Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Mies, en uskalla edes ihastua sinuun, sillä en tiedä, voisitko koskaan rakastaa tytärtäni ja helliä kuin omaasi? Tällaiset asiat ovat minulle nykyään tärkeitä. En kykenisitkö siihen. Luultavasti se muistuttaisi sinua liikaa menneistä. Siksi koitan vetäytyä sinusta vain kauemmas, vaikka se on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies, en uskalla edes ihastua sinuun, sillä en tiedä, voisitko koskaan rakastaa tytärtäni ja helliä kuin omaasi? Tällaiset asiat ovat minulle nykyään tärkeitä. En kykenisitkö siihen. Luultavasti se muistuttaisi sinua liikaa menneistä. Siksi koitan vetäytyä sinusta vain kauemmas, vaikka se on vaikeaa.
* En tiedä kykenisitkö rakastamaan häntä kuin omaasi.
Tässä tohinassa näköjään katkeaa ajatus ja lauseet.
Täällä on nykyään yhä enemmän jutustelua ja häviävän pieni osa runollisia, kauniita, tuskaisiakin kaipausviestejä.
Onkohan muillakin käynyt niin, että on vähän jumahtanut tänne vaikka tunteet ovatkin laimenneet, vai onko täällä vaihtunut porukka esim. vuoden takaisesta?
Mulla ei ainakaan enää ole sellaisia mielen matkoille laittavia tunteita häntä kohtaan, mutta täällä käyn vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
No en tiiä mikä tää juttu on, mutta olen kaivannut sua jo vuosia ja kaipaan varmaan hamaan tappiin. Ohuesti ärsyttää, sillä et välitä musta tuon taivaallista ja meidän välillä on miljoona estettä ihan ilman sitäkin. En vaan voi olla ajattelematta ja kaipaamatta.
Otan osaa. T. Kohtalotoveri
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nykyään yhä enemmän jutustelua ja häviävän pieni osa runollisia, kauniita, tuskaisiakin kaipausviestejä.
Onkohan muillakin käynyt niin, että on vähän jumahtanut tänne vaikka tunteet ovatkin laimenneet, vai onko täällä vaihtunut porukka esim. vuoden takaisesta?
Mulla ei ainakaan enää ole sellaisia mielen matkoille laittavia tunteita häntä kohtaan, mutta täällä käyn vieläkin.
Olisipa omatkin tunteet laimenneet. Vaan vahvenevat koko ajan, mitä paremmin häntä tunnen :/. Olisipa se varmuus, että mitään ei voisi olla. Vaan ei, tiedän, että voisi. En vain halua olla se ihminen, joka tekee niin.
Sen yhden tunteen kun voisin leikata pois niin kaikki olisi helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiiä mikä tää juttu on, mutta olen kaivannut sua jo vuosia ja kaipaan varmaan hamaan tappiin. Ohuesti ärsyttää, sillä et välitä musta tuon taivaallista ja meidän välillä on miljoona estettä ihan ilman sitäkin. En vaan voi olla ajattelematta ja kaipaamatta.
Otan osaa. T. Kohtalotoveri
Hymy!
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä mies ajattelet "meistä" tällä hetkellä?
Haluaisin puhua kanssasi kahden kesken todellisessa elämässä. Oletko valmis siihen vai pelkäätkö tunteitasi? Minun tunteeni ovat selvät. Rakastan sinua todella paljon. Mutta tangoon tarvitaan kaksi.
Shall we dance, my love?
Sun kroppa näyttää nykyään paremmalta kuin koskaan. Huomaa todella, että olet käynyt salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin puhua kanssasi kahden kesken todellisessa elämässä. Oletko valmis siihen vai pelkäätkö tunteitasi? Minun tunteeni ovat selvät. Rakastan sinua todella paljon. Mutta tangoon tarvitaan kaksi.
Shall we dance, my love?
Olen valmis!
Ei täällä käymisestä kyllä enää nauti. Muutenkin vähänkin pidempien kirjoittajien tekstejä lukiessa tietää heti kuka on kyseessä. Kai se johtuu siitä, että ollaan anonyymilla foorumilla niin alkaa kehittyä melkein savant ihmisen kyky nähdä tekstit väreinä.
Eiköhän ole jo aika lopettaa kokonaan kirjoittelu (viimeksi kestin pari viikkoa kirjoittaen yhden hyvää yötä viestin) ja toivottaa kaikille onnea. Ennen kaikkea itselle. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shall we dance, my love?
En pelkää tunteitani ja haluan jutella.
Olisin sanonut sinulle aamulla hyvää huomenta, olisit saanut suukonkin.
Mietin millaista olisi jos voisin töissä ruokatauolla laittaa sinulle viestin ja sinä vastaisit siihen.
Lähtisitkö kanssani kävelylle illalla? Laittaisimmeko yhdessä ruokaa? Häiritsisikö sinua se, että olen niin huono kokki? En haluaisi aina syödä yksin... Menetkö sinäkin yksinäisenä nukkumaan kuten minä? Pelottaako sinua vanheta yksin?Näenkö sinua koskaan?
Miehelle joka elää vain mielikuvissani.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tunteet on laimenneet ajat sitten, mutta tätä ketjua on pakko käydä vaan silti lähes joka päivä lukemassa. Toki edelleen ajattelen että olishan sen ihmisen kanssa kiva ystävystyä, mutta eipä tosielämässä ole näkynyt mitään merkkejä että häntä kiinnostais.
Minä kyllä rakastaisin kaikkea sinussa nainen jos vain omakseni saisin.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä rakastaisin kaikkea sinussa nainen jos vain omakseni saisin.
Kaikkine arpineni ja vatsamakkaroinenikin ko vai?
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin olisi juossut pitkän matkan ja nyt täytyy vain käveleskellä, että hengitys tasaantuu. Se hiivatin maali on edelleen silmänkantamattomisssa, mutta tallustellaan nyt tässä vielä hetki. Tältä musta tuntuu, ja siksi on mennyt löysäksi jutusteluksi omalta osalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä käymisestä kyllä enää nauti. Muutenkin vähänkin pidempien kirjoittajien tekstejä lukiessa tietää heti kuka on kyseessä. Kai se johtuu siitä, että ollaan anonyymilla foorumilla niin alkaa kehittyä melkein savant ihmisen kyky nähdä tekstit väreinä.
Eiköhän ole jo aika lopettaa kokonaan kirjoittelu (viimeksi kestin pari viikkoa kirjoittaen yhden hyvää yötä viestin) ja toivottaa kaikille onnea. Ennen kaikkea itselle. ;)
Täytyy olla poikkeuksellinen kielentaju, jotta voi sanoa tunnistavansa anonyymejä tekstien perusteella. Yksikin ihminen voi kirjoittaa monella eri tavalla, eri rytmillä, erityylisillä sanoilla, jopa eri tavalla välimerkkejä käyttäen.
Ääntiömieshän muutti tyyliään, mutta hänet on helppo tunnistaa edelleen. Samoin se n-n rakas ja häntä imitoiva mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään yhdelle henkilölle, vaan lähetän tervetulokutsun mahdollisimman monelle nuorelle muslimimiehelle. Eli tervetuloa Suomeen!
Välkommen i Finland alla flyktingarna.
Tämä keskustelu on näköjään lähtenyt elämään omaa elämäänsä, mutta vastaan nyt vielä tähän. Eniten mua siis ärsyttää se, etten osaa/ymmärrä pysyä täältä poissa, ja muutenkin siis ajattelen niin, että jos muut ovat mun mielestä ärsyttäviä, niin poistan itseni yhtälöstä, koska mähän silloin olen se, jolla on se ongelma (ja muut saavat jatkaa rauhassa heilumistaan).
Tunteista puhuminen voi olla ihan yhtä vaikeata naisillekin. En ole koskaan avannut tunteita näin paljon sanoiksi ennen kuin tapasin hänet, mutta toisaalta mun siirappimaisuus on toisten mielestä kai lähinnä lämmintä lakoniaa.