Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkien viestien kirjoittajat tunnistaa, esimerkiksi minut myös. Siksi täällä varmaan vielä olen pyörinytkin, vaikka en ole enää kaipaus viestejä kirjoitellutkaan. Tulin siis ihan lähiaikoina takaisin kun en ole nähnyt erästä vähään aikaan ja alitajuisesti yritin varmaan vaan viestiä että en ole unohtanut jos pyörisi täällä. En väitä, että tunnistaisin vakionaamojen olevan jotain tuttujani vaan tiedän kuka foorumin käyttäjä on kyseessä ja ketä kaipailee vai viettääkö muuten vaan täällä aikaansa. Jankuttajat jne on helposti tunnistettavissa. Muistan esimerkiksi hyvin myös erään kirjoitustyylin johon antamani tunnisteet osuivat varmaan kesäkuussa. Sitä vaan helposti painaa mieleen tollaisissa asioissa kaikki sanajärjestyksistä lauseenrakenteisiin eikä sitä tarvitse edes analysoida keneltä se viesti on kun on täällä muutama kuukautta pyörinyt.
Ei tällaista tapaa normaalilla foorumilla tulisi kun käyttäjänimi olisi aina laidassa muistutuksena, mutta täällä kyllä. Tulin vielä vastaamaan tähän. :)
Olen joskus joutunut muokata itsekin kirjoitustapaani, mutta toimii vain lyhyissä max 5 lauseen viesteissä.
Katsotaanpa...
– Pilkun käyttö konjunktioiden yhteydessä huojuvaa. Kiireessä, tahallaan, luonnostaan? Luonnostaan. Ei luultavasti kaivattuni.
– Kysyvät sivulauseet... jaa-a. Ehkä kaivattuni ei ole tarkka niiden suhteen? On hän!
– Yhdyssanoissa huojuntaa. Ei voi olla hän.
– "muutama kuukautta"? Hämäystä? Tuskin. Ei tämä ole hän.
– "joutunut muokata"? Taitaa olla nuori, liian nuori kirjoittaja. Hän sanoisi "joutunut muokkaamaan".
Et siis ole kaivattuni, sillä ei hän viitsisi spedeillä noin paljon.
Mukavaa illanjatkoa joka tapauksessa!
😆
https://www.savonsanomat.fi/ulkomaat/Tieteen-Kuvalehti-Ärsyttävätkö-kie…
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet ainoa teistä kolmesta, jonka kanssa en ole ollut. Ja jonka haluan.
Sinä et tule minua koskaan saamaan.
Edes yksi pusu? Kai sentään sen oon ansainnut?
Ehkä, jos lopetat juomisen. Meistä kolmesta minä olen se keskimmäinen, tajuaisit sen jos lopettaisit juomisen. Humalaisena näet kaiken kolmena.
No joo, ehkä se pari kertaa vuodessakin on tosiaan liikaa. Tai itse asiassa sitäkin todennäköisempää on, että olet joku toinen. Joku, jolle viestini ei ollut tarkoitettu. Eikä vain todennäköistä, vaan täysin varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat niin onnettomalta. Voisinpa piristää elämääsi jotenkin.
Ehkä teetkin jo niin tietämättäsi.
Vierailija kirjoitti:
Siinä sä taas oot koko ajan aktiivisena facessa, mutta viestiä ei saa laittaa. On niin ikävä :( Päivittäisit sitä facee edes joskus, ni tietäis vähän, et mitä sulle kuuluu. <3
Miksei saa laittaa viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkien viestien kirjoittajat tunnistaa, esimerkiksi minut myös. Siksi täällä varmaan vielä olen pyörinytkin, vaikka en ole enää kaipaus viestejä kirjoitellutkaan. Tulin siis ihan lähiaikoina takaisin kun en ole nähnyt erästä vähään aikaan ja alitajuisesti yritin varmaan vaan viestiä että en ole unohtanut jos pyörisi täällä. En väitä, että tunnistaisin vakionaamojen olevan jotain tuttujani vaan tiedän kuka foorumin käyttäjä on kyseessä ja ketä kaipailee vai viettääkö muuten vaan täällä aikaansa. Jankuttajat jne on helposti tunnistettavissa. Muistan esimerkiksi hyvin myös erään kirjoitustyylin johon antamani tunnisteet osuivat varmaan kesäkuussa. Sitä vaan helposti painaa mieleen tollaisissa asioissa kaikki sanajärjestyksistä lauseenrakenteisiin eikä sitä tarvitse edes analysoida keneltä se viesti on kun on täällä muutama kuukautta pyörinyt.
Ei tällaista tapaa normaalilla foorumilla tulisi kun käyttäjänimi olisi aina laidassa muistutuksena, mutta täällä kyllä. Tulin vielä vastaamaan tähän. :)
Olen joskus joutunut muokata itsekin kirjoitustapaani, mutta toimii vain lyhyissä max 5 lauseen viesteissä.
Katsotaanpa...
– Pilkun käyttö konjunktioiden yhteydessä huojuvaa. Kiireessä, tahallaan, luonnostaan? Luonnostaan. Ei luultavasti kaivattuni.
– Kysyvät sivulauseet... jaa-a. Ehkä kaivattuni ei ole tarkka niiden suhteen? On hän!
– Yhdyssanoissa huojuntaa. Ei voi olla hän.
– "muutama kuukautta"? Hämäystä? Tuskin. Ei tämä ole hän.
– "joutunut muokata"? Taitaa olla nuori, liian nuori kirjoittaja. Hän sanoisi "joutunut muokkaamaan".
Et siis ole kaivattuni, sillä ei hän viitsisi spedeillä noin paljon.
Mukavaa illanjatkoa joka tapauksessa!
Mulla on täällä sormet ristissä, että et ole kaivattuni. Meidän suhteessa viuhuisi näköjään karttakeppi ja näpeilleni saisin monta kertaa viikossa, sen verran huonosti jaksan kiinnittää huomiota kirjoituksiini.
Hopeakettu kirjoitti:
😆
https://www.savonsanomat.fi/ulkomaat/Tieteen-Kuvalehti-Ärsyttävätkö-kie…
Jep, mutta kaivattuni täytyy käyttää työssään hyvää suomen kieltä. Havainnollistin siis ihan muuten vaan, miten täällä voi säästää aikaansa – jos nyt ylipäätään on kiire yhtikäs mihinkään. Ja kaivattuni olisi itse asiassa saattanut alkaa kirjoittaa myös relatiivilauseista... mutta on varmaan aivan liian rento moiseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, jos lopetat juomisen. Meistä kolmesta minä olen se keskimmäinen, tajuaisit sen jos lopettaisit juomisen. Humalaisena näet kaiken kolmena.
No joo, ehkä se pari kertaa vuodessakin on tosiaan liikaa. Tai itse asiassa sitäkin todennäköisempää on, että olet joku toinen. Joku, jolle viestini ei ollut tarkoitettu. Eikä vain todennäköistä, vaan täysin varmaa.
Keitä nämä kolme ovat? Millaiseen joukkoon minulla/hänellä on kunnia kuulua?
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
😆
https://www.savonsanomat.fi/ulkomaat/Tieteen-Kuvalehti-Ärsyttävätkö-kie…Jep, mutta kaivattuni täytyy käyttää työssään hyvää suomen kieltä. Havainnollistin siis ihan muuten vaan, miten täällä voi säästää aikaansa – jos nyt ylipäätään on kiire yhtikäs mihinkään. Ja kaivattuni olisi itse asiassa saattanut alkaa kirjoittaa myös relatiivilauseista... mutta on varmaan aivan liian rento moiseen...
Ookko nää ikuna miettiny että se on kuin helmiä sioille jos huojuvia konj... ... no jotain huojuvia jutskia yrität selostaa Hopiaketulle tälle? Liekö edes tuollaisia sanoja kummia, rakenteita kirjainten joista tulee summia, ollutkaan kouluaikoinani kun ikkunasta katselin vain hummia☺️
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Miten te, jotka sanotte rakastavanne, voitte tuntea noin voimakkaasti kun ette tunne edes tätä henkilöä niin hyvin? Vai oletteko kenties jotain exiä jotka olleet suhteessa monta vuotta?
Olen vain yksinäinen ja surullinen mies , anteeksi , että loukkasin tunteitasi. ei kannata sanoa enää muuta :(
Hyvää yötä, Annie Clark.
"Now, I'm stuck in New York
And the rain's coming down
I don't feel like we'll go anywhere"
Menen taas yksin nukkumaan. Haluaisin puhua sinulle kaikenlaista. Kenelle puhuisin?
Menetkö sinäkin yksin nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
😆
https://www.savonsanomat.fi/ulkomaat/Tieteen-Kuvalehti-Ärsyttävätkö-kie…Jep, mutta kaivattuni täytyy käyttää työssään hyvää suomen kieltä. Havainnollistin siis ihan muuten vaan, miten täällä voi säästää aikaansa – jos nyt ylipäätään on kiire yhtikäs mihinkään. Ja kaivattuni olisi itse asiassa saattanut alkaa kirjoittaa myös relatiivilauseista... mutta on varmaan aivan liian rento moiseen...
Mutta eihän palstakirjoittaminen ole sama asia kuin työkirjoittaminen! Minäkin kirjoitan työkseni paljon, mutta kun palstailen tai sometan, kirjoitan lähes pelkkää tajunnanvirtaa ja typotan minkä kerkeän, enkä edes aina oikolue tekstiäni ennen lähettämistä. Välinekin on eri, vapaa-ajan kirjoittamiseen käytän puhelinta kun taas työjutut kirjoitetaan näppiksellä. Ihan eri tilanne, ihan erilaista tekstiä.
Tämä palsta on ainakin mulle samanlainen keskustelualue kuin jokin kahvipöytä. Ja niinpä tuota on julkiset, hiotut puheetkin erikseen vapaamuotoisesta juttelusta.
Ps. Kiitos silti analyysistäsi, se oli kiinnostavaa luettavaa.
-eri ja sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olen vain yksinäinen ja surullinen mies , anteeksi , että loukkasin tunteitasi. ei kannata sanoa enää muuta :(
Miksi pyydät anteeksi täällä etkä oikeasti? Ehkä hän antaisi anteeksi etkä tarvitsisi olla surullinen?
Vierailija kirjoitti:
Millainen sun kaivattusi on vai olet sä muuten vaan eksynyt tähän ketjuun? Pyydät sä anteeksi joltain täällä vai kaivatultasi? Anyway, halaus sinulle. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Jaakko ❤️
Jaakko on ensimmäinen poika, ketä olen rakastanut. Sisarusrakkautta ei voita mitään <3
sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä nämä kolme ovat? Millaiseen joukkoon minulla/hänellä on kunnia kuulua?
Sellaiseen, joka kävi pihallani.
Olli ❤️