Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset itkevät, että miehet ottavat nuorempia naisia, mutta itse ovat usein liian nirsoja

Vierailija
25.01.2026 |

Näin 35-vuotiaana miehenä olen huomannut, että esimerkiksi deittisovelluksissa noin 25-30 v naiset ovat keskimäärin nirsompia kuin 18-22-vuotiaat naiset. Tämä nirsous on toki ihan ymmärrettävää otettaessa huomioon, että nuo hieman vanhemmat naiset ovat usein jo tukevasti kiireisen työelämän pyörteissä ja katselevat jo aktiivisesti itselleen miestä avioliittoon ja perheen perustamiseen. Heillä on varmaan myös vakiintuneemmat rutiinit ja piirit verrattuna nuorempiin naisiin. 

Silti huvittaa, että samalla saatetaan valittaa, että mies ottaakin nuoremman näissä olosuhteissa. En toki valita lainkaan, että vientini on huomattavasti parempi etenkin 18-19-vuotiaiden nuorten naisten keskuudessa, mutta silti asia huvittaa. 

Muilla miehillä vastaavia kokemuksia? Entä muita mielipiteitä myös naisilta?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mies sieltä valitsee vain kun mansikat torilta? 🤭

Vierailija
2/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana ei mene miesten esittäminen ja paskanjauhaminen enää läpi. Ei todellakaan kelpaa kuka tahansa.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mieheksi olet todella typerä!

Vierailija
4/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. 40v tädit raivoaa naama punaisena kun joku 50v pertti huvittelee thaimaassa 18-28v naisten kanssa. Nämä samat tädit eivät muutama hassu vuosi sitten olisi katsoneet perttiä päinkään.

Vierailija
5/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää itke :) naiset ovat tutkitusti ja todistetusti onnellisempia sekä elävät pidempään ilma parisuhdetta. Nuoret kauniit mallit eivät myöskään pariudu minkään tavis Jorman kanssa, vaan sen biljonäärin - enemmän tämä tuntuu miehiä koukuttavan kun naisia tosin :)

6/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta pätkääkään jonkun randomukkojen tekemiset 😄 

Vierailija
7/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mitään itke ja sä inceliini valitset vain p**nhubista videoita.

Vierailija
8/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. 40v tädit raivoaa naama punaisena kun joku 50v pertti huvittelee thaimaassa 18-28v naisten kanssa. Nämä samat tädit eivät muutama hassu vuosi sitten olisi katsoneet perttiä päinkään.

Eikä raivoa. Meitä lähinnä naurattaa ja säälittää tuollaiset miehet. Suuremmin ei kyllä jaksa kiinnostaa tuollaisten miesten tekemiset vaan eletään ihan omaa elämäämme.

N46

Vierailija
9/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen aloitus täällä on jotain miesten itkua siitä miten tinderissä ei ole tullut yhtään matchää viiden vuoden sisään, mutta nyt yhtäkkiä miehet ovat siellä ihan valitsemassa. Lol päivän huumori pläjäys siinä kyllä 😭. Ei meitä nuoria kiinnosta mikään 35-vuotias keski-ikäinen papparainen. Tossa kohtaa kaikki miehet on ihan punaisia ja ryppyisiä jo muutenkin sos 💀

Vierailija
10/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalikka selkeästi kalahti, kommenteista päätellen. :D

Vierailija
11/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt, en minä ole ainakaan yhtään nirso, minulle kelpaisi hyvin sellainen 35-vuotias nuorempi mies.

Yhtään en nirsoile.

N58

Vierailija
12/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät itke. Naiset eivät ylipäätään ajattele miehiä ja heidän tekemisiään läheskään siinä mittakaavassa mitä miehet ajattelevat naisia.

Vierailija
13/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalikka selkeästi kalahti, kommenteista päätellen. :D

Ei kalahtanut vaan sä kuvittelet niin sun harhaisessa päässä.

N46

Vierailija
14/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät itke. Naiset eivät ylipäätään ajattele miehiä ja heidän tekemisiään läheskään siinä mittakaavassa mitä miehet ajattelevat naisia.

Tämä. Miehet kuvittelee naisten ajattelevan miehiä koko ajan vaikka naisia nappaa paskan verran jonkun randomien miesten olemiset, tekemiset ja sanomiset.

N46

Vierailija
15/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kukapa nyt ei haluaisi jotain keski-ikäistä vauva.fi:ssä trollaamassa luuseria💀

Vierailija
16/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä olet saanut tuon käsityksen? 

Vierailija
17/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt, en minä ole ainakaan yhtään nirso, minulle kelpaisi hyvin sellainen 35-vuotias nuorempi mies.

Yhtään en nirsoile.

N58

Mua taas ei kiinnosta noin paljon nuoremmat miehet. 10 vuottakin on liikaa ikäeroa jos kyse on nuoremmasta miehestä. Mua kiinnostaa oman ikäiset tai vanhemmat. Siis jos nyt jaksaa ylipäätään kiinnostaa yksikään mies.

N46

Vierailija
18/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen aloitus täällä on jotain miesten itkua siitä miten tinderissä ei ole tullut yhtään matchää viiden vuoden sisään, mutta nyt yhtäkkiä miehet ovat siellä ihan valitsemassa. Lol päivän huumori pläjäys siinä kyllä 😭. Ei meitä nuoria kiinnosta mikään 35-vuotias keski-ikäinen papparainen. Tossa kohtaa kaikki miehet on ihan punaisia ja ryppyisiä jo muutenkin sos 💀

Olen keskimääräistä aika paljon komeampi mies, joten en väittäisikään edustavani keskiverto miestä. Puhun tässä nyt vain omasta kokemuksestani. Enkä ole mikään keski-ikäinen papparainen. Huvittaisi kuulla tuo päin naamaani, kun näytän max. 25-vuotiaalta hyvännäköiseltä nuorelta mieheltä. Sinä taas vaikutat keski-ikäiseltä tädiltä, joka esittää jotain teiniä. -ap

Vierailija
19/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kukapa nyt ei haluaisi jotain keski-ikäistä vauva.fi:ssä trollaamassa luuseria💀

No tämä! :D Jos ap oikeati olisi haluttu mies nuorempien naisten keskuudessa, niin ei hän tulisi tällaisia aloituksia tekemään naisvaltaiselle vauvapalstalle. :D Eli kyse on jälleen kerran luuseritrollista.

N46

Vierailija
20/79 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme noin sinun ikäisäistä miestä on lähipiirissäni eronnut ja jokainen heistä otti 612 vuotta vanhemman naisen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan