Tajusin juuri rakastavani työkaveriani
Ollaan tehty viimeinen vuosi paljon yhteisiä projekteja töissä ja ollaan tultu erittäin hyvin juttuun alusta asti. Olemme kumpikin parisuhteessa ja olemme jotain niistä toisillemme kertoneetkin. Viime aikoina pelkästään toisen näkeminen tekee jo niin onnelliseksi että olen miettinyt että onko tämä ihastuminen ok. Työntekokaan ei tunnu raskaalta kun on koko ajan vaan niin onnellinen.
Nyt kuitenkin tajusin että minä todella rakastan tätä henkilöä ja haluan olla yhdessä hänen kanssaan. Ongelma onkin se että rakastan myös nykyistä kumppaniani.
Mitä hittoa minä nyt teen?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Panette kerran tai pari ja sitten päätätte miten edetä. Yksinkertaista.
Samaa mieltä. Kyllä siinä huomaa että sovitteko yhteen. Seksin pitää kuitenkin toimia tai suhteella ei ole mitään virkaa.
No varmaan yrität vähentää niitä yhteisiä projekteja ja etsiä rakkautta puolisoasi kohtaan.
Pihlajakadun draama on niin ysäriä.
Joskus se oikea löytyy vaikka onkin jo suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Luin että tyttökaveri.
Oletkin aina ollut huono lukemaan.
Onko tunne siis molemminpuolinen?
No tottakai töissä pitää olla mukavaa! Mutta mieti nyt, minlälainen ihastuksesi on vapaa-ajalla.
Joskus se uusi rakkaus osoittautuu siksi oikeaksi. Mutta sun pitää olla varma, että toinenkin haluaa olla sun kanssa ja rakastaa sua.
Voithan sinä pitää sitä siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Luota sydämen ääneen.
Tämä.
Haaveile vaan ja anna homman mennä ohi aikojaan. Meillä oli samaa 3-4v kollegani kanssa mutta molemmat oltiin fiksuja ja jäi vain huokailuun ja pikku flirttiin.
Nyt ollaan vuosia oltu hyviä ystäviä ja yhä tärkeimpiä ihmisiä toisillemme. Enää ei muutakuin naurattaisi makeasti ajatus jostain romanttisesta meidän välillä.
Minäkin olen ihastunut työkaverini, vaikka olen menossa naimisiin kesällä mieheni kanssa. Sitä rakkautta, jota koen mieheeni ei vain pelkkä ihastuminen ja/tai rakastuminen Ohita. Nauti tunteesta ja ota siitä kaikki irti kotona, eli käännä se huuma nykyiseen mieheesi. Niin minä teen. Samalla nauttien siitä, että on kiva mennä töihin kun siellä on se ihastus. Ne tulee ja menee...
Kannattaa panna sitä. Näitä mahdollisuuksia ei välttämättä tule enää.
Ja taas sama tarina. Olemme molemmat suhteessa tahoillamme.
Panette kerran tai pari ja sitten päätätte miten edetä. Yksinkertaista.