Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
12341/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä käymisestä kyllä enää nauti. Muutenkin vähänkin pidempien kirjoittajien tekstejä lukiessa tietää heti kuka on kyseessä. Kai se johtuu siitä, että ollaan anonyymilla foorumilla niin alkaa kehittyä melkein savant ihmisen kyky nähdä tekstit väreinä.

Eiköhän ole jo aika lopettaa kokonaan kirjoittelu (viimeksi kestin pari viikkoa kirjoittaen yhden hyvää yötä viestin) ja toivottaa kaikille onnea. Ennen kaikkea itselle. ;)

Täytyy olla poikkeuksellinen kielentaju, jotta voi sanoa tunnistavansa anonyymejä tekstien perusteella. Yksikin ihminen voi kirjoittaa monella eri tavalla, eri rytmillä, erityylisillä sanoilla, jopa eri tavalla välimerkkejä käyttäen.

Hups, sinä taidat olla Annie Wilkes/kerake-nainen. Tai sitten olet se suomen kielen aineopintoja suorittava/suorittanut runoilija. Arvid.

Vierailija
12342/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä käymisestä kyllä enää nauti. Muutenkin vähänkin pidempien kirjoittajien tekstejä lukiessa tietää heti kuka on kyseessä. Kai se johtuu siitä, että ollaan anonyymilla foorumilla niin alkaa kehittyä melkein savant ihmisen kyky nähdä tekstit väreinä.

Eiköhän ole jo aika lopettaa kokonaan kirjoittelu (viimeksi kestin pari viikkoa kirjoittaen yhden hyvää yötä viestin) ja toivottaa kaikille onnea. Ennen kaikkea itselle. ;)

Täytyy olla poikkeuksellinen kielentaju, jotta voi sanoa tunnistavansa anonyymejä tekstien perusteella. Yksikin ihminen voi kirjoittaa monella eri tavalla, eri rytmillä, erityylisillä sanoilla, jopa eri tavalla välimerkkejä käyttäen.

Hups, sinä taidat olla Annie Wilkes/kerake-nainen. Tai sitten olet se suomen kielen aineopintoja suorittava/suorittanut runoilija. Arvid.

Mutku en oo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12343/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi otin sinuun vielä yhteyttä niin sain varmuuden siitä, että en ole menettänyt sinussa yhtään mitään. En tajua mitä edes koskaan sinussa luulin olevan... En kadehdi vaimoasi yhtään.

Vierailija
12344/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ainoa teistä kolmesta, jonka kanssa en ole ollut. Ja jonka haluan.

Vierailija
12345/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvitse, trolli luulee olevansa van taitava. Senhän tunnistaa esmes ...

Olen kaivannut Rakkaani sinua aamusta alkaen. Tulisitko kansani nuotiolle, joisimme kahvia ja uppoutuisin syvälle ikimuistoisiin silmiisi.

Jos vain olisi minä, mutta perhe on minulle pyhä.

Ja sitten teko taitavaa suomen kieltä tai vittuilua kommentteihin.

Vierailija
12346/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvitse, trolli luulee olevansa van taitava. Senhän tunnistaa esmes ...

Olen kaivannut Rakkaani sinua aamusta alkaen. Tulisitko kansani nuotiolle, joisimme kahvia ja uppoutuisin syvälle ikimuistoisiin silmiisi.

Jos vain olisi minä, mutta perhe on minulle pyhä.

Ja sitten teko taitavaa suomen kieltä tai vittuilua kommentteihin.

Niin.. ja koko humppa vain palstan täytteeksi, kuten idioottimaiset ketjut liki samoista aiheista päivittäin, muuten loppuu rahantulo!

Vierailija
12347/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut sinua mielestäni sen illan jälkeen. Etkö voisi ottaa yhteyttä?

Vierailija
12348/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha! Ei ole! Minä olen se Annie Wilkes -nainen! 😎

Vierailija
12349/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tule minua koskaan saamaan.

Vierailija
12350/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael. Siitä on jo melkein 17-vuotta aikaa , mutta silti tulet joskus mieleeni.

Vierailija
12351/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes yksi pusu? Kai sentään sen oon ansainnut?

Vierailija
12352/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä mies ajattelet "meistä" tällä hetkellä?

Haluaisin puhua kanssasi kahden kesken todellisessa elämässä. Oletko valmis siihen vai pelkäätkö tunteitasi? Minun tunteeni ovat selvät. Rakastan sinua todella paljon. Mutta tangoon tarvitaan kaksi.

Shall we dance, my love?

Pelkään, mutta olen valmis kohtaamaan. Olen ollut jo kauan.

I thought you'd never ask.

Vierailija
12353/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin oli sinulle.

Vierailija
12354/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pelkkää typeryyttä, että kirjoitan tänne. En ymmärrä miksi tämäkin tie piti käydä läpi. Miksi meidän piti tavata. Vihaan sua. Sanoit mulle, että olisimme aina yhdessä, että voittaisimme kaikki vastoinkäymiset yhdessä. Sä lupasit mulle. Yritin auttaa sua, mutta huumeet vie. Minä jään.

Etkä lähtenyt vain viimeksi, vaan lähdit joka ikinen kerta, kun olimme yhdessä. Joku sussa veti sinne muualle, sinne huuruisiin iltoihin rakas. Sinne missä oikeasti kärsit ja pakoilet todellisuutta. Itseäsikin. Niin kovasti suhun rakastuin. Annoin kaikkeni. Lähden matkalle jonka ostin meille yksin.

Rakastanko vaan ideaa susta? Ideaa siitä että voisit olla nytkin tässä vieressä ja rauhassa, kun eihän se ikinä ollut niin. Ahdistuit ja pakko oli lähteä. Lähde vaan. Sanoit mulle, että ei ole reilua mua kohtaan kun kohtelet huonosti, että ansaitsen parempaa. Mutta tiedätkö rakas, me oltais ansaittu molemmat se, että olisit hakenut apua ja lopettanut, ehkä me oltais silloin voitu olla me.

Mutta nyt jään taas. Itken sun perään vaikka viikkoihin ei olla puhuttu. Eikä enää puhuta. Tunnen sen. Se koru jonka annoit putosi yhtäkkiä pois mun kädestä. Silloin tiesin että sä oot lähtenyt lopullisesti. Eikä tule enää meitä.

Särjit sydämeni. Hyvästi vaan, rakas

Vierailija
12355/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt meidät yhdessä unelmissain jo kauan.

Vierailija
12356/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkien viestien kirjoittajat tunnistaa, esimerkiksi minut myös. Siksi täällä varmaan vielä olen pyörinytkin, vaikka en ole enää kaipaus viestejä kirjoitellutkaan. Tulin siis ihan lähiaikoina takaisin kun en ole nähnyt erästä vähään aikaan ja alitajuisesti yritin varmaan vaan viestiä että en ole unohtanut jos pyörisi täällä. En väitä, että tunnistaisin vakionaamojen olevan jotain tuttujani vaan tiedän kuka foorumin käyttäjä on kyseessä ja ketä kaipailee vai viettääkö muuten vaan täällä aikaansa. Jankuttajat jne on helposti tunnistettavissa. Muistan esimerkiksi hyvin myös erään kirjoitustyylin johon antamani tunnisteet osuivat varmaan kesäkuussa. Sitä vaan helposti painaa mieleen tollaisissa asioissa kaikki sanajärjestyksistä lauseenrakenteisiin eikä sitä tarvitse edes analysoida keneltä se viesti on kun on täällä muutama kuukautta pyörinyt.

Ei tällaista tapaa normaalilla foorumilla tulisi kun käyttäjänimi olisi aina laidassa muistutuksena, mutta täällä kyllä. Tulin vielä vastaamaan tähän. :)

Olen joskus joutunut muokata itsekin kirjoitustapaani, mutta toimii vain lyhyissä max 5 lauseen viesteissä.

Vierailija
12357/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes yksi pusu? Kai sentään sen oon ansainnut?

Ehkä, jos lopetat juomisen. Meistä kolmesta minä olen se keskimmäinen, tajuaisit sen jos lopettaisit juomisen. Humalaisena näet kaiken kolmena.

Vierailija
12358/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monille kehittyy oma kirjoitustyyli. Minullakin on oma tyylini, mutta jotkut kirjoittavat täällä aivan samalla tyylillä kuin minä. Joskus kirjoitan eri tavalla, mutta kyllä pidemmissä viesteissä tulee kirjoitettua itselleen ominaisella tyylillä ihan huomaamattaan.

Vierailija
12359/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat niin onnettomalta. Voisinpa piristää elämääsi jotenkin.

Vierailija
12360/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkien viestien kirjoittajat tunnistaa, esimerkiksi minut myös. Siksi täällä varmaan vielä olen pyörinytkin, vaikka en ole enää kaipaus viestejä kirjoitellutkaan. Tulin siis ihan lähiaikoina takaisin kun en ole nähnyt erästä vähään aikaan ja alitajuisesti yritin varmaan vaan viestiä että en ole unohtanut jos pyörisi täällä. En väitä, että tunnistaisin vakionaamojen olevan jotain tuttujani vaan tiedän kuka foorumin käyttäjä on kyseessä ja ketä kaipailee vai viettääkö muuten vaan täällä aikaansa. Jankuttajat jne on helposti tunnistettavissa. Muistan esimerkiksi hyvin myös erään kirjoitustyylin johon antamani tunnisteet osuivat varmaan kesäkuussa. Sitä vaan helposti painaa mieleen tollaisissa asioissa kaikki sanajärjestyksistä lauseenrakenteisiin eikä sitä tarvitse edes analysoida keneltä se viesti on kun on täällä muutama kuukautta pyörinyt.

Ei tällaista tapaa normaalilla foorumilla tulisi kun käyttäjänimi olisi aina laidassa muistutuksena, mutta täällä kyllä. Tulin vielä vastaamaan tähän. :)

Olen joskus joutunut muokata itsekin kirjoitustapaani, mutta toimii vain lyhyissä max 5 lauseen viesteissä.

Katsotaanpa...

– Pilkun käyttö konjunktioiden yhteydessä huojuvaa. Kiireessä, tahallaan, luonnostaan? Luonnostaan. Ei luultavasti kaivattuni.

– Kysyvät sivulauseet... jaa-a. Ehkä kaivattuni ei ole tarkka niiden suhteen? On hän!

– Yhdyssanoissa huojuntaa. Ei voi olla hän.

– "muutama kuukautta"? Hämäystä? Tuskin. Ei tämä ole hän.

– "joutunut muokata"? Taitaa olla nuori, liian nuori kirjoittaja. Hän sanoisi "joutunut muokkaamaan".

Et siis ole kaivattuni, sillä ei hän viitsisi spedeillä noin paljon.

Mukavaa illanjatkoa joka tapauksessa!

Ketju on lukittu.