Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
10081/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäisin mitä pohjimmiltasi ajattelet minusta, mitä todella tunnet minua kohtaan, niin ehkä sitten.

Kenelle ja mitä sitten?

Miehelle; voisin ehkä enemmän itsekin kertoa tunteistani, tulla lähemmäksi ja avautua, tilanteestakin.

Eikö voisi ihan vaan istahtaa alas ja todeta, että meillä molemmillä taitaa olla tunteita eli mitä tehdään seuraavaksi? Pelkkä tieto siitä, että rakastat ihan oikeasti, tuntuisi hyvältä, vaikka emme ehkä saisikaan toisiamme vielä pitkään aikaan. Minulla on aina ollut (liian) suuria tunteita, mutta toisaalta minussa on myös (ärsyttävän) rationaalinen ja kärsivällinen puoli.

Vierailija
10082/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, että rakastan sinua. En enää edes uskalla haaveillä mistään, koska tilanne on niin mahdoton. Tunteet eivät silti haalistu, voimistuvat vaan. Olet elämäni mies.

Ja sinä olet minun elämäni nainen. Olen tiennyt sen niin pitkään kuin olen tuntenut sinut. Haluaisin tehdä kaikenlaisia asioita sinulle ja sinun kanssasi. 

Entä kumppanisi?

Ei puhuta nyt hänestä, sun kanssa on kiva flirttailla ja on vähän erilaista you know.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10083/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäisin mitä pohjimmiltasi ajattelet minusta, mitä todella tunnet minua kohtaan, niin ehkä sitten.

Kenelle ja mitä sitten?

Miehelle; voisin ehkä enemmän itsekin kertoa tunteistani, tulla lähemmäksi ja avautua, tilanteestakin.

Eikö voisi ihan vaan istahtaa alas ja todeta, että meillä molemmillä taitaa olla tunteita eli mitä tehdään seuraavaksi? Pelkkä tieto siitä, että rakastat ihan oikeasti, tuntuisi hyvältä, vaikka emme ehkä saisikaan toisiamme vielä pitkään aikaan. Minulla on aina ollut (liian) suuria tunteita, mutta toisaalta minussa on myös (ärsyttävän) rationaalinen ja kärsivällinen puoli.

En mä pysty kertomaan ainakaan mitään suuriin tunteisiin liittyviä, ehkä joskus olisin voinut kertoo mutta ei ollut sopivaa hetkeä eikä ehkä luottamustakaan siihen mitä sä ajattelisit sellaisesta jos sanoisin. Jos sä ajatteletkin musta paljon kevyemmin kuin mä susta, jos sä otat kaiken vaan hauskana leikkinä ja huvitteluna.

Vierailija
10084/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, että rakastan sinua. En enää edes uskalla haaveillä mistään, koska tilanne on niin mahdoton. Tunteet eivät silti haalistu, voimistuvat vaan. Olet elämäni mies.

Ja sinä olet minun elämäni nainen. Olen tiennyt sen niin pitkään kuin olen tuntenut sinut. Haluaisin tehdä kaikenlaisia asioita sinulle ja sinun kanssasi. 

Entä kumppanisi?

Ei puhuta nyt hänestä, sun kanssa on kiva flirttailla ja on vähän erilaista you know.

Anteeksi vaan, mutta toi tollainen on jotain niin ärsyttävää!!!!!!!!!!!

Vierailija
10085/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla sun kultasi.

Vierailija
10086/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä en halua olla Cheetah.

Tällainen minä olen. Olen aina ollut.

Enimmäkseen harmiton.

Vierailija
10087/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sua T😢 eikö tää kaipaus ikinä lopu?

Vierailija
10088/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rapsuttelin sun nimes paikalliseen, naistenvessan seinään. Viereen tein sydämen.

Kaikkee sitä. Aika teinii 🙈.

Tämä siis T:lle. Mee vaik kattomaan 😜

Vierailija
10089/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatko mies sitä hetkeä tai päivää, kun näimme ensimmäisen kerran? Mitä ajattelit minusta silloin ihan aluksi?

Katsoin sinua ja kauniiksi totesin, silloin oli vielä tunteeni ja pääni kasassa... hiljalleen tuntuu siltä kuin suojaukset olisi kuluneet ja eksyn helpommin ajattelemaan meitä yhdessä. Jos joskus olenkin jakanut muille enemmän huomiotani, sekin johtuu osittain siitä vaarasta mihin putoaisin kanssasi... ja silti viime aikoina eksyn yhä helpommin lähellesi kun porukalla biletetään.

Vähän vaan sekavaa itsellenikin mitä oikeasti haluaisin, ennenkaikkea toivoisin että voitaisiin joskus rauhassa jutella.

Naiselle mieheltä.

Vierailija
10090/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle rakas, kauniita unia.

Vierailija
10091/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi nykyään mitään kauniita tekstejä enkä edes lauluja, joista lainaisin sinulle tänne pätkiä. En oikein saa aikaan mitään. Minulla on vain tämä ahdistus. Toivottavasti sinulla on asiat paremmin. Hyvää yötä sinulle. Lempeitä unia ja miljoonittain halauksia. Nuku hyvin, rakas. 

Vierailija
10092/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten tiedä haluatko olla tekemisissä vai et, ystävä tms. vaikeuttaa mun tulevaisuudensuunnitelmia. Jos päätän muuttaa pois, niin en aio muuttaa mieltä enää sitten viime hetkellä, jos sitten yhtäkkiä ilmaisetkin että haluaisit sittenkin olla tekemisissä. Se tuntuis tosin kamalalta sanoa sulle ei, kaiken jälkeen, mutta ois pakko. Lupaathan siis, että ilmaiset ajoissa sen jos haluat sittenkin ystävystyä. Aikaa ei ole enää kovin paljoa.

Vierailija
10093/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen katse silmiisi ja jotenkin ajattelin heti, että sinussa on jotain niin ihanaa, etten ole sellaista ennen kohdannut. Se syvyys silmissäsi, joka tuntui sieluni syvyyksissä asti. Oli ihan pakko tulla juttelemaan kanssasi.

Ja se keskustelumme ja kanssasi kokemani yhteys. Se mursi kaiken vastustuksen minussa.  Olin sinun.

Silloin en voinut ymmärtää, että sekin oli vasta alkua. Rakkaus sinuun syveni, sitä ei voinut vastustaa. Kaipaus nähdä sinut on ollut niin kokonaisvaltainen, koko elämän täyttävä. Halu olla sinulle hyvä, tehdä sinut onnelliseksi.

Sinua minä rakastan koko sydämestäni. Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin.

Vierailija
10094/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on nyt siis sanottu, Undómiel.

Hyvää yötä ja oikein levollisia unia.

Still waters flow

Sea breezes blow

Wild flowers grow

Abundant at your feet.

Soft falling snow

Warm candle glow

Flushed faces show

The pleasure when we meet.

Vierailija
10095/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli, anteeksi kun olen ollut niin tyly. Yllättyisit jos tietäisit miksi. Ikävä niitä aikoja, kun saatoin katsoa sinua silmiin ja olla oma itseni. Joskus tekisi mieli istahtaa alas ja puhua välit selviksi. 

Vierailija
10096/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi nykyään mitään kauniita tekstejä enkä edes lauluja, joista lainaisin sinulle tänne pätkiä. En oikein saa aikaan mitään. Minulla on vain tämä ahdistus. Toivottavasti sinulla on asiat paremmin. Hyvää yötä sinulle. Lempeitä unia ja miljoonittain halauksia. Nuku hyvin, rakas. 

Minuakin taas tänään ahdistanut enemmän. Sellainen tunteiden pato rinnassa. Mietin mitähän hän tuntee tällä hetkellä.. En saa varmaan koskaan tietää. Taidan häipyä täältä iäksi. Hyvää yötä ihanalle Miehelle.

Vierailija
10097/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta E! Naiselle mieheltä(ei a).

Moii kuka oot? Terveisin E-nainen.

E-mies.

Vierailija
10098/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen katse silmiisi ja jotenkin ajattelin heti, että sinussa on jotain niin ihanaa, etten ole sellaista ennen kohdannut. Se syvyys silmissäsi, joka tuntui sieluni syvyyksissä asti. Oli ihan pakko tulla juttelemaan kanssasi.

Ja se keskustelumme ja kanssasi kokemani yhteys. Se mursi kaiken vastustuksen minussa.  Olin sinun.

Silloin en voinut ymmärtää, että sekin oli vasta alkua. Rakkaus sinuun syveni, sitä ei voinut vastustaa. Kaipaus nähdä sinut on ollut niin kokonaisvaltainen, koko elämän täyttävä. Halu olla sinulle hyvä, tehdä sinut onnelliseksi.

Olipa kaunis kirjoitus❤

Vierailija
10099/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset silmät hänellä on? Millainen katse? Mistä keskustelitte?

Vierailija
10100/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ❤ Kävin tänään paikassa x, ja toivoin näkeväni sinut siellä. Ei sinua näkynyt 😞 Elämä on vajaata ja tylsää ilman sinua. Haluaisin jakaa elämäni ilon ja onnen hetket kanssasi. Haluaisin matkustaa kanssasi ihan minne vaan ja kokea maailman. Sinä olet niin ihana ihminen.

Ketju on lukittu.