Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin täällä taas asioita. Ehkä pitäisi olla onnellinen ja helpottunut, ettei välillämme ehtinyt tapahtua mitään. Tavallaan taas toivon, että olisimme tavanneet vaikka pari vuotta sitten. Nyt olen hyväksynyt ajatuksen, että joudun olla koko elämäni yksin. En voi vaatia ketään elämään tällaisen kanssa. En edes usko, että kukaan voisi aloittaa suhdetta kanssani. Ansaitset terveen ja paremman ihmisen kuin minä. Ehkä lopetan tällä palstalla käymisen, että on helpompi unohtaa.
Miksi olet niin varma, että hän ei hyväksyisi sinua? Aito rakkaus ei vaadi täydellisyyttä. Ehkä hän ei edes tiedä, että ajattelet häntä tai voisit vielä olla kiinnostunut.
En tiedä. Hän ei vaikuta ihmiseltä, joka vaatisi täydellisyyttä, mutta tällaiset ajatukset pyörivät mielessäni.
Voisitko rakas kertoa tämän hetken tunteistasi? naiselle
Vierailija kirjoitti:
M*****💕
Milloin viimeksi nähtiin?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko rakas kertoa tämän hetken tunteistasi? naiselle
Rakastan sinua ja haluaisin nähdä sinut. Mitkä sun tämän hetken tunteet on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M*****💕
Milloin viimeksi nähtiin?
Tänään. Töissä 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin täällä taas asioita. Ehkä pitäisi olla onnellinen ja helpottunut, ettei välillämme ehtinyt tapahtua mitään. Tavallaan taas toivon, että olisimme tavanneet vaikka pari vuotta sitten. Nyt olen hyväksynyt ajatuksen, että joudun olla koko elämäni yksin. En voi vaatia ketään elämään tällaisen kanssa. En edes usko, että kukaan voisi aloittaa suhdetta kanssani. Ansaitset terveen ja paremman ihmisen kuin minä. Ehkä lopetan tällä palstalla käymisen, että on helpompi unohtaa.
Miksi olet niin varma, että hän ei hyväksyisi sinua? Aito rakkaus ei vaadi täydellisyyttä. Ehkä hän ei edes tiedä, että ajattelet häntä tai voisit vielä olla kiinnostunut.
En tiedä. Hän ei vaikuta ihmiseltä, joka vaatisi täydellisyyttä, mutta tällaiset ajatukset pyörivät mielessäni.
Kukaan ihminen ei ole täydellinen ja ehkäpä et itsekään tiedä hänen vikojaan ja puutteitaan? Kuulostaa siltä, että eniten vaadit itse itseltäsi täydellisyyttä, se on varmasti kuluttavaa. Jos tutkit asiaa, löydät paljon esimerkkejä pareista, jotka ovat löytäneet toisensa sairauksista ja muista puutteista huolimatta.
Miksi et ottaisi rohkeasti yhteyttä häneen murehtimisen sijaan? Aloita jostain pienestä, koko sydäntä ei tarvitse avata heti. Anna teille kahdelle edes mahdollisuus. Ei tarvitsisi katua loppuikää. Tsemppiä ja onnea!
Vierailija kirjoitti:
Jos "me" voisimme tehdä mitä vain nainen, niin mitä haluaisit tehdä kanssani?
Nautittaisiin toisistamme.
On se jännä kun luulee päässeensä yli, ja sitten näkee ohimennen jolloin ei tule väkinäistä kohtaamista niin muistaa miksi alun perin ihastui kyseiseen ihmiseen.
Ehkä pääsen tästä joskus irti ja löydän oikean rakkauden. Sellaisen kuin sinä. Sinua en voi kuitenkaan koskaan saada.
Mietin tänään kuinka moni saa tänäänkin (ja tulevaisuudessa) nauttia sun valoisasta, iloisesta ja ihanasta seurasta. Kuinka moni saa jutella sun kanssa, hymyillä ja nauraa. Sitten mietin miten minä en saa tehdä noista mitään ehkä enää koskaan ja purskahdin itkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pääsen tästä joskus irti ja löydän oikean rakkauden. Sellaisen kuin sinä. Sinua en voi kuitenkaan koskaan saada.
Miksi et voi saada? En minä halua että löydät jonkun toisen.
En tiedä missä olet, oletko elossa ja jos olet, niin missä kunnossa. Kiitos kuitenkin sinulle, että olet muistoissani. Autat minua tälläkin hetkellä vaikean elämäntilanteen ohi. Olit todella suloinen nuori mies. Jos koskaan tulen enää tapaamaan sinua, sanon tietysti kasvokkain. Jos on olemassa tuonpuoleisuus, jonne kaikki päädymme, kerron sitten siellä. Kiitos!!!
Kertoisitko sinä mies nyt sen, mitä tunnet minua kohtaan tällä hetkellä?
Näin tänään hänen naispuoleisen kaksoisolennon.
Olin lounaalla ottamassa vettä, kun katsoin sivuun ja siinä seisoi sellainen lapsen vartaloinen (ei siis vain pienikokoinen ja lyhyt, vaan sellainen lapsen kokoinen) nainen/tyttö jolla oli hänen kasvot.
Seisoi ja tapitti suoraan silmiin.
Sitten se tuli pöydän toiseen päätyyn syömään ja tapitti lisää.
Syötyäni kävelin hissiin ja se jäi hissin ulkopuolelle seisomaan ja tapittamaan, katsoin häntä ja hän katsoi minua kunnes ovet sulkeutuivat ja hissi lähti liikkeelle.
Todella hassu kokemus, etenkin kun hänellä ei ole mitenkään tavanomaiset kasvot ja se nainen oli täydellinen kopio hänen kasvoistaan, eli ei edes ”vain” häntä muistuttava, vaan oikeasti kaksoisolento naisen vartalossa (tai tytön, se nainen oli häkellyttävän lapsivartaloinen vaikka kasvot olivatkin nuoren aikuisen).
Sen katsekin oli tismalleen samanlainen.
Entä jos huomenna olisikin se ilta? Jos vain säkin haluat.
Todennäköisimmin toki on vain yksi niitä iltoja. Onko se sitten kaikille parhaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Olin lounaalla ottamassa vettä, kun katsoin sivuun ja siinä seisoi sellainen lapsen vartaloinen (ei siis vain pienikokoinen ja lyhyt, vaan sellainen lapsen kokoinen) nainen/tyttö jolla oli hänen kasvot.
Syötyäni kävelin hissiin ja se jäi hissin ulkopuolelle seisomaan ja tapittamaan, katsoin häntä ja hän katsoi minua kunnes ovet sulkeutuivat ja hissi lähti liikkeelle.Todella hassu kokemus, etenkin kun hänellä ei ole mitenkään tavanomaiset kasvot ja se nainen oli täydellinen kopio hänen kasvoistaan, eli ei edes ”vain” häntä muistuttava, vaan oikeasti kaksoisolento naisen vartalossa (tai tytön, se nainen oli häkellyttävän lapsivartaloinen vaikka kasvot olivatkin nuoren aikuisen).
Tämä oli mielenkiintoinen. Ihastuksesi on varmaankin melko persoonallisen näköinen ja lapsenkasvoinen. Tuo näkemäsi pikkutyttö muistutti häntä. Jotenkin tosi söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Syötyäni kävelin hissiin ja se jäi hissin ulkopuolelle seisomaan ja tapittamaan, katsoin häntä ja hän katsoi minua kunnes ovet sulkeutuivat ja hissi lähti liikkeelle.Todella hassu kokemus, etenkin kun hänellä ei ole mitenkään tavanomaiset kasvot ja se nainen oli täydellinen kopio hänen kasvoistaan, eli ei edes ”vain” häntä muistuttava, vaan oikeasti kaksoisolento naisen vartalossa (tai tytön, se nainen oli häkellyttävän lapsivartaloinen vaikka kasvot olivatkin nuoren aikuisen).
Eli ihastuksesi on mies joka muistuttaa pikkutyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko sinä mies nyt sen, mitä tunnet minua kohtaan tällä hetkellä?
Minä rakastan sinua. Olen kertonut sinulle joskus irl, kuinka paljon olen kaivannut sinua ja keskustelujamme.
Entä mitä vastaat sinulle esittämääni kysymykseen? Kyllä vai ei?
Kaiken