Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diandra on coverlaulaja

Vierailija
27.08.2026 |

Näköjään silläkin voi rikastua

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ihmetellytkin, että miten sillä äänellä ei löydy omien biisien tekijää hänelle. Eikö kukaan levy yhtiö halua tuottaa omaa levyä vai eikö hän itse halua?

Vierailija
2/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eikö suurin osa laulajista laula olemassa olevia muiden tekemiä kappaleita? Aika normaali kuvio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ne levy-yhtiön "artistit" joskus opetella vaikka itse kirjoittamaan ne kappaleensa 

Vierailija
4/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luovuutta eivät ole taiteellisia vaan laulavat toisten ajatuksia

Vierailija
5/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaoken tavoin

Vierailija
6/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni laulaja ja bändi on rikastunut nimenomaan covereilla. Ei siinä mitään uutta ja ihmeellistä ole. Hyvin suosittu tv-formaatti Vain elämää perustuu 100% covereihin. 

Vierailija
7/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi laulaa varmoja toisten hittejä

Vierailija
8/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ihmetellytkin, että miten sillä äänellä ei löydy omien biisien tekijää hänelle. Eikö kukaan levy yhtiö halua tuottaa omaa levyä vai eikö hän itse halua?

Eipä oopperalaulajillakaan mitään omia biisejä ole, vaan laulavat satoja vuosia vanhojen laulujen covereita. Diandran ei tarvitse tehdä omaa musiikia, kun tienaa paljon enemmän laulamalla jo valmiiksi sävellettyjä biisejä. 

Vierailija
9/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämässäkin istuu bessia, Nelli matulaa ym jotka ei ole pianoa nähnytkään liekkö osaa edes lukea

Vierailija
10/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla ja nuorilla aikuisilla ei ole hajuakaan kuinka moni heidän suosimista biiseistä on covereita tai sisältää osia vanhoista biiseistä.

Vierailija
11/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa laulajista laulaa toisten ajatuksia. Harvempi "omaa" musiikkia esittäväkään itse säveltää ja sanoittaa kaikki laulunsa.  

Vierailija
12/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistää osaavat, diandralla sentään pysynyt pers piilossa

Vierailija
13/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joo, nää muut aamut-illat-tuput-huput ja muut taiteellisesti ja luovasti mikrofoniin suhisevat laulaja-säveltäjät on niin tosi hyviä taiteilijoita.

Vierailija
14/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin sitäkin, että Suvi Teräsniska osaa vetää muuta kuin humppaiskelmiä. En oo koskaan tykännyt.

Veti Björkiä nimittäin hienosti.

Tulkinta ja äänivarat, ääniala riitti.

Suomessa ei ole hyviä säveltäjiä!!!

Vierailija
15/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla ja nuorilla aikuisilla ei ole hajuakaan kuinka moni heidän suosimista biiseistä on covereita tai sisältää osia vanhoista biiseistä.

Juuri tuossa yläasteikäinen sukulaistyttö kehui, miten tykkää Erinin kappaleesta Vasten auringon siltaa. Kysyin, että ai siitä Katri Helenan biisistä, jonka Erinkin on levyttänyt. Lapsi hämmästyi, että eikö se olekaan Erinin oma biisi. 

Vierailija
16/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diandrassa ei ole mitään muuta kuin ääni. Karisma ja miellyttävä ulkonäkö puuttuvat, ihmeen pitkälle on siitä huolimatta päässyt. Sääliksi käy, kun pyörii missien ja muiden kauniiden julkkisten seurassa, tavoittelee elämää, jota ei koskaan tule saamaan.

Vierailija
17/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudutte etsimään itsenäisten artistien puolelta jos laulaja-lauluntekijöitä etsitte jotka oikeasti itse kirjoittaa musiikkinsa. Levy-yhtiössä tekee iso tiimi ja miettii sitten mikä myy ja sitten valitaan se artisti kelle se biisi sopii esitettäväksi ja sitten tulee kuvioihin vasta se artisti ja mietitään minkä väriset verkkosukat laitetaan tänään päälle. 

Vierailija
18/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurista suomalaisista iskelmätähdistä valtaosa teki uransa levyttämällä covereita. Olen suomalainen jne. ovat ulkomaalaisia käännöskappaleita eli covereita. 

Vierailija
19/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diandrassa ei ole mitään muuta kuin ääni. Karisma ja miellyttävä ulkonäkö puuttuvat, ihmeen pitkälle on siitä huolimatta päässyt. Sääliksi käy, kun pyörii missien ja muiden kauniiden julkkisten seurassa, tavoittelee elämää, jota ei koskaan tule saamaan.

Mistä sinä luulet tietäväsi, mitä Diandra tavoittelee? Eiköhön tuo elä unelmaansa, kun saa tehdä työkseen sitä mitä rakastaa. 

Vierailija
20/75 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänikin äityy usein huutamiseksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi