Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
10061/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn sinulta vain yhtä asiaa mies. Tiedätkö/näetkö sen, että olen rakastunut sinuun? Mitä siitä ajattelet?

Vierailija
10062/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamista helpottaisi, jos olisi edes alkeellinen tunniste siitä, kuka kysyy ja keneltä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10063/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaamista helpottaisi, jos olisi edes alkeellinen tunniste siitä, kuka kysyy ja keneltä..

Vastaa niin kuin vastaisit sille, joka on mielessäsi.

Vierailija
10064/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo päättänyt, että unohdan sut ja lopetan tämän kaipaamisen. Tänään kuitenkin otit minuun yhteyttä ja sait minut iloiseksi. Oli kiva kuulla, että sinäki ajattelet minua. Tästä on kiva jatkaa kohti syksyä.

Vierailija
10065/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn sinulta vain yhtä asiaa mies. Tiedätkö/näetkö sen, että olen rakastunut sinuun? Mitä siitä ajattelet?

Rehellisesti sanottuna en tiedä, mitä hänellä on sydämellään. Olen tottunut koko aikuisikäni siihen, että tulen hyvin toimeen naisten kanssa ja että he hymyilevät minulle paljon, hakeutuvat juttusille jne. On siis älyttömän vaikea sanoa, kuka pitää minusta ihan vain ihmisenä ja kuka kenties rakastaa ja/tai himoitsee.

Vierailija
10066/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville 😍

Vierailija
10067/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, että rakastan sinua. En enää edes uskalla haaveillä mistään, koska tilanne on niin mahdoton. Tunteet eivät silti haalistu, voimistuvat vaan. Olet elämäni mies.

Ja sinä olet minun elämäni nainen. Olen tiennyt sen niin pitkään kuin olen tuntenut sinut. Haluaisin tehdä kaikenlaisia asioita sinulle ja sinun kanssasi. 

Vierailija
10068/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, että rakastan sinua. En enää edes uskalla haaveillä mistään, koska tilanne on niin mahdoton. Tunteet eivät silti haalistu, voimistuvat vaan. Olet elämäni mies.

Ja sinä olet minun elämäni nainen. Olen tiennyt sen niin pitkään kuin olen tuntenut sinut. Haluaisin tehdä kaikenlaisia asioita sinulle ja sinun kanssasi. 

Anna vähän vihjeitä tuosta naisesta, jokin sellainen vihje jonka vain hän ja sinä tiedätte. Jooko?

Vierailija
10069/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä kumppanisi?

Vierailija
10070/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin mitä pohjimmiltasi ajattelet minusta, mitä todella tunnet minua kohtaan, niin ehkä sitten.

Vierailija
10071/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäisin mitä pohjimmiltasi ajattelet minusta, mitä todella tunnet minua kohtaan, niin ehkä sitten.

Kenelle ja mitä sitten?

Vierailija
10072/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään susta.

Vierailija
10073/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ja jos kaksi höperöä asuu samassa saaressa, niin he joko tietävät toisistaan kaiken tai eivät halua tietää toisistaan mitään. Todennäköisesti sekä niin että näin. Nimittäin: eivät halua tietää, koska tietävät.”

-Pikku Myy

Vierailija
10074/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle ja mitä sitten?

Miehelle; voisin ehkä enemmän itsekin kertoa tunteistani, tulla lähemmäksi ja avautua, tilanteestakin.

Vierailija
10075/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna vähän vihjeitä tuosta naisesta, jokin sellainen vihje jonka vain hän ja sinä tiedätte. Jooko?

(Huutelen täältä kaivon pohjalta). Voisin itse asiassa kertoa aika tarkastikin, mistä on juteltu vastikään kahdestaan, mutta mutta... jos hän (nainen) ylipäätään käy täällä (enää), niin olisi kyllä hänen vuoronsa...

Mistä siis juttelitte? Oliko se tällä viikolla? T. Yks nainen

Vierailija
10076/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Huutelen täältä kaivon pohjalta). Voisin itse asiassa kertoa aika tarkastikin, mistä on juteltu vastikään kahdestaan, mutta mutta... jos hän (nainen) ylipäätään käy täällä (enää), niin olisi kyllä hänen vuoronsa...

Kirvestäkö olet sieltä kaivosta etsimässä? Et kai sitä vielä heittänyt?

Vierailija
10077/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla laittaa viestiä että tykkään susta. Oot niin lähellä, mutta sitten et kuitenkaan. Joka päivä ollaan yhteydessä, mitä se meinaa?En uskalla kysyä enkä sanoa. Mieletön mies ❤

Vierailija
10078/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko mies sitä hetkeä tai päivää, kun näimme ensimmäisen kerran? Mitä ajattelit minusta silloin ihan aluksi?

Vierailija
10079/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin mies laitanko viestiä mut haluutkohan jatkaa juttelua vielä? Oli niin mukavaa viimeks kun kirjoiteltiin, haluun lisää. Tuun huomenna sinne missä sä oot niin ois mahis tavatakin.

Vierailija
10080/16650 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatko mies sitä hetkeä tai päivää, kun näimme ensimmäisen kerran? Mitä ajattelit minusta silloin ihan aluksi?

Mietin, että oot kuuma pakkaus. Kauniit silmät jäi myös mieleen.

Ketju on lukittu.