Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäni naiselle, vaalealle vihersilmäkaunottarelle vihersilmäiseltä mieheltä. Palasin äsken työstä kuntarajan takaa pitäjästä, joka on nykyisten kotkuntaimme välissä. Nyt taas 30km ja kahen kuntarajan takana. Jos oisin myöhästynyt töistälähön kanssa. en olisi enää saattanut viestiä tämän vuorokauden puolella. Etunimeimme alkavat samalla ääntiöllä. Olemme esikoisia kumpikin. Hyvää yötä rakas!
Vierailija kirjoitti:
Se etten tiedä haluatko olla tekemisissä vai et, ystävä tms. vaikeuttaa mun tulevaisuudensuunnitelmia. Jos päätän muuttaa pois, niin en aio muuttaa mieltä enää sitten viime hetkellä, jos sitten yhtäkkiä ilmaisetkin että haluaisit sittenkin olla tekemisissä. Se tuntuis tosin kamalalta sanoa sulle ei, kaiken jälkeen, mutta ois pakko. Lupaathan siis, että ilmaiset ajoissa sen jos haluat sittenkin ystävystyä. Aikaa ei ole enää kovin paljoa.
Eikä tällaiset asiat pitäisi käydä läpi IRL?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se etten tiedä haluatko olla tekemisissä vai et, ystävä tms. vaikeuttaa mun tulevaisuudensuunnitelmia. Jos päätän muuttaa pois, niin en aio muuttaa mieltä enää sitten viime hetkellä, jos sitten yhtäkkiä ilmaisetkin että haluaisit sittenkin olla tekemisissä. Se tuntuis tosin kamalalta sanoa sulle ei, kaiken jälkeen, mutta ois pakko. Lupaathan siis, että ilmaiset ajoissa sen jos haluat sittenkin ystävystyä. Aikaa ei ole enää kovin paljoa.
eikä=eikö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jotenkin ehdotonta, joustamatonta...minä minä....
Yhä säikyn samanlaisia autoja joilla olen nähnyt sun ajavan. Vieläkin viipyilen paikoissa joissa tiedän sun käyneen. En siksi että haluaisin nähdä sinut, vaan siksi kun olet ollut siellä. En kulje sun perässä, älä pelkää, en tee pienintäkään elettä tullakseni lähemmäs mutten unohda sinua kun menen omia reittejäni. Mennessäni nauran yksin ääneen hölmöille jutuille joista pääsen sinuun. Ja kun menen, menen levollisin mielin sillä sinä tiedät että tykkään sinusta. Et tiedä mun menneen näin sekaisin, mutta tiedät että tykkään. Ja jos tykkäisit minusta myös, olisit tullut mun luo. Etkö olisikin?
Hyvä ettet tullut, siitä olisi tullut huono juttu. Näin hullusti ihastunut tarvitsee toisen yhtä ihastuneen jotta lopputulos voisi olisi onnellinen. Taidat olla hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on nyt siis sanottu, Undómiel.
Hyvää yötä ja oikein levollisia unia.
Still waters flow
Sea breezes blow
Wild flowers grow
Abundant at your feet.Soft falling snow
Warm candle glow
Flushed faces show
The pleasure when we meet.
Mää tykkäsin tästä.)
Vaikka kuinka tykkään susta niin en tullut enkä tule tulemaan luoksesi. Sinun pitää pyytää niin sitten <3
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka tykkään susta niin en tullut enkä tule tulemaan luoksesi. Sinun pitää pyytää niin sitten <3
Jos olet hän , niin en tule siksi, koska mä en todellakaan tiedä mitä sä ajattelet minusta, millaiset ovat tunteesi minua kohtaan, mitä sä oikeesti haluat minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hän , niin en tule siksi, koska mä en todellakaan tiedä mitä sä ajattelet minusta, millaiset ovat tunteesi minua kohtaan, mitä sä oikeesti haluat minusta.
Millä tavalla haluaisit että tämä kaivattusi nuo tunteensa sinulle kertoisi? Mitä jos hän ajattelee samoin sinusta? Epävarma sinun tunteistasi häntä kohtaan.
Hyvää päivää E-nainen! Naiselle mieheltä (ei A eikä konsonantti).
Mies jostain parinkymmenen vuoden takaa, jo silloin sinua katselin. Edelleenkään en tiedä nimeäsi, tai mitään sinusta.
No niin pakkohan näitä oli vielä vilkaista ja joo, kyllä pieni osa minusta taas kuvittelee tunnistaneensa sinut täältä. Vieläkin hullumpi ja oudompi juttu jos näin olisi? Sydän ja sun silmät kyllä sanoo, että tykkäät. Ehkä siksi et pystynyt kertomaan aikaisemmin? Ymmärrän, että tilanteesi on ristiriitainen. Tiedät tunteeni, paljastin jo liikaakin. Ne eivät ihan hetkessä muutu mihinkään, mutta ikuisesti en odota. En halua mitään palstasuhdetta kanssasi vaan livenä, ja sinun pitää ensin selvittää vanhat kuviosi loppuun. Siihen asti voin tarjota vain ystävyyttä. Todellisessa elämässä, ei täällä.
Vierailija kirjoitti:
No niin pakkohan näitä oli vielä vilkaista ja joo, kyllä pieni osa minusta taas kuvittelee tunnistaneensa sinut täältä. Vieläkin hullumpi ja oudompi juttu jos näin olisi? Sydän ja sun silmät kyllä sanoo, että tykkäät. Ehkä siksi et pystynyt kertomaan aikaisemmin? Ymmärrän, että tilanteesi on ristiriitainen. Tiedät tunteeni, paljastin jo liikaakin. Ne eivät ihan hetkessä muutu mihinkään, mutta ikuisesti en odota. En halua mitään palstasuhdetta kanssasi vaan livenä, ja sinun pitää ensin selvittää vanhat kuviosi loppuun. Siihen asti voin tarjota vain ystävyyttä. Todellisessa elämässä, ei täällä.
Oletko joskus ilmaissut sanallisesti hänelle tunteesi? Jos et, mistä ihmeestä hän voi varmaksi mitään tietää? Olettaa kuten sinäkin, ja sen pohjalta harva uskaltaa mitään ratkaisevaa siirtoa tehdä.
Huomenta A, muistatko kun joka päivä sanoimme että huomenta rakas, mitäs ajattelit tänään, olet ihana, ikävä sua jne.
Ikävä sun luo on sydäntä särkevän suuri. Rakastan sua. Nähdäänkö enää koskaan? L
Mietin täällä taas asioita. Ehkä pitäisi olla onnellinen ja helpottunut, ettei välillämme ehtinyt tapahtua mitään. Tavallaan taas toivon, että olisimme tavanneet vaikka pari vuotta sitten. Nyt olen hyväksynyt ajatuksen, että joudun olla koko elämäni yksin. En voi vaatia ketään elämään tällaisen kanssa. En edes usko, että kukaan voisi aloittaa suhdetta kanssani. Ansaitset terveen ja paremman ihmisen kuin minä. Ehkä lopetan tällä palstalla käymisen, että on helpompi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joskus ilmaissut sanallisesti hänelle tunteesi? Jos et, mistä ihmeestä hän voi varmaksi mitään tietää? Olettaa kuten sinäkin, ja sen pohjalta harva uskaltaa mitään ratkaisevaa siirtoa tehdä.
Kyllä olen hyvin selkeästi ja mies on ymmärtänyt sanomani oikein.
Jos "me" voisimme tehdä mitä vain nainen, niin mitä haluaisit tehdä kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Mietin täällä taas asioita. Ehkä pitäisi olla onnellinen ja helpottunut, ettei välillämme ehtinyt tapahtua mitään. Tavallaan taas toivon, että olisimme tavanneet vaikka pari vuotta sitten. Nyt olen hyväksynyt ajatuksen, että joudun olla koko elämäni yksin. En voi vaatia ketään elämään tällaisen kanssa. En edes usko, että kukaan voisi aloittaa suhdetta kanssani. Ansaitset terveen ja paremman ihmisen kuin minä. Ehkä lopetan tällä palstalla käymisen, että on helpompi unohtaa.
Miksi olet niin varma, että hän ei hyväksyisi sinua? Aito rakkaus ei vaadi täydellisyyttä. Ehkä hän ei edes tiedä, että ajattelet häntä tai voisit vielä olla kiinnostunut.
Jutella kyllä tekisi mieli, ihan vaan jutella.
Mutta minähän vaikutan varmaan ahdistavalta, eikä ymmärrystä voi oikein vaatiakaan kun havaintojeni mukaan moni olettaa muiden pyrkivän johonkin, ja itse taas toimin impulssien pohjalta pyrkimättä mihinkään.
Ne vaan virtaa, ja jotkut ottavat liian vakavasti.
Mutta sen olen oppinut, mitä virheitä EN ainakaan enää tee jos uuden ihmisen kohtaan.
Toisaalta en ala itseäni pienentämäänkään.
Jos se jotakin ahdistaa, on epäsopiva minulle sitten hän.