Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8121/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luule, etten ajattelisi. Sinä olet teutaroinut mielessäni kuin irtaalleen päässyt mini-Godzilla, möykäröinyt tunnealueen matalaksi, keskelle hävitystä pienellä hännänheilautuksella heittänyt muistoista valtavan kasan kauneutta, tampannut maahan kaikki defenssit, muurit, vartiotornit, ravistanut tiukalla puruotteella mielestä irti hellyyttä, halua, tunteita, jotka olin muurannut aikaa sitten suljettujen arkistojen holveihin. Turha tässä mitään uudelleenrakennusta aloittaa, koska siellä sinä yhä möyrit, tyytyväisenä aikaansaannoksesi keskellä, poissa on komea linnoitus, tilalla vehreä niittu. Lähteen kaivoit keskelle, akveduktin teit levittämään vettä, puitakin olet istuttanut, prkl. Olet sinä vaan, aina vaan, yhäkin, vain sinä.

Vierailija
8122/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin eilen ihastukselle, että tykkään hänestä ja hän on mielestäni aivan ihana. Ei ollut vaikeaa.

Jaaaaah, ja pointti oli????

Kuitenkin joudut tänne vielä tulee, ettei kovin vakuuta tuo. 

”Joudun tulee”? Mitä ei vakuuta? Siis miksi en saisi käydä täällä? Sun pointti?

Saat tietenkin käydä, mutta älä oleta että me muut menemme möläyttelemään kaipuun kohteillemme mitään. Ei näytä sunkaan kohdallasi kauheasti hyötyä olleen.

Katkerasta asenteesta ja tunteista puhumista möläyttelynä pitävänä päättelen, että eipä sunkaan rakkauselämä kovin kehuttavalta vaikuta.

Olet päivänselvästi kateellinen mun rohkeudesta.

Pyh ja pah. En ymmärrä tuollaista tyrkkytoimintaa. Mitä hyödyit muuta kuin että pääset tänne lällättämään lapsellisena typerää tekoasi? Jos jotain olisit hyötynyt, et enää tänne tulisi.

Tyrkkytoimintaa? Siis tunteiden tunnustaminen on typerää tyrkkytoimintaa? Hyötynyt? :D

Oot aivan sekaisin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8123/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin eilen ihastukselle, että tykkään hänestä ja hän on mielestäni aivan ihana. Ei ollut vaikeaa.

Saat tietenkin käydä, mutta älä oleta että me muut menemme möläyttelemään kaipuun kohteillemme mitään. Ei näytä sunkaan kohdallasi kauheasti hyötyä olleen.

Katkerasta asenteesta ja tunteista puhumista möläyttelynä pitävänä päättelen, että eipä sunkaan rakkauselämä kovin kehuttavalta vaikuta.

Pyh ja pah. En ymmärrä tuollaista tyrkkytoimintaa. Mitä hyödyit muuta kuin että pääset tänne lällättämään lapsellisena typerää tekoasi? Jos jotain olisit hyötynyt, et enää tänne tulisi.

Tyrkkytoimintaa? Siis tunteiden tunnustaminen on typerää tyrkkytoimintaa? Hyötynyt? :D

Lapsellista tulla tänne ilmoittelemaan että on lähestynyt irl kohdettaan. Mitä vit tua se meille kuuluu, mitä sä töhläät irl?!

Vierailija
8124/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

••Sulle jolla on synttärit mun nimipäivänä••

Kaikki jäi niin jotenkin puolitiehen ja ilmaan. Mitä edes tapahtui? Mä rakastuin täysillä. Se oli polttavaa pidätellä salassa sellasta liekkiä. Nyt palaa vaan hiillos, mut se kuumottaa tuskaisesti edelleen.

Kaipaan niin että tekis mieli kirkua. Ehkä joku päivä nähdään vielä. Mun unissa oot aina mun.

:*

Vierailija
8125/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista tulla tänne ilmoittelemaan että on lähestynyt irl kohdettaan. Mitä vit tua se meille kuuluu, mitä sä töhläät irl?!

ei se mitään ole lähestynyt, kunhan puhuu p askaa. Siksi edelleen täällä.

Vierailija
8126/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko alapeukuttaa ja kommentoida ilkeästi. Ei jaksa tuollaisia lukea. Paha mieli muutenkin. 

Vierailija
8127/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielessä.

Vierailija
8128/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin niin toivonut, että oisin kuullu susta tänään. Tiedän, että olen hölmö toiveideni kanssa. Et sä mua  ajattele, mut mä ajattelen sua ja kaipaan. Toivon sulle kaikkea hyvää P.

Vierailija
8129/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä luule, etten ajattelisi. Sinä olet teutaroinut mielessäni kuin irtaalleen päässyt mini-Godzilla, möykäröinyt tunnealueen matalaksi, keskelle hävitystä pienellä hännänheilautuksella heittänyt muistoista valtavan kasan kauneutta, tampannut maahan kaikki defenssit, muurit, vartiotornit, ravistanut tiukalla puruotteella mielestä irti hellyyttä, halua, tunteita, jotka olin muurannut aikaa sitten suljettujen arkistojen holveihin. Turha tässä mitään uudelleenrakennusta aloittaa, koska siellä sinä yhä möyrit, tyytyväisenä aikaansaannoksesi keskellä, poissa on komea linnoitus, tilalla vehreä niittu. Lähteen kaivoit keskelle, akveduktin teit levittämään vettä, puitakin olet istuttanut, prkl. Olet sinä vaan, aina vaan, yhäkin, vain sinä.

S?

Vierailija
8130/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko alapeukuttaa ja kommentoida ilkeästi. Ei jaksa tuollaisia lukea. Paha mieli muutenkin. 

Aika rupisen pieni on sun elämäsi jos mielenrauhaasi keikuttaa tän ketjun viesteihisi saamasi alapeukut!

Vierailija
8131/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko on ainoa este sinulla kaipaaja. Anna palaa, ota yhteyttä kenestä haaveilet, kenen seuraa kaipailet.

Mulla on vielä haavat ruvilla...

Vierailija
8132/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mielenrauhaani hetkauta. Kunhan ajattelin ääneen. 

Vierailija
8133/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun näimme, en tiennyt, että se olisi viimeinen kerta. Jos olisin sen tiennyt, niin olisin jättänyt kunnon hyvästit. Olisin varastoinut itseeni tuoksusi, kosketuksesi ja suudelmasi. Nyt en sitä tiennyt tehdä. Voisimmeko nähdä vielä viimeisen kerran?

Vierailija
8134/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelko on ainoa este sinulla kaipaaja. Anna palaa, ota yhteyttä kenestä haaveilet, kenen seuraa kaipailet.

Mulla on vielä haavat ruvilla...

Se on juuri näin.

Vierailija
8135/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas, olen miettinyt, että kuinka kauan jaksamme kaivata toisiamme ilman että kohtaamme oikeasti? Käykö meidänkin jutussa niin kuten yleensä käy, että pikkuhiljaa vain unohdamme toisemme kun aikaa kuluu?

Niinhän siinä väistämättä käy että pikkuhiljaa unohdatte. Jotkut tosin ei unohda koskaan, vaan miettii vielä vanhainkodissakin sitä toista ja sitä mitä ois tapahtunut jos oltais tutustuttu tai jos ois edes kertonut tunteista. Todennäköisesti kuitenkin edes jompi kumpi unohtaa jossain vaiheessa.

Vierailija
8136/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha ootpas vihainen :D Kiroilusi on niin kypsää, niin kypsää. Säälittävää :D

Vierailija
8137/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun näimme, en tiennyt, että se olisi viimeinen kerta. Jos olisin sen tiennyt, niin olisin jättänyt kunnon hyvästit. Olisin varastoinut itseeni tuoksusi, kosketuksesi ja suudelmasi. Nyt en sitä tiennyt tehdä. Voisimmeko nähdä vielä viimeisen kerran?

Miksi se olisi ollut viimeinen kerta silloin viimeksi? Ja jos nähdään vielä, niin jäisikö se viimeiseksi kerraksi?

Vierailija
8138/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin unohdat minut? Vai oletko jo unohtanut? (miehelle)

Vierailija
8139/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei oo mitään toivoa jos teidän mielestä lähestyminen irl on töhläystä. Saatte odottaa koko loppuelämänne sitä että se toinen lähestyy ja kirjoittaa tänne kaipausviestejä. Jos sellainen ihme tapahtuu että se toinen lähestyykin, niin te varmaan menette paniikkiin ja väitätte että ei kiinnosta. Sitten itkette taas vuosia palstalla, että kumpa se toinen tajuaisi lähestyä uudelleen. Annatte olemattomia tuntomerkkejä, jotka osuu puoliin suomalaisista ja irl ette uskalla puhua kohteelle mitään.

Vierailija
8140/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko mä olen odottanut sua tarpeeksi kauan? Silloin halusit aikaa, joko nyt? En hslua ketään muuta kuin sinut. Kukaan muu ei runnu miltään.

Nyt oli jo vuosia sitten, mutta on edelleenkin.

Ketju on lukittu.