Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Ehkä tähän kaikkeen tottuu vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin mies mielestäsi täydentäisin sinua? Sinä täydentäisit minua ja toisit elämääni rauhallisuutta, turvallisuutta, hyviä keskusteluita ja näkökulmia, tietynlaista käytännöllisyyttä ja tietenkin rakkautta.
Toisit nainen elämääni samoja asioita, täydentäen vaillinaisuuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai on rakkauden kesä siis ohitse. Tekee kipeää joillekin meistä.
Sinäkö jätit?
En todellakaan.
Hyvää yötä sinulle rakas. Rakastan sinua aina vaan, se ei koskaan muutu.
Vierailija kirjoitti:
A**e, voitko joskus työntää mut vasten seinää ja suudella hellästi? Vaikka se ei ole oikein, haaveilen sellaisesta.
Menen nukkumaan tämän ajatuksen kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan tai rakastaisin joka kohtaa kaivattuni vartalosta, mutta en tapaa katsella tai arvostella mitään tiettyjä osia kenestäkään ihmisestä. Mutta kaivatullani on erityisen kauniit kädet. Niihin kiinnitän aina huomiota. Mietin, miltä tuntuisi silittää niin kauniita käsiä ja pitää häntä kädestä kiinni. Olen kerran vahingossa (oikeasti vahingossa) hipaissut niitä, kun ojensin hänelle jotain.
Tämä saattaa vaikuttaa aivan hullulta ja keksityltä, mutta sitä tämä ei ole.
Olen itse aivan tarkoituksella mutta hyvin vaivihkaa hipaissut kaivattuni kättä, kun hän ojensi minulle jotain. Kaksi kertaa, siinä samassa tilanteessa.Ettei olisi minullakin tapahtunut se kaksi kertaa siinä tilanteessa. Missä sinun hipaisu tapahtui? Ja jos saa myöntää, ei se hipaisu minulla aivan täysin vahinko ollut.
Ulkona, päivällä, tilanteessa, jossa oli muitakin läsnä.
Entä sinun?
Milloin tämä tapahtui?
Rakas. Ajatus sinusta on kuin kesäinen auringonnousu. Tahdon herätä kanssasi rakkauden lämpöön. Hyvää yötä.
Hyvää yötä ja ihania unia, ***-
Olet mielessäni illasta aamuun ja aamusta iltaan.
Ei ole ollut rakkauden kesää vuosiin, viime kesänä sain sentään kerran eksältä seksiä.
Se mistä minä päästän irti, on menneisyys. Päästän irti kaikesta ja aloitan puhtaalta pöydältä. Toivon, että uuteen alkuun ilmestyisi myös kaivattuni, mutta sitä minulla ei ole lupa pyytää ja odottaa. Voin ainoastaan toivoa. Ja vaikka toivon, se ei muuta sitä, ettenkö eläisi. Hän tulee, jos tahtoo. Jos niin ei käy, kiitän häntä siitä, mitä hän on vuokseni tehnyt. Rakastan.
Hyvää yötä, sinä rakkauteni. Se suurin rakkauteni.
Vierailija kirjoitti:
Muistutat mies hiukan isääni. En lähde arvuuttelemaan ihastuinko sinuun alunperin alitajuisesti siksi. Jotkut naiset etsivät tiedostamattaan saman tyyppistä miestä kuin isänsä, toiset taas vastakohtaa.
Muistutankohan minä äitiäsi..?
Kauniisti sanottu nainen, olen imarreltu tästä. Ihailen isääsi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja ihania unia, ***-
Olet mielessäni illasta aamuun ja aamusta iltaan.
Samoin sinä, ******. Hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön toivotus, hali & suukko naiselle, vaalealle, kiehtovalle vihersilmäkaunottarelle. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Kotikatumme nykyisissä asuinkunnissamme alkavat samalla kirjaimella. Hyvää yötä rakas, voisimmepa olla yhdessä.
Hyvää yötä toinen A. Et voi ymmärtää kuinka paljon kaipaan sinua joka hetki.
Minulla oli mukava päivä tänään kanssasi. Kiitos seurasta! Toivottavasti nähdään taas pian. Saat ehdottaa tekemistä, tai keksitään yhdessä jotain kivaa. Saat minut hymyilemään.
Haluaisin niin huutaa nimesi koko maailmalle, ihana nainen. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Se mistä minä päästän irti, on menneisyys. Päästän irti kaikesta ja aloitan puhtaalta pöydältä. Toivon, että uuteen alkuun ilmestyisi myös kaivattuni, mutta sitä minulla ei ole lupa pyytää ja odottaa. Voin ainoastaan toivoa. Ja vaikka toivon, se ei muuta sitä, ettenkö eläisi. Hän tulee, jos tahtoo. Jos niin ei käy, kiitän häntä siitä, mitä hän on vuokseni tehnyt. Rakastan.
Kirjoitat kauniisti.
Aika usein asioiden eteen tulee tehdä töitä itse eikä vain jäädä toivomaan. Jos joku on jäänyt epäselväksi kaivattusi kanssa tai muuten kesken tms auki, sinun tulee tehdä senkin osalta töitä ja mennä rutkasti vastaan. Ei kukaan tule jos ei tiedä että toinen odottaa paljon. Vai odotatko?
Saat tietenkin käydä, mutta älä oleta että me muut menemme möläyttelemään kaipuun kohteillemme mitään. Ei näytä sunkaan kohdallasi kauheasti hyötyä olleen.