Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun näimme, en tiennyt, että se olisi viimeinen kerta. Jos olisin sen tiennyt, niin olisin jättänyt kunnon hyvästit. Olisin varastoinut itseeni tuoksusi, kosketuksesi ja suudelmasi. Nyt en sitä tiennyt tehdä. Voisimmeko nähdä vielä viimeisen kerran?
Haluaisin kuulla millainen tuo tuoksu oli, miten hän kosketti sinua ja miten hän suuteli?
Her hips move and I can feel what they're saying, swaying,
They say the beast inside of me's gonna get ya, get ya, get... yeah.
Am I good enough for you?
Am I good enough for you?
Am I?
For you?
Am I?
For you?
Am I good enough
For you?
Tiedän että tapaisin todennäköisesti sinut paikassa x, jos uskaltaisin tulla.
Kuulepas senkin ukkeli, oletko sä ihastunut muhun? 😄
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelkäät?
Vierailija kirjoitti:
Älä missään nimessä mene. Menetetyt tilaisuudet ja pelkuruus ovat sitä mitä haluat vanhana muistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelkäät?
Että luulet että oon hullu stalkkeri
Vierailija kirjoitti:
Jos saisimme pienen hetken kahdestaan, mitä tekisimme? Miehelle.
Suutelisin varovasti huuliasi, sen jälkeen kaulaasi. Sitten varmaan pitäisi rauhoittua, ennen kuin kärähdettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelkäät?
Ja miksi ajattelisin sinusta noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelkäät?
Ja miksi ajattelisin sinusta noin?
Koska se paikka on hänen yksityinen kesämökkinsä kaukana kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla kohtasimme sattumalta, minä olin autolla ja sinä pyörällä. Huomasin kyllä taustapeilistä, että sinä käännyit katsomaan taaksesi, tuijotinhan minäkin enemmän taustapeiliin kuin tiehen - onneksi tie oli tyhjä ja ajoin hitaasti. Tämä on niin omituista, me olemme omituisia. Mutta on asioita, joita ei voi ääneen sanoa, ettei riko mitään korvaamatonta. Sinä olet niin kaunis.
Miten hän oli pukeutunut? Minkä värinen auto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisimme pienen hetken kahdestaan, mitä tekisimme? Miehelle.
Suutelisin varovasti huuliasi, sen jälkeen kaulaasi. Sitten varmaan pitäisi rauhoittua, ennen kuin kärähdettäisiin.
Luulen, et tuon jälkeen rauhoittuminen ei enää olis mikään vaihtoehto. Oon pidätellyt itseäni niin pitkään, et yksi suudelma kyllä tarkoittais et se on menoa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun näimme, en tiennyt, että se olisi viimeinen kerta. Jos olisin sen tiennyt, niin olisin jättänyt kunnon hyvästit. Olisin varastoinut itseeni tuoksusi, kosketuksesi ja suudelmasi. Nyt en sitä tiennyt tehdä. Voisimmeko nähdä vielä viimeisen kerran?
Minä tiesin sen olevan viimeinen kerta. En halunnut noita kunnon hyvästejä. En olisi kestänyt sitä. Siksi toivomaasi viimeistä kertaa ei toivottavasti tule, sillä en kestäisi sitä murtumatta kyyneliin. En halua enää kaivata sinua, olla murheelinen tai toivoa mahdottomia. Miksi sitten tällä palstalla roikun? Ehkä kautta rantain saatu tieto, että ikävöit minua kaikesta huolimatta helpottaisi hyväksymään tämän kaiken helpommin.
Koska poistut sydämestäni, jotta voin avata sen muille?
Vierailija kirjoitti:
No älä sitten tule. Minä olisin kyllä halunnut sinut nähdä, mutta en voi sille mitään jos et uskalla :-(
Aina kun luulen päässeeni yli susta, kuulen biisin, muistan suudelmamme ja yhteyden välillämme. Muistan haaveet ja kaikki mitä sinussa ihailin. Kaipaan ja tarvitsen nyt sinua enemmän kuin pitkään aikaan vaikka päivittäin olet ajatuksissani ollut tähänkin saakka. Sinä olisit minulle tarpeeksi kaikin tavoin. Nuku hyvin kaivattuni!
Sinä vain -2018 Aksim Nenomit
Hyvää yötä ja kauniita unia, Modesty.
Juuri näin! Ihme porukkaa täällä.