Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Missäköhän sä oot nykysin ja millaista elämää elät? Miksi sä pyörit mun mielessä nyt, kun mitään kontaktia ei ole ollut vuosiin. Miksi en ollut rikki silloin, kun kaikki tapahtui? Mä todella pidin susta. Anteeksi, että sä luulit muuta.
Ei mun sydämeen mahdu muita naisia kuin Sinä, vaikka en nettifoorumeilla enää kaipailekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan tai rakastaisin joka kohtaa kaivattuni vartalosta, mutta en tapaa katsella tai arvostella mitään tiettyjä osia kenestäkään ihmisestä. Mutta kaivatullani on erityisen kauniit kädet. Niihin kiinnitän aina huomiota. Mietin, miltä tuntuisi silittää niin kauniita käsiä ja pitää häntä kädestä kiinni. Olen kerran vahingossa (oikeasti vahingossa) hipaissut niitä, kun ojensin hänelle jotain.
Tämä saattaa vaikuttaa aivan hullulta ja keksityltä, mutta sitä tämä ei ole.
Olen itse aivan tarkoituksella mutta hyvin vaivihkaa hipaissut kaivattuni kättä, kun hän ojensi minulle jotain. Kaksi kertaa, siinä samassa tilanteessa.Ettei olisi minullakin tapahtunut se kaksi kertaa siinä tilanteessa. Missä sinun hipaisu tapahtui? Ja jos saa myöntää, ei se hipaisu minulla aivan täysin vahinko ollut.
Ulkona, päivällä, tilanteessa, jossa oli muitakin läsnä.
Entä sinun?Milloin tämä tapahtui?
Viime syksynä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun sydämeen mahdu muita naisia kuin Sinä, vaikka en nettifoorumeilla enää kaipailekaan.
Haluaisin ostaa vokaalin
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei oo mitään toivoa jos teidän mielestä lähestyminen irl on töhläystä. Saatte odottaa koko loppuelämänne sitä että se toinen lähestyy ja kirjoittaa tänne kaipausviestejä. Jos sellainen ihme tapahtuu että se toinen lähestyykin, niin te varmaan menette paniikkiin ja väitätte että ei kiinnosta. Sitten itkette taas vuosia palstalla, että kumpa se toinen tajuaisi lähestyä uudelleen. Annatte olemattomia tuntomerkkejä, jotka osuu puoliin suomalaisista ja irl ette uskalla puhua kohteelle mitään.
Kuule kun se ei ole sun murhe mitä täällä muut tekee, vaikka kaipailis näissä ketjuissa 10 vuotta putkeen niin sen ei pitäisi sun elämääsi häiritä onko se nyt selvä!!!!!! Ole sinä vaan muiden yläpuolella ja ELÄ ITSE kuin olet muita ohjeistamassa!!!!!! Pälli!!!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että tapaisin todennäköisesti sinut paikassa x, jos uskaltaisin tulla.
Tule. Odotan sinua, olen odottanut monet kerrat että rohkaistuisit ja saisin taas katsoa silmiisi syvälle. Nyt voisin jo muutakin, jos annat luvan : )
Vierailija kirjoitti:
Älä luule, etten ajattelisi. Sinä olet teutaroinut mielessäni kuin irtaalleen päässyt mini-Godzilla, möykäröinyt tunnealueen matalaksi, keskelle hävitystä pienellä hännänheilautuksella heittänyt muistoista valtavan kasan kauneutta, tampannut maahan kaikki defenssit, muurit, vartiotornit, ravistanut tiukalla puruotteella mielestä irti hellyyttä, halua, tunteita, jotka olin muurannut aikaa sitten suljettujen arkistojen holveihin. Turha tässä mitään uudelleenrakennusta aloittaa, koska siellä sinä yhä möyrit, tyytyväisenä aikaansaannoksesi keskellä, poissa on komea linnoitus, tilalla vehreä niittu. Lähteen kaivoit keskelle, akveduktin teit levittämään vettä, puitakin olet istuttanut, prkl. Olet sinä vaan, aina vaan, yhäkin, vain sinä.
Miten hauskasti kirjoitettu viesti. Mies vai nainen miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ostaa vokaalin
Etunimessä 4 kirjainta.
Niin ikävä niin ikävä!
Vaikka tänään kotioves ohi kulkiessani mietin mitä muka sanoisin jos nyt tulisit vastaan. Luikkisin niihin keltamarjaisiin puskiin varmaan.
Haluisin sun tietävän miten paljon ajattelen sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan tai rakastaisin joka kohtaa kaivattuni vartalosta, mutta en tapaa katsella tai arvostella mitään tiettyjä osia kenestäkään ihmisestä. Mutta kaivatullani on erityisen kauniit kädet. Niihin kiinnitän aina huomiota. Mietin, miltä tuntuisi silittää niin kauniita käsiä ja pitää häntä kädestä kiinni. Olen kerran vahingossa (oikeasti vahingossa) hipaissut niitä, kun ojensin hänelle jotain.
Tämä saattaa vaikuttaa aivan hullulta ja keksityltä, mutta sitä tämä ei ole.
Olen itse aivan tarkoituksella mutta hyvin vaivihkaa hipaissut kaivattuni kättä, kun hän ojensi minulle jotain. Kaksi kertaa, siinä samassa tilanteessa.Ettei olisi minullakin tapahtunut se kaksi kertaa siinä tilanteessa. Missä sinun hipaisu tapahtui? Ja jos saa myöntää, ei se hipaisu minulla aivan täysin vahinko ollut.
Ulkona, päivällä, tilanteessa, jossa oli muitakin läsnä.
Entä sinun?Milloin tämä tapahtui?
Viime syksynä.
Ei osunu tänne, omani oli alkukesästä.
Elättelen toiveita, että meidän aika vielä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei oo mitään toivoa jos teidän mielestä lähestyminen irl on töhläystä. Saatte odottaa koko loppuelämänne sitä että se toinen lähestyy ja kirjoittaa tänne kaipausviestejä. Jos sellainen ihme tapahtuu että se toinen lähestyykin, niin te varmaan menette paniikkiin ja väitätte että ei kiinnosta. Sitten itkette taas vuosia palstalla, että kumpa se toinen tajuaisi lähestyä uudelleen. Annatte olemattomia tuntomerkkejä, jotka osuu puoliin suomalaisista ja irl ette uskalla puhua kohteelle mitään.
Kuule kun se ei ole sun murhe mitä täällä muut tekee, vaikka kaipailis näissä ketjuissa 10 vuotta putkeen niin sen ei pitäisi sun elämääsi häiritä onko se nyt selvä!!!!!! Ole sinä vaan muiden yläpuolella ja ELÄ ITSE kuin olet muita ohjeistamassa!!!!!! Pälli!!!
Pälli!!!!!!! 😂 Onko selvä!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule. Odotan sinua, olen odottanut monet kerrat että rohkaistuisit ja saisin taas katsoa silmiisi syvälle. Nyt voisin jo muutakin, jos annat luvan : )
Ps. älä nyt kuitenkaan kenenkään yksityisille mökeille tunge ilman lupaa
; )
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaipausketjussa kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pälli!!!!!!! 😂 Onko selvä!!!!!
No jooh... meni vähän tunteisiin tuo ohjeistaminen😟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni tietää myös missä minuun voi törmätä
Vierailija kirjoitti:
Kuulepas senkin ukkeli, oletko sä ihastunut muhun? 😄
Vähän joo, mutta en niin vakavasti, että perhettäni jättäisin tai edes riskeeraisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaipausketjussa kuitenkin?
Ensimmäistä kertaa avasin sitten alkuviikon. Ensi sunnuntaina ehkä sitten seuraavan kerran. :)
Vierailija kirjoitti:
Elättelen toiveita, että meidän aika vielä tulee.
Valitan, mutta ei tule.
Jos olet kaivattuni, niin sinä tiedät että minä olen sinua varten ja sinä olet minua varten, olemme toinen toisiamme varten. Olemme kuin luodut toisillemme, kaksi niin vahvaa, kaksi niin herkkää, kaksi eriskummallista, kaksi hullua. Kuin yksi.