Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8101/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sorruin kuvittelemaan että kaivattuni kirjoittaa tänne minulle ja elättelin tietenkin aivan turhia kuvitelmia. Kun kaikki alkoikin tulla paljastua, hädin tuskin edes muisti kuka mä olen, kertoi että on kiinnostunut toisesta.

Vierailija
8102/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sorruin kuvittelemaan että kaivattuni kirjoittaa tänne minulle ja elättelin tietenkin aivan turhia kuvitelmia. Kun kaikki alkoikin tulla paljastua, hädin tuskin edes muisti kuka mä olen, kertoi että on kiinnostunut toisesta.

Ihmetteletkö vielä? Sen kommunikoinnin pitäisi hoitaa aivan muualla kuin täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8103/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle rakas. Rakastan sinua aina vaan, se ei koskaan muutu.

Huomenta, niin minäkin sinua.

Vierailija
8104/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetteletkö vielä? Sen kommunikoinnin pitäisi hoitaa aivan muualla kuin täällä.

Olet oikeessa. Niin pitäisi, eikä lähteä ollenkaan kuvittelemaan mitä sattuu. Ihastuminen teettää (näköjään) kaikenlaista harhaa.

Vierailija
8105/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Aamuaurinko lämmittää minua, mutta vielä enemmän minua lämmittää ajatus siitä, että sinä voisit minua rakastaa.

Vierailija
8106/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kohtasimme sattumalta, minä olin autolla ja sinä pyörällä. Huomasin kyllä taustapeilistä, että sinä käännyit katsomaan taaksesi, tuijotinhan minäkin enemmän taustapeiliin kuin tiehen - onneksi tie oli tyhjä ja ajoin hitaasti. Tämä on niin omituista, me olemme omituisia. Mutta on asioita, joita ei voi ääneen sanoa, ettei riko mitään korvaamatonta. Sinä olet niin kaunis. 

Vierailija
8107/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, olen miettinyt, että kuinka kauan jaksamme kaivata toisiamme ilman että kohtaamme oikeasti? Käykö meidänkin jutussa niin kuten yleensä käy, että pikkuhiljaa vain unohdamme toisemme kun aikaa kuluu?

Vierailija
8108/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas, olen miettinyt, että kuinka kauan jaksamme kaivata toisiamme ilman että kohtaamme oikeasti? Käykö meidänkin jutussa niin kuten yleensä käy, että pikkuhiljaa vain unohdamme toisemme kun aikaa kuluu?

Vaikee ottaa nyt kantaa äkkiseltään, kun en tiedä edes oletko nainen, kirjotitko miehelle, vai naiselle vai olitko kuitenkin mies ja kummalle sukupuolelle kirjoitit vai sille muun sukupuoliselle? Rakas kun on sellainen yleisnimitys joka sopii kaikille sukupuolille.

Vierailija
8109/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikee ottaa nyt kantaa äkkiseltään, kun en tiedä edes oletko nainen, kirjotitko miehelle, vai naiselle vai olitko kuitenkin mies ja kummalle sukupuolelle kirjoitit vai sille muun sukupuoliselle? Rakas kun on sellainen yleisnimitys joka sopii kaikille sukupuolille.

Nainen kirjoitti naiselle

Vierailija
8110/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Aamuaurinko lämmittää minua, mutta vielä enemmän minua lämmittää ajatus siitä, että sinä voisit minua rakastaa.

Rakastan sinua. Voisimmepa viettää tämän kauniin sunnuntain yhdessä.

Vierailija
8111/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit kaivattuni, en haluaisi ikinä unohtaa sinua. En näe kaivattuani ehkä enää koskaan. En tiedä, miten tässä käy. Hän on ollut mielessäni yötä päivää siitä asti kun näin hänet ensimmäisen kerran. Minäkin olen nainen ja kaipaan naista.

Vierailija
8112/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiseksi kuvittelet rakastelumme? Haaveilen siitä.

Vierailija
8113/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sanoja, olisi vain rakkaus. Ehkä myöhemmin syksyllä, hämärässä, kynttilät olohuoneessa. Sen jälkeen kertoisin sinulle saunassa kuinka olen siitä haaveillut. Sitten saisin viimeinkin nukahtaa sun kainaloon. Se on kaikki mitä pyydän

Vierailija
8114/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdan illalla sinä viimeisenä ajatuksenani, herään aamulla sinä ensimmäisenä mielessäni.

Tää on taas tätä.

Vierailija
8115/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sun pitäis ottaa tuohon mitään kantaa? :D

Vierailija
8116/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin eilen ihastukselle, että tykkään hänestä ja hän on mielestäni aivan ihana. Ei ollut vaikeaa.

Jaaaaah, ja pointti oli????

Kuitenkin joudut tänne vielä tulee, ettei kovin vakuuta tuo. 

”Joudun tulee”? Mitä ei vakuuta? Siis miksi en saisi käydä täällä? Sun pointti?

Saat tietenkin käydä, mutta älä oleta että me muut menemme möläyttelemään kaipuun kohteillemme mitään. Ei näytä sunkaan kohdallasi kauheasti hyötyä olleen.

Katkerasta asenteesta ja tunteista puhumista möläyttelynä pitävänä päättelen, että eipä sunkaan rakkauselämä kovin kehuttavalta vaikuta.

Olet päivänselvästi kateellinen mun rohkeudesta.

Vierailija
8117/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen, että meillä olisi paljon aikaa. Saisimme lämmittää toisemme vähitellen, nauttien jokaisesta hetkestä. Haluaisin, että rakastelumme tuntuisi sinusta mahdollisimman ihanalta. Haluaisin ottaa selvää siitä, mikä tuottaisi sinulle suurinta nautintoa ja tehdä suurella rakkaudella kaiken mikä tuottaisi sinulle iloa ja nautintoa. Pelkkä ajatus rakastelustamme saa minut aina pitkäksi aikaa haaveisiin.

Kuuntelisin herkällä korvalla sitä, mitä sinä haluaisit. Suuri rakkaus välillämme tekisi rakastelustamme hellää ja intohimoista. Minulle olisi suuri ilo nähdä sinun nauttivan.

Vierailija
8118/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen, että meillä olisi paljon aikaa. Saisimme lämmittää toisemme vähitellen, nauttien jokaisesta hetkestä. Haluaisin, että rakastelumme tuntuisi sinusta mahdollisimman ihanalta. Haluaisin ottaa selvää siitä, mikä tuottaisi sinulle suurinta nautintoa ja tehdä suurella rakkaudella kaiken mikä tuottaisi sinulle iloa ja nautintoa. Pelkkä ajatus rakastelustamme saa minut aina pitkäksi aikaa haaveisiin.

Kuuntelisin herkällä korvalla sitä, mitä sinä haluaisit. Suuri rakkaus välillämme tekisi rakastelustamme hellää ja intohimoista. Minulle olisi suuri ilo nähdä sinun nauttivan.

Rakas. Haluan sinua niin paljon.

Vierailija
8119/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sun siellä menevän taas seksikkäänä kuin aina. Harmittelin, kun en ehtinyt reitillesi, yritin kyllä rämpiä ojasta nopeaan. Olisin pysäyttänyt sut vaikka väkisin. : )

Vierailija
8120/16650 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin eilen ihastukselle, että tykkään hänestä ja hän on mielestäni aivan ihana. Ei ollut vaikeaa.

Jaaaaah, ja pointti oli????

Kuitenkin joudut tänne vielä tulee, ettei kovin vakuuta tuo. 

”Joudun tulee”? Mitä ei vakuuta? Siis miksi en saisi käydä täällä? Sun pointti?

Saat tietenkin käydä, mutta älä oleta että me muut menemme möläyttelemään kaipuun kohteillemme mitään. Ei näytä sunkaan kohdallasi kauheasti hyötyä olleen.

Katkerasta asenteesta ja tunteista puhumista möläyttelynä pitävänä päättelen, että eipä sunkaan rakkauselämä kovin kehuttavalta vaikuta.

Olet päivänselvästi kateellinen mun rohkeudesta.

Pyh ja pah. En ymmärrä tuollaista tyrkkytoimintaa. Mitä hyödyit muuta kuin että pääset tänne lällättämään lapsellisena typerää tekoasi? Jos jotain olisit hyötynyt, et enää tänne tulisi.

Ketju on lukittu.