Mistä taas motivaatiota lähteä treffeille kuulemaan, että ei ole kemiaa?
Täällä olevussa keskusteluissa on kaksi ääripäätä, johon en sovi kumpaankaan. Eli miehenä saadaan joko loputtomasta deittejä ja siitä seuraava aktiviteettejä tai sitten ei saada deittejä ollenkaan.
Itse pääsen deiteille hyvin usein, mutta vain aina kuullakseni, että olet mukava oli kiva, mutta ei ole kemiaa. Koko sanasta kemia on tullut kyllä ihan ykkös inhokkini. Miten niin lyhyeen sanaan saa mahtumaan, niin täys tyrmäyksen minusta miehenä. Onko kohtalotovereita?
Kommentit (361)
Se on just toi sun epätoivo ja anteeksi-että-olen-olemassa -asenne, joka näkyy kilometrien päähän ja tekee ihmisestä luotaantyöntävän.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alkanu feidaamaan treffit viime hetkellä kostoksi hylsyn antajille. Kun tulee eka kysely missä olen, niin vastaan että ei meillä kuitenkaan olisi kemiaa. Hähäää!
Ja näin sitten löydät seuraa jotenkin varmemmin vai?
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olevussa keskusteluissa on kaksi ääripäätä, johon en sovi kumpaankaan. Eli miehenä saadaan joko loputtomasta deittejä ja siitä seuraava aktiviteettejä tai sitten ei saada deittejä ollenkaan.
Itse pääsen deiteille hyvin usein, mutta vain aina kuullakseni, että olet mukava oli kiva, mutta ei ole kemiaa. Koko sanasta kemia on tullut kyllä ihan ykkös inhokkini. Miten niin lyhyeen sanaan saa mahtumaan, niin täys tyrmäyksen minusta miehenä. Onko kohtalotovereita?
Enstekseen, älä mene treffeille jos asenteesi on jo valmiiksi lannistunut.
Me naiset kyllä haistetaan se ruikuttava mieslapsi aika nopsaan ja silloin tulee sanottua se ettei kemiat kohtaa.Toiseksi; kuten joku jo sanoikin; ei sinua miehenä tyrmätä vaan mahdollisena kumppanina.
Eli summa summarum: itsetunto kohdilleen, alat pitämään itsestäsi ja vasta sen jälkeen suuntaa naismarkkinoille uudelleen.
Menettämään itsetunto uudestaan.
Mitä itsetunnon menettämistä on siinä että ihminen jota ei itse edes motivoi tavata ei ihastu sinuun?
Käsitätkö tahallasi tai ilkeyttäsi väärin?
AP
Ei en käsitä. Miten itsetunto voi olla kiinni jostain toisesta ihmisestä josta ei ole edes kiinnostunut. Onko tämä vielä joku täysin tuntematon henkilö?
Niin eli väärinkäsitys ja nyt jatkat väärinkäsitystä kirjoituksesta ikäänkuin vallitsevana totuutena. Jos haluaa olla ilkeä, niin mikään täsmennys ei auta mutta täsmennän, halua mennä tapaamaan, mutta monet pakit ovat aiheuttaneet sen , että inhottaa jo etukäteen se hylkäys.
Olen myös mieltä että älä mene. Olet asennoitunut kohtelemaan häntä taas yhtenä treffikumppanina ja vielä negatiivisessa mielessä ja siitä seuraa se "hylkäys".
Mistään hylkäämisestä vaan ei ole kyse jos toista kohtaan ei tunne mitään.Sama vaan jatkuu. Mikä on motivaatioosi vääristelyyn ja mitä sanottaisiin kiusaamiseksi?
Ap
Hän on sinulle "tuleva hylsynantaja" eli ei yksilö vaan samassa nipussa kaikkien muiden kanssa etkä ole häntä motivoitunut tapaamaan. Nämä on tullut omissa viesteissäsi.
Minusta tuo on ihan normaalia, että itseluottamus on tuolla tasolla, mutta periaatteessa se ei estä mitään, jos se treffikumppani vain näkee hyviä ominaisuuksia ihmisessä ja päättää kiinnostua niiden perusteella.
Treffailu on miehelle numeropeliä, jossa ei paljon pääse ylpistymään ja pieni altavastaajan asema on aina olemassa. Itseluottamusta voi toki saada muista onnistumisista, mutta ne eivät suoraan muutu menestykseksi omien tarpeiden tyydyttämisessä. Realismi iskee helposti päälle, vaikka yrittäisi kuvitella olevansa lahja vastakkaiselle sukupuolelle kuten melkein kaikki naiset saavat ajatella olevansa. Jos taas mies ajattelee lähtökohtaisesti onnistuvansa, sitä ei saa mitenkään verbalisoida, koska sitten mies olisi ylimielinen ja suuruudenhullu.
Noiden tosiasioiden valossa ei ole minusta mielekästä, että tuota maalitolppaa lähdetään siirtämään ja puhumaan henkimaailman juttuja siitä, miten nainen muka näkee yhden tai toisen asian ja miksi juuri sen naisen pitäisi olla uniikki hiutale miehelle, eikä todennäköinen pettymys, kun se mieskin on naiselle vain yksi tuhannesta tinder-tykkääjästä samalla viikolla.
Treffailu on numeropeliä. Kukaan ei saa olla uniikki toiselle. Tässä nyt lisää syitä miksi ei yksiä treffejä pidemmälle mennä.
Joo'o. Tyypillistä naisille, että vedetään sanoja kontekstistaan ja kiehutaan sitten niiden tunteiden vallassa, mitä ne aiheuttavat eikä mietitä itse asiaa ja faktoja.
Nainen kyllä itse saa runsaudenpulansa ja valinnanvaransa norsunluutornissa olla raadollinen ja valikoiva ja saarnata kuin paavi peruskansalle (miehille) nöyryydestä ja vaatimattomuudesta, rakkaudesta yms. kun oma asema on turvattu ja ei ole tarvetta vuodattaa asioista, jotka eivät ole omaa todellisuutta.
No siirry lähestymään kiinnostavia tyttöjä livenä.
En ymmärrä tätä nykyistä Tinder-virtualismia. Eihän sieltä ole mahdollista löytää ketään kivaa, koska mahdollisuus löytää potentiaalinen kumppani on minimaalinen. Toisesta voi aina löytää jotakin, mikä ei miellytä. Kuvaa voi manipuloida, tekstistä ei näy ihmisen ääni, olemus, tuoksu, tyyli tai eleet.
Eli kehoitan siirtymään siihen, että kulkee kotimökkinsä sijaan ihmisten ilmoilla ja lähestyy heti kiinnostavantuntuista tyyppiä, kun sellaisen näkee. Ei siinä mitään menetä, vaikka sitä toista ei kiinnostaisikaan tai tämä olisikin varattu. Sellainen ei ole noloa, vaan aktiivista onnen tavoittelua. Ja lisäksi se imartelee sitä kohdetta, joka ei kehtaa ruveta lähestyjälle huutamaankaan.
Nyt tsemppiä - jos ei yritä, ei voi saadakaan. Nyt on muutenkin paras aika pokailla, kun on kesä ja ihmiset liikkellä ja iloisia.
Vierailija kirjoitti:
Ap on tosiaan kyllä vähän vanha treffailemaan tuolla tavalla. Nuoret lastensaanti-iässä olevat eivät kiinnostu neljäkymmentä täyttäneistä, ja taas aikuiset naiset ovat oikeasti vaativia muutenkin. Minusta vanhempien ihmisten kannattaisi tutustua harrastusten ym kautta, niin arvot mätsäisi paremmin.
Valitettavasti ap:n kaltaiset miehet katselevat Saulia ja Jenniä ja uskovat, että kyllä se 20-30v nuorempi tyttis sieltä löytyy kun Sauli löysi 35-v nuoremman. Jos haluaa pokaali-naisen, sen voi ihan rehellisesti kummankin osapuolen suostumuksella tilata sieltä Thaimaasta.
Vierailija kirjoitti:
No siirry lähestymään kiinnostavia tyttöjä livenä....
Nyt tsemppiä - jos ei yritä, ei voi saadakaan. Nyt on muutenkin paras aika pokailla, kun on kesä ja ihmiset liikkellä ja iloisia.
Jos ne 50-v miehet nyt jättäisivät ne tytöt jo rauhaan, ok? Se omaa isää vanhempien miesten hinkkaus on todella epämiellyttävää, eikä takuulla johda mihinkään...
Ei se kipinän puute mikään tekosyy ole. Mutta monilla miehillä voisi olla lämpimyydessä ja avoimuudessa opeteltavaa. Joskus kipinä ei synny vain siksi kun toinen on ulospäin kuin jääpalikka. Ei tarvitse olla mikään alfa, kunhan huomaa että jotain elämää löytyy pinnan alta.
Toki välillä se on sitten tuoksu tai muu semmoinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Esitä kysymyksiä. Ole kiinnostunut toisesta. Avaa ovet ja tarjoa kahvit tms. Johda tilannetta, ehdota tekemistä ja esitä suhteellisen itsevarmaa. Sano toiselle jokin pieni kehu "kauniin väriset hiukset". Kosketa naista huomaamatta esim käsivarresta. Älä valita mistään ja ole huumorintajuinen. Siistit vaatteet päälle ja perus hygienia.
Kaikki miehet eivät tietenkään ole alfoja mutta ota huomioon etteivät kaikki naisetkaan ole. Etsi samalta hyllyltä löytyvä nainen. Nuorena useimmat metsästävät alfaa mutta vanhemmiten realismi johtaa oman tasoisen syliin. Toivoa on.
"Kosketa naista huomaamatta esim käsivarresta"
Parempi kuitenkin kysyä ensin lupa koskemiseen.
Mä naisena ainakin olen lähtenyt treffeille ajatuksella, että onhan se nyt aina parempi käydä välillä ulkona tapaamassa ihmisiä, kuin kykkiä yksin kotona kaiket aikansa.
Tottakai vain sellaisten kanssa, joiden kanssa viestittely on mukavaa. Eihän siinä muuten mitään mieltä olisi, lähteä ihmisen kanssa joka ei edes paperilla kuulosta mukavalta.
En kuvittele, että kuka tahansa vastaan tuleva on tuleva aviomieheni. Oletan, että suurin osa treffeistä ei johda sen kummempaan, joimmepa kahvit yhdessä ja jutustelimme.
Enkä mene sänkyyn kuin sellaisen kanssa, johon ihastun, ja josta ajattelen, että tämä voisi hyvinkin olla se tuleva aviomieheni. Ja varmaan arvaattekin, että näitä ei ole monta tullut vastaan, eikä sekään käy ensitreffeillä. Itse asiassa on tullut vastaan vain yksi, ja hän on nykyään mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on tosiaan kyllä vähän vanha treffailemaan tuolla tavalla. Nuoret lastensaanti-iässä olevat eivät kiinnostu neljäkymmentä täyttäneistä, ja taas aikuiset naiset ovat oikeasti vaativia muutenkin. Minusta vanhempien ihmisten kannattaisi tutustua harrastusten ym kautta, niin arvot mätsäisi paremmin.
Valitettavasti ap:n kaltaiset miehet katselevat Saulia ja Jenniä ja uskovat, että kyllä se 20-30v nuorempi tyttis sieltä löytyy kun Sauli löysi 35-v nuoremman. Jos haluaa pokaali-naisen, sen voi ihan rehellisesti kummankin osapuolen suostumuksella tilata sieltä Thaimaasta.
Tuleeko koskaan mieleesi kun aamulla peiliin katsot, että vau mä olen aika ilkeä ja pahansuopa ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Ei se kipinän puute mikään tekosyy ole. Mutta monilla miehillä voisi olla lämpimyydessä ja avoimuudessa opeteltavaa. Joskus kipinä ei synny vain siksi kun toinen on ulospäin kuin jääpalikka. Ei tarvitse olla mikään alfa, kunhan huomaa että jotain elämää löytyy pinnan alta.
Toki välillä se on sitten tuoksu tai muu semmoinen asia.
Ei taida olla vain miesten puute. Uskon että itse olin myös tuollainen jääpalikka. Syynä ihan se kemian tai jonkun puute että en ole tuntenut oloa rennoksi toisen seurassa eikä tehnyt mieli antaa itsestään sen enempää.
Ap, onko sinulla treffeillä yleensä hauskaa? Edes mukavaa? Onko sinusta kiva tutustua uuteen ihmiseen? Kuinka paljon treffeilläsi on yleensä iloa ja naurua, huumoria, heittäytymistä, rentoa hauskanpitoa? Millaisilla treffeillä yleensä käyt; kahvilla, kävelyllä, syömässä, jotain muuta? Onko se sellaista tekemistä, mitä harrastat ja haluat harrastaa muutenkin vai pakkopullaa? Ajatteletko, että kun vaan kiireesti saisi jonkun, jonka kanssa voisi sitoutua parisuhteeseen, niin ei tarvitsisi enää deittailla vaan voisi vaan olla hänen kanssaan (kotona)?
Kaikki tuo näkyy ulospäin. Jos olet totinen, selkeästi epämukavuusalueella tai vaikutat viihtyvän yhtä hyvin kuin työpaikkahaastattelussa, niin jatkossakin tulet kuulemaan, että ei ollut kemiaa. Ja toisin kuin u.lit kohta ulvovat, kyse ei ole siitä, että sinun pitäisi viihdyttää ja olla joku matkanjohtaja, sinun pitäisi tehdä asioita joista itse nautit. Jos et muutenkaan tykkää lipitellä kahvia kahviloissa niin ei niihin kannata järjestää treffejäkään, ehdota mieluummin jotain sellaista, mistä aidosti tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitä kysymyksiä. Ole kiinnostunut toisesta. Avaa ovet ja tarjoa kahvit tms. Johda tilannetta, ehdota tekemistä ja esitä suhteellisen itsevarmaa. Sano toiselle jokin pieni kehu "kauniin väriset hiukset". Kosketa naista huomaamatta esim käsivarresta. Älä valita mistään ja ole huumorintajuinen. Siistit vaatteet päälle ja perus hygienia.
Kaikki miehet eivät tietenkään ole alfoja mutta ota huomioon etteivät kaikki naisetkaan ole. Etsi samalta hyllyltä löytyvä nainen. Nuorena useimmat metsästävät alfaa mutta vanhemmiten realismi johtaa oman tasoisen syliin. Toivoa on.
Riippuu mitä ajatteli koskea.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viisikymppiset löytävät kumppaneita netin seuranhakupalveluista. Kannattaa vain etsiä omanikäistä seuraa, niin kyllä siellä on. Tunnen monta tällaista paria.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Innostuvat kyllä.
Korkeintaan tavallinen joskin ikäistään nuoremman näköinen nelikymppinen mies, kolme edellistä minulle aloitteen tehnyttä ikäluokkaa 26-29v (huom, tuon ikäisenä olin naisille ilmaa). Harmi vaan kun en ole enää kiinnostunut perhetouhuista. Sitähän tuossa nimittäin haetaan, luotettavampaa vanhempaa miestä kun oman ikäinen osoittautui epäkypsäksi.
Tuo vaativuuden lisääntyminen on aika huono yhdistelmä seksuaalisen vetovoiman vähenemisen kanssa. Aika harva oman ikäinen sytyttää, ja ne harvat kuosissa psyneet tottuivat kovan tason miehiin nuorempina, ovat mieluummin yksin kuin laskevat rimaa.
Toiveet eivät kohtaa, en usko että pariudun enää. Seksiä onneksi saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä ajatteli koskea.
Ei riipu mistään. Ketään ei pidä mennä koskettelemaan ilman lupaa.
Mutta voi veljet te olette ilkeitä ja pahansuopa ihmisiä. Täältä kyllä saa kyllä 98oktaanista polttoainetta naisvihaan huh huh
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, mutta niinhän se on muutenkin. Tosi harvoin tapaa ihmistä, jonka kanssa on vetovoimaa. Ei auta, vaikka toinen olisi miten mukava.
Tämä. Sitä molemminpuolista kiinnostusta ei vain voi pakottaa.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Joo'o. Tyypillistä naisille, että vedetään sanoja kontekstistaan ja kiehutaan sitten niiden tunteiden vallassa, mitä ne aiheuttavat eikä mietitä itse asiaa ja faktoja..
Ei se ole kyllä mikään naisten yksinoikeus, kyllä tuota tekevät miehetkin ihan yhtä lailla.
Olen kyllä näin naisena saanut ihan samoja selityksiä miehiltä. Mitään muuta syytä ei ole ollut kuin että ei vaan ole kipinää. Eli mies ei ole ollut ihastunut.
Eipä sille oikein mitään voi. Sitä vaan en tajua, miksi pitää treffailla jopa pari kuukautta ennen kuin viitsii ilmoittaa, ettei kipinää ole. Luulisi että sen havaitsee nopeammin... Tulee aina itselle tyhmä ja nolattu olo, kun on treffaillut innoissaan ja ihastuneena ja miehelle homma onkin ollut suunnilleen pakkopullaa.