Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin olevani maaninen, mutta...

Vierailija
24.05.2018 |

Tunnistan kyllä, että kaikki ei ole hyvin. Elämässä on tullut paljon takaiskuja lyhyen ajan sisällä. Minulla on vaihtelevasti kausia, jotka kuvailisin ala- ja ylämäiksi. Perinteisiä oireita on ollut, joskus jaksaa painaa sata lasissa yötä päivää, shoppailua tai rahankäyttöä yli päätään yli varoen ja joskus täysi synkkyys ja loputon tyhjyys, jolloin nukun yötä päivää. Mutta nyt olen sekoamassa lopullisesti. En tiedä olenko vajoamassa psyykoosiin, mutta en pysty hallitsemaan käytöstäni ja tuntuu, että joku yrittäisi ottaa minusta vallan. En voi mennä ammattilaiselle, sillä saisin hullun leiman lopullisesti. Olenko hullu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee vaan hakeen pillerit, helpottaa

Vierailija
2/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään ilmeisesti yleisesti sekopäänä. Kerran jouduin johonkin arviointiin, jossa minusta yritettiin tekemällä tehdä hullu. Kysyttiin kaikkia asiaan liittymätöntä. Oli diagnosoitu ennen edes koko keskustelua! Halusivat varmaan lähettää minut hullujen huoneelle. Minut! 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just tollasia intensiivisiä mania/masennusjaksoja lyhyen ajan sisään kun tämä sairaus (bipo siis) puhkesi. Lopulta jouduin psykoosiin. Hae apua. Mulla lääkitys pitänyt maniat kokonaan poissa, masennuksesta tuskin koskaan pääsen eroon mutta suurimmilta sairauslomilta olen välttynyt ja pystyn elämään suht normaalia elämää.

Vierailija
4/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tulevat vain lääketehtailijat. Luuletteko, että myrkkyjänne ostan? Minä en ole hullu!

Vierailija
5/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilainen voisi ehkä helpostikin ja pienellä vaivalla tökkäistä elämäsi parempaan suuntaan. Jos sekoat täysin, onko se sitten parempi vaihtoehto olla täyshullu ilman apua kuin hilkunhullu avun piirissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme