Mistä taas motivaatiota lähteä treffeille kuulemaan, että ei ole kemiaa?
Täällä olevussa keskusteluissa on kaksi ääripäätä, johon en sovi kumpaankaan. Eli miehenä saadaan joko loputtomasta deittejä ja siitä seuraava aktiviteettejä tai sitten ei saada deittejä ollenkaan.
Itse pääsen deiteille hyvin usein, mutta vain aina kuullakseni, että olet mukava oli kiva, mutta ei ole kemiaa. Koko sanasta kemia on tullut kyllä ihan ykkös inhokkini. Miten niin lyhyeen sanaan saa mahtumaan, niin täys tyrmäyksen minusta miehenä. Onko kohtalotovereita?
Kommentit (361)
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että on hyvin tuttua. Olen saanut naisilta niin paljon tekosyitä ja "kipinöiden puuttumisia" että en enää tiedä mitä ajatella.
Se fiilis kun pääset 4.treffeille asti ja nainen ei edelleenkään halua mitään läheisyyttä edes..
Jos pääset jo neljänsille treffeille asti, niin olet todella pitkällä. Ei nainen sinua tapaa noin montaa kertaa, ellei sinussa ole jotain kiinnostavaa. Läheisyyttä ei kannata pitää mittarina tuossa vaiheessa, joillakin kestää pidempään ennen kuin uskaltaa alkaa purkamaan muurejaan.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olevussa keskusteluissa on kaksi ääripäätä, johon en sovi kumpaankaan. Eli miehenä saadaan joko loputtomasta deittejä ja siitä seuraava aktiviteettejä tai sitten ei saada deittejä ollenkaan.
Itse pääsen deiteille hyvin usein, mutta vain aina kuullakseni, että olet mukava oli kiva, mutta ei ole kemiaa. Koko sanasta kemia on tullut kyllä ihan ykkös inhokkini. Miten niin lyhyeen sanaan saa mahtumaan, niin täys tyrmäyksen minusta miehenä. Onko kohtalotovereita?
Enstekseen, älä mene treffeille jos asenteesi on jo valmiiksi lannistunut.
Me naiset kyllä haistetaan se ruikuttava mieslapsi aika nopsaan ja silloin tulee sanottua se ettei kemiat kohtaa.Toiseksi; kuten joku jo sanoikin; ei sinua miehenä tyrmätä vaan mahdollisena kumppanina.
Eli summa summarum: itsetunto kohdilleen, alat pitämään itsestäsi ja vasta sen jälkeen suuntaa naismarkkinoille uudelleen.
Menettämään itsetunto uudestaan.
Mitä itsetunnon menettämistä on siinä että ihminen jota ei itse edes motivoi tavata ei ihastu sinuun?
Käsitätkö tahallasi tai ilkeyttäsi väärin?
AP
Ei en käsitä. Miten itsetunto voi olla kiinni jostain toisesta ihmisestä josta ei ole edes kiinnostunut. Onko tämä vielä joku täysin tuntematon henkilö?
Niin eli väärinkäsitys ja nyt jatkat väärinkäsitystä kirjoituksesta ikäänkuin vallitsevana totuutena. Jos haluaa olla ilkeä, niin mikään täsmennys ei auta mutta täsmennän, halua mennä tapaamaan, mutta monet pakit ovat aiheuttaneet sen , että inhottaa jo etukäteen se hylkäys.
Olen myös mieltä että älä mene. Olet asennoitunut kohtelemaan häntä taas yhtenä treffikumppanina ja vielä negatiivisessa mielessä ja siitä seuraa se "hylkäys".
Mistään hylkäämisestä vaan ei ole kyse jos toista kohtaan ei tunne mitään.Sama vaan jatkuu. Mikä on motivaatioosi vääristelyyn ja mitä sanottaisiin kiusaamiseksi?
Ap
Hän on sinulle "tuleva hylsynantaja" eli ei yksilö vaan samassa nipussa kaikkien muiden kanssa etkä ole häntä motivoitunut tapaamaan. Nämä on tullut omissa viesteissäsi.
Minusta tuo on ihan normaalia, että itseluottamus on tuolla tasolla, mutta periaatteessa se ei estä mitään, jos se treffikumppani vain näkee hyviä ominaisuuksia ihmisessä ja päättää kiinnostua niiden perusteella.
Treffailu on miehelle numeropeliä, jossa ei paljon pääse ylpistymään ja pieni altavastaajan asema on aina olemassa. Itseluottamusta voi toki saada muista onnistumisista, mutta ne eivät suoraan muutu menestykseksi omien tarpeiden tyydyttämisessä. Realismi iskee helposti päälle, vaikka yrittäisi kuvitella olevansa lahja vastakkaiselle sukupuolelle kuten melkein kaikki naiset saavat ajatella olevansa. Jos taas mies ajattelee lähtökohtaisesti onnistuvansa, sitä ei saa mitenkään verbalisoida, koska sitten mies olisi ylimielinen ja suuruudenhullu.
Noiden tosiasioiden valossa ei ole minusta mielekästä, että tuota maalitolppaa lähdetään siirtämään ja puhumaan henkimaailman juttuja siitä, miten nainen muka näkee yhden tai toisen asian ja miksi juuri sen naisen pitäisi olla uniikki hiutale miehelle, eikä todennäköinen pettymys, kun se mieskin on naiselle vain yksi tuhannesta tinder-tykkääjästä samalla viikolla.
Treffailu on numeropeliä. Kukaan ei saa olla uniikki toiselle. Tässä nyt lisää syitä miksi ei yksiä treffejä pidemmälle mennä.
Joo'o. Tyypillistä naisille, että vedetään sanoja kontekstistaan ja kiehutaan sitten niiden tunteiden vallassa, mitä ne aiheuttavat eikä mietitä itse asiaa ja faktoja.
Nainen kyllä itse saa runsaudenpulansa ja valinnanvaransa norsunluutornissa olla raadollinen ja valikoiva ja saarnata kuin paavi peruskansalle (miehille) nöyryydestä ja vaatimattomuudesta, rakkaudesta yms. kun oma asema on turvattu ja ei ole tarvetta vuodattaa asioista, jotka eivät ole omaa todellisuutta.
Sinä ihan oikeasti vilpittömästi luulet, että 90-luvulla lukionsa käyneillä sinkkunaisilla on joku runsaudenpula hyvistä puolisoehdokkaista?
Minä olen käynyt lukioni 90-luvulla, ja pitkässä parisuhteessa, mutta jos nyt jäisin sinkuksi, en todellakaan luule, että puolison löytäminen olisi kovin todennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mä ainakin naisena saanut treffien jälkeen kuulla, että mies ei halua uudestaan tavata, koska "jotain puuttuu", ei tuntenut että välillämme olisi ollut kemiaa tai että meillä olisi tarpeeksi yhteistä yms. Joskus olen ollut samaa mieltä ja joskus en, mutta minkäs teet jos ei toista kiinnosta. Uutta treffikumppania sit vaan etsimään.
Mistä sinä saat motivation mennä teilattavaksi?
AP
Millä tavalla se on teilaamista, että joku ei ihastu sinuun? Itse en ihastu miehistä kuin ehkä yhteen sadasta tai paljon harvempaan. Ei niissä muissa mitään vikaa ole. Niihin vain en ihastu.
Niin, miesten täytyisi vain hyväksyä se tosiasia, että naiset eivät ihastu läheskään yhtä helposti ja usein kuin miehet.
Tästä melkein pitäisi varoittaa. Oikeasti jos vain joka sadas mies nappaa, niin se on miehelle ihan turha lähteä yrittämäänkään. Itse asiassa kerran yksi tinder-keskustelussa sanoi, että hän on hyvin nirso ja on käynyt monet treffit eikä kukaan mies ole kiinnostava, oli oikein hyvä varoitussignaali ja peruin treffit. Ei nyt hitto jos muutenkin saa pakit " ei nirsoilta" niin ole mitään järkeä läheteä jonkun 1/100 tyypin kanssa kokeilemaan. Joku vastuu sentään pitää naisillakin olla toisten ajan tuhlaamisessa.
Höh, minä olisin tuonkin kanssa treffeille lähtenyt, sittenhän sen olisi nähnyt ja kuka tietää mitä sieltä olisi vielä syntynyt. En minä sellaista naista haluaisikaan, jolle kelpaa joka toinen jantteri, haluan olla erityinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on tosiaan kyllä vähän vanha treffailemaan tuolla tavalla. Nuoret lastensaanti-iässä olevat eivät kiinnostu neljäkymmentä täyttäneistä, ja taas aikuiset naiset ovat oikeasti vaativia muutenkin. Minusta vanhempien ihmisten kannattaisi tutustua harrastusten ym kautta, niin arvot mätsäisi paremmin.
Valitettavasti ap:n kaltaiset miehet katselevat Saulia ja Jenniä ja uskovat, että kyllä se 20-30v nuorempi tyttis sieltä löytyy kun Sauli löysi 35-v nuoremman. Jos haluaa pokaali-naisen, sen voi ihan rehellisesti kummankin osapuolen suostumuksella tilata sieltä Thaimaasta. ----
Tuleeko koskaan mieleesi kun aamulla peiliin katsot, että vau mä olen aika ilkeä ja pahansuopa ihminen?
Olen ilkeä, koska sanoin että 35-v nuoremman tyttöystävän löytäminen on vaikeaa ellei mahdotonta? No okei, olen sitten ilkeä. Ei kannata kysyä neuvoa, jos vastaus saa sitten kalsarit solmuun.
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia on ne treffit missä nainen vaikuttaa todella välinpitämättömältä, ei kysy mitään eikä pidä edes katsekontaktia. Tekisi mieli kysyä tuossa tilanteessa että missä on käytöstavat.
Tai sitten nainen pitää sinusta ja on aivan paniikissa eikä tiedä miten päin olisi, toivoo vain mielessään ettei möläyttäisi mitään tyhmää joka ajaa sinut pois. Jotkut ovat äärimmäisen ujoja tuollaisessa tilanteessa. Kaikki ei aina ole sitä, miltä näyttää.
ghjfgjfgh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mä ainakin naisena saanut treffien jälkeen kuulla, että mies ei halua uudestaan tavata, koska "jotain puuttuu", ei tuntenut että välillämme olisi ollut kemiaa tai että meillä olisi tarpeeksi yhteistä yms. Joskus olen ollut samaa mieltä ja joskus en, mutta minkäs teet jos ei toista kiinnosta. Uutta treffikumppania sit vaan etsimään.
Mistä sinä saat motivation mennä teilattavaksi?
AP
Millä tavalla se on teilaamista, että joku ei ihastu sinuun? Itse en ihastu miehistä kuin ehkä yhteen sadasta tai paljon harvempaan. Ei niissä muissa mitään vikaa ole. Niihin vain en ihastu.
Niin, miesten täytyisi vain hyväksyä se tosiasia, että naiset eivät ihastu läheskään yhtä helposti ja usein kuin miehet.
Tästä melkein pitäisi varoittaa. Oikeasti jos vain joka sadas mies nappaa, niin se on miehelle ihan turha lähteä yrittämäänkään. Itse asiassa kerran yksi tinder-keskustelussa sanoi, että hän on hyvin nirso ja on käynyt monet treffit eikä kukaan mies ole kiinnostava, oli oikein hyvä varoitussignaali ja peruin treffit. Ei nyt hitto jos muutenkin saa pakit " ei nirsoilta" niin ole mitään järkeä läheteä jonkun 1/100 tyypin kanssa kokeilemaan. Joku vastuu sentään pitää naisillakin olla toisten ajan tuhlaamisessa.
Höh, minä olisin tuonkin kanssa treffeille lähtenyt, sittenhän sen olisi nähnyt ja kuka tietää mitä sieltä olisi vielä syntynyt. En minä sellaista naista haluaisikaan, jolle kelpaa joka toinen jantteri, haluan olla erityinen.
Näin mututuntumalta heittäisin, että tällä asenteella liikenteessä olevat miehet yleensä pärjäävät naisten kanssa paremmin kuin keskivertomiehet. Myös naisen voi saada kiinnostumaan esittämällä vähemmän kiinnostunutta kuin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me naiset kyllä haistetaan se ruikuttava mieslapsi aika nopsaan ja silloin tulee sanottua se ettei kemiat kohtaa.Toiseksi; kuten joku jo sanoikin; ei sinua miehenä tyrmätä vaan mahdollisena kumppanina.
Eli summa summarum: itsetunto kohdilleen, alat pitämään itsestäsi ja vasta sen jälkeen suuntaa naismarkkinoille uudelleen.
Mitä itsetunnon menettämistä on siinä että ihminen jota ei itse edes motivoi tavata ei ihastu sinuun?
AP
Ei en käsitä. Miten itsetunto voi olla kiinni jostain toisesta ihmisestä josta ei ole edes kiinnostunut. Onko tämä vielä joku täysin tuntematon henkilö?
Niin eli väärinkäsitys ja nyt jatkat väärinkäsitystä kirjoituksesta ikäänkuin vallitsevana totuutena. Jos haluaa olla ilkeä, niin mikään täsmennys ei auta mutta täsmennän, halua mennä tapaamaan, mutta monet pakit ovat aiheuttaneet sen , että inhottaa jo etukäteen se hylkäys.
Olen myös mieltä että älä mene. Olet asennoitunut kohtelemaan häntä taas yhtenä treffikumppanina ja vielä negatiivisessa mielessä ja siitä seuraa se "hylkäys".
Mistään hylkäämisestä vaan ei ole kyse jos toista kohtaan ei tunne mitään.Sama vaan jatkuu. Mikä on motivaatioosi vääristelyyn ja mitä sanottaisiin kiusaamiseksi?
Ap
Hän on sinulle "tuleva hylsynantaja" eli ei yksilö vaan samassa nipussa kaikkien muiden kanssa etkä ole häntä motivoitunut tapaamaan. Nämä on tullut omissa viesteissäsi.
Minusta tuo on ihan normaalia, että itseluottamus on tuolla tasolla, mutta periaatteessa se ei estä mitään, jos se treffikumppani vain näkee hyviä ominaisuuksia ihmisessä ja päättää kiinnostua niiden perusteella.
Treffailu on miehelle numeropeliä, jossa ei paljon pääse ylpistymään ja pieni altavastaajan asema on aina olemassa. Itseluottamusta voi toki saada muista onnistumisista, mutta ne eivät suoraan muutu menestykseksi omien tarpeiden tyydyttämisessä. Realismi iskee helposti päälle, vaikka yrittäisi kuvitella olevansa lahja vastakkaiselle sukupuolelle kuten melkein kaikki naiset saavat ajatella olevansa. Jos taas mies ajattelee lähtökohtaisesti onnistuvansa, sitä ei saa mitenkään verbalisoida, koska sitten mies olisi ylimielinen ja suuruudenhullu.
Noiden tosiasioiden valossa ei ole minusta mielekästä, että tuota maalitolppaa lähdetään siirtämään ja puhumaan henkimaailman juttuja siitä, miten nainen muka näkee yhden tai toisen asian ja miksi juuri sen naisen pitäisi olla uniikki hiutale miehelle, eikä todennäköinen pettymys, kun se mieskin on naiselle vain yksi tuhannesta tinder-tykkääjästä samalla viikolla.
Treffailu on numeropeliä. Kukaan ei saa olla uniikki toiselle. Tässä nyt lisää syitä miksi ei yksiä treffejä pidemmälle mennä.
Numeropeli tarkoittaa sitä, että pitää tavata sata tyyppiä että löytää sen yhden uniikin. Eli reippaasti vaan treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitä kysymyksiä. Ole kiinnostunut toisesta. Avaa ovet ja tarjoa kahvit tms. Johda tilannetta, ehdota tekemistä ja esitä suhteellisen itsevarmaa. Sano toiselle jokin pieni kehu "kauniin väriset hiukset". Kosketa naista huomaamatta esim käsivarresta. Älä valita mistään ja ole huumorintajuinen. Siistit vaatteet päälle ja perus hygienia.
Kaikki miehet eivät tietenkään ole alfoja mutta ota huomioon etteivät kaikki naisetkaan ole. Etsi samalta hyllyltä löytyvä nainen. Nuorena useimmat metsästävät alfaa mutta vanhemmiten realismi johtaa oman tasoisen syliin. Toivoa on.
"Kosketa naista huomaamatta esim käsivarresta"
Parempi kuitenkin kysyä ensin lupa koskemiseen.
Naiselle voi avata oven, ja ohjata häntä kevyesti ohimennen kädellä, (mutta ei tietenkään takapuolesta. )
Samoin voi olla kevyt kosketus auttaessa takkia tai tuolia. Kohtelias ja kunnioittava.Tuo kosketus ei ole hikinen käsi joka mukaohimennen jää lepäämään kuumana iholle jossain päin vartaloa, teeskennellen ettei ollut tarkoitus vain päästä vähän käpälöimään.
No mitä se muka on paitsi teeskentelyä että pääsisi (myöhemmin)käpälöimään?
Käsivarsikosketteluhan on jokaisen pelimiesoppaan vinkki jonka avulla päästään etenemään kohti intiimimpiä paikkoja.
Käytännössä kaikki playerit harrastavat tuota ja naisen "ohjaamista" koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta voi veljet te olette ilkeitä ja pahansuopa ihmisiä. Täältä kyllä saa kyllä 98oktaanista polttoainetta naisvihaan huh huh
Hirveää ilkeyttä puolustaa naisen oikeutta olla harrastamatta seksiä ilman tunteita ja valita oma puolisonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukioaikaan 90-luvulla oli helppoa treffeillä ikäänkuin sinetöitiin se kiinnostus mikä jo oli ilmeistä. Eli oltiin tutustuttu koulussa, vaihdettu katseita, kierretty kuin kissa kuumaa puuroa, niin että kaikki sen näki ,että kohta tapahtuu . treffeillepyyntö oli vain sen viimeisen askeleen otto ja siellä ei enää tavallaan voinut mennä homma pieleen. Se oli vain vahvistus. Olispa sellaista vielä :)
Ap
Olen tästä kanssasi niin samaa mieltä! Nyt mennään ensin treffeille lähes pelkän valokuvan ja muutaman viestin perusteella ja todetaan, ettei mitään kiinnostavaa toisessa sittenkään ole. Tämä on syy, miksi en ole Tinderissä enkä deittipalstoilla.
Onhan se livenä luonnollisempaa ja asioiden järjestys menee oikein, mutta en näe syytä miksei deittipalveluita voisi käyttää lisäapuna. No, ehkä kaikista ei ole siihen.
Vierailija kirjoitti:
No siirry lähestymään kiinnostavia tyttöjä livenä.
En ymmärrä tätä nykyistä Tinder-virtualismia. Eihän sieltä ole mahdollista löytää ketään kivaa, koska mahdollisuus löytää potentiaalinen kumppani on minimaalinen. Toisesta voi aina löytää jotakin, mikä ei miellytä. Kuvaa voi manipuloida, tekstistä ei näy ihmisen ääni, olemus, tuoksu, tyyli tai eleet.
Eli kehoitan siirtymään siihen, että kulkee kotimökkinsä sijaan ihmisten ilmoilla ja lähestyy heti kiinnostavantuntuista tyyppiä, kun sellaisen näkee. Ei siinä mitään menetä, vaikka sitä toista ei kiinnostaisikaan tai tämä olisikin varattu. Sellainen ei ole noloa, vaan aktiivista onnen tavoittelua. Ja lisäksi se imartelee sitä kohdetta, joka ei kehtaa ruveta lähestyjälle huutamaankaan.
Nyt tsemppiä - jos ei yritä, ei voi saadakaan. Nyt on muutenkin paras aika pokailla, kun on kesä ja ihmiset liikkellä ja iloisia.
Kyllä se vaan on tosi noloa lähestyä livenä aivan satunnaisesti ihmisiä, joista suurin osa on varattuja tai eivät etsi seuraa muuten vaan. Tinderissä kaikki nuo harhalaukaukset karsiutuvat pois, eli se on paljon tehokkaampaa jos aikoo kumppanin löytää.
Ddksskdkdck kirjoitti:
Ota 1 nainen joka hyvsuthyvaksyy tyydye siihen,ei tartte ettia uusia xD
Minäkin sanoisin kohteliaasti ettei ole kemiaa, jos tämäntasoinen "äikän kukkanen" ehdottaa uutta tapaamista.
Alkaa jo kyllästyttä tämä hiton höpinä siitä ammattista ja ulkonäostä ja ainoastaan ulkonäköön liittyvään kemiaan. Kyllä ne miehetki tunteevat sitä mysteeristä kemiaa. On mulle annettu myös pakit ihan siitä syystä ettei kuulemaan ollut kemiaa. Oon siis ihan kivannäköinen ja nätti sekä ystävällinen nainen. Viimeiset pakit mitkä mä antoin miehelle ei riippunut mitenkään ulkonäosta. Oli ihan söpö ja ammatiki oli mun mielest aika hyvä jos jollekin on tärkeä ammatin juttu. Näin miestä kolme kertaa ja tapahtui myös suudelemine ja mä en tuntenut vaan mitään. Ihan tyhjä. Toisaalta työpaikan kautta olrn tutustunut yhdeen mieheen kenestä tosiaan tykkäsin paljon ja ei ole mikään komistus, ihana tavallinen symppis mies, mutta valitettavasti hän on varattu ja perheihminen. Ja nyt hiljaittain Tinderissä keskustelin vähän yhen tavis miehen kaa, kysyi multa numeronki, puhutiin vähän whatsupis ja sitten seuravat päivät oli hiljaisuus. Kysyin milloin haluaa nähdä koska oli itte sitä ehdottanut mutta ei lukemut viestiä ja Tinderissä match poistettu. Eli on kaikenlaisia ihmisiä. Ei ne tavismiehet aina juokse heti kun tulee mahdollisuus nätin naisen kaa nähdä näköjään. :D
ghdfhdh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ap
Numeropeli tarkoittaa sitä, että pitää tavata sata tyyppiä että löytää sen yhden uniikin. Eli reippaasti vaan treffeille.
onneksi miehet eivät ole yhtä nirsoja muuten menisi sata uniikkia miestä ennen kuin kelpaisisit miehelle eli yhteensä keskimäärin 10000 treffiä.
Suunnilleen samanikäisenä miehenä ja samoja kokemuksia omaavana miehenä neuvoisin myös poistamaan tinderin ja siirtymään oikeaan maailmaan. Vähän ajan päästä huomasin treffailevani huomattavasti tasokkaampia ja mielenkiintoisempia naisia ja tällä hetkellä onkin hyvin potentiaalinen yksilö tapailuvaiheessa. Jos olet minun tapaan kohtalaisen tasainen ihminen etkä mikään Runeberg puhetaidoiltasi, niin neuvoisin myös pitämään ne kahvittelut minimimitassa ja tekemään treffeillä jotain mistä itse (ja deitti) tykkää. Olen mm. käynyt salilla, frisbee-golfaamassa, minigolfaamassa, biljardia pelaamassa ja jopa purjehtimassa ja näillä treffeillä olen pystynyt näyttämään itsestäni muutakin kuin ne huonot puolet. Ja toisaalta huomaat kyllä heti naisesta jos hän ei tykkää tehdä asioita mistä itse tykkäät ja on siten pitemmällä tähtäimellä todennäköisesti epäkelpo. Esimerkiksi tiesin purjehdusreissulla alle 10 min kohdalla että kyseinen nainen ei taida olla minun mieleinen, hän kun oli enemmän kiinnostunut kynsiensä hyvinvoinnista kuin rakkaimmasta harrastuksestani.
tttttttttt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitä kysymyksiä. Ole kiinnostunut toisesta. Avaa ovet ja tarjoa kahvit tms. Johda tilannetta, ehdota tekemistä ja esitä suhteellisen itsevarmaa. Sano toiselle jokin pieni kehu "kauniin väriset hiukset". Kosketa naista huomaamatta esim käsivarresta. Älä valita mistään ja ole huumorintajuinen. Siistit vaatteet päälle ja perus hygienia.
Kaikki miehet eivät tietenkään ole alfoja mutta ota huomioon etteivät kaikki naisetkaan ole. Etsi samalta hyllyltä löytyvä nainen. Nuorena useimmat metsästävät alfaa mutta vanhemmiten realismi johtaa oman tasoisen syliin. Toivoa on.
Naiselle voi avata oven, ja ohjata häntä kevyesti ohimennen kädellä, (mutta ei tietenkään takapuolesta. )
Samoin voi olla kevyt kosketus auttaessa takkia tai tuolia. Kohtelias ja kunnioittava.Tuo kosketus ei ole hikinen käsi joka mukaohimennen jää lepäämään kuumana iholle jossain päin vartaloa, teeskennellen ettei ollut tarkoitus vain päästä vähän käpälöimään.
Käsivarsikosketteluhan on jokaisen pelimiesoppaan vinkki jonka avulla päästään etenemään kohti intiimimpiä paikkoja.
Niin, totta kai harrastavat. Mutta taitavimmat osaavat tehdä sen niin, että molemmille jää asiasta hyvä mieli.
Erään miehen kanssa deittailimme hetken aikaa ja jälkikäteen hän tunnusti, että oli kokeillut kaiken maailman pelimiestaktiikoita saadakseen minut kiinnostumaan hänestä. Aluksi olin hämmentynyt mutta lopulta vaan nostin henkisesti hattuani ja totesin "hyvin pelattu, ihminen". Olin varmasti alitajuntaisesti harrastanut itse samankaltaisia liikkeitä.
Emme kuitenkaan kummatkaan missään vaiheessa olleet epärehellisiä toisillemme tai esittäneet kiinnostuneempia kuin olimmekaan. Itse asiassa kyseinen mies teki aika äkkiä selväksi, että hän on kiinnostunut minusta seksuaalisessa eikä vakavammassa mielessä.
"Pelimieheilyssä" ei siis lähtökohtaisesti ole mitään vikaa. Epärehellisyydessä ja toisen suoranaisessa huijaamisessa sen sijaan on. Nämä kaksi asiaa kun oppii erottamaan toisistaan, niin deittailuelämä lähtee ihan uuteen kukoistukseen.
- n28
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen samanikäisenä miehenä ja samoja kokemuksia omaavana miehenä neuvoisin myös poistamaan tinderin ja siirtymään oikeaan maailmaan. Vähän ajan päästä huomasin treffailevani huomattavasti tasokkaampia ja mielenkiintoisempia naisia ja tällä hetkellä onkin hyvin potentiaalinen yksilö tapailuvaiheessa. Jos olet minun tapaan kohtalaisen tasainen ihminen etkä mikään Runeberg puhetaidoiltasi, niin neuvoisin myös pitämään ne kahvittelut minimimitassa ja tekemään treffeillä jotain mistä itse (ja deitti) tykkää. Olen mm. käynyt salilla, frisbee-golfaamassa, minigolfaamassa, biljardia pelaamassa ja jopa purjehtimassa ja näillä treffeillä olen pystynyt näyttämään itsestäni muutakin kuin ne huonot puolet. Ja toisaalta huomaat kyllä heti naisesta jos hän ei tykkää tehdä asioita mistä itse tykkäät ja on siten pitemmällä tähtäimellä todennäköisesti epäkelpo. Esimerkiksi tiesin purjehdusreissulla alle 10 min kohdalla että kyseinen nainen ei taida olla minun mieleinen, hän kun oli enemmän kiinnostunut kynsiensä hyvinvoinnista kuin rakkaimmasta harrastuksestani.
Tämä on kyllä ihan hemmetin hyvä neuvo.
50 vuotiaan pitää tiputtaa rimaa ja roimasti.
Luojan kiitos minulla on aviomies, joka ainakin antaa ymmärtää rakastavansa minua.
Ollaan oltu 30v yhdessä.
Hommaisin varmaan lemmikin ja harrastuksia, jos tuo lähtisi.
Sit en etsis uutta, mut jos tulis muuten vaan vastaan elämässä kiva ihminen , en vastustelisi.
Mies...masturbaatio ei ole häpeä.
Runkuta aina ennen treffejä..on rennompi olo
tttttttttt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki tuo on sinulle teeskentelyä eikä tule sinulta luonnostaan, en ihmettele, ettei kemiaa kovin paljon naiselle välity. Mitä ihmettä oikein naiselta toivotte, jos kosketuskin on vastenmielistä?
Samoin voi olla kevyt kosketus auttaessa takkia tai tuolia. Kohtelias ja kunnioittava.
Tuo kosketus ei ole hikinen käsi joka mukaohimennen jää lepäämään kuumana iholle jossain päin vartaloa, teeskennellen ettei ollut tarkoitus vain päästä vähän käpälöimään.