Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä taas motivaatiota lähteä treffeille kuulemaan, että ei ole kemiaa?

Vierailija
24.05.2018 |

Täällä olevussa keskusteluissa on kaksi ääripäätä, johon en sovi kumpaankaan. Eli miehenä saadaan joko loputtomasta deittejä ja siitä seuraava aktiviteettejä tai sitten ei saada deittejä ollenkaan.

Itse pääsen deiteille hyvin usein, mutta vain aina kuullakseni, että olet mukava oli kiva, mutta ei ole kemiaa. Koko sanasta kemia on tullut kyllä ihan ykkös inhokkini. Miten niin lyhyeen sanaan saa mahtumaan, niin täys tyrmäyksen minusta miehenä. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (361)

Vierailija
361/361 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olevussa keskusteluissa on kaksi ääripäätä, johon en sovi kumpaankaan. Eli miehenä saadaan joko loputtomasta deittejä ja siitä seuraava aktiviteettejä tai sitten ei saada deittejä ollenkaan.

Itse pääsen deiteille hyvin usein, mutta vain aina kuullakseni, että olet mukava oli kiva, mutta ei ole kemiaa. Koko sanasta kemia on tullut kyllä ihan ykkös inhokkini. Miten niin lyhyeen sanaan saa mahtumaan, niin täys tyrmäyksen minusta miehenä. Onko kohtalotovereita?

Olin jossain vaiheessa muutamilla nettideiteillä, olen nelikymppinen nainen...  Moni mies osoittautui hieman erilaiseksi, kuin viestien perusteella. Joku oli ilmoittanut ikänsä nuoremmaksi, toinen taas tuli paikalle ylipainoisena (kuvassa ei ollut ylipainoinen), eräs taas oli ilmoittanut olevansa huomattavasti pidempi, ja olikin minun pituinen (160cm ) jne... Kaikki treffaamani miehet olivat mukavia, mutta eivät vetäneet puoleensa, joten en sitten netin kautta ketään löytänyt.  Jollain tavalla siis livetapaaminen oli yleensä pettymys. Yksi veti puoleensa, mutta ei ollut muuten parisuhteeseen sopiva yksilö.  : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi