Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon outo käyttäytyminen

Huolestunut mies
10.05.2018 |

Vaimoni on viimeisen puolen vuoden aikana käyttäytynyt oudosti. Hän on paljon omissa mietteissään, kuuntelee musiikkia luureista "haaveileva" ilme kasvoillaan. Välillä naurahtelee. Hänellä on lisäksi alkanut olla paljon omia menoja, risteilyitä, illanviettoja tyttöporukassa jne. Tuo on toki normaalia, mutta nyt viime viikkoina olen miettinyt onko tässä jotain taustalla.

Hän kertoi työpaikallaan käyvästä miehestä (asiakas, ei työkaveri) , joka tuijottelee estottomasti vaimoani. En halua kertoa tarkemmin mutta paikka on sellainen, jossa ei kuuluisi flirttailla. Vaimoni kertoikin tuon jatkuneen jo noin vuoden. Olin aika tyrmistynyt, koska jos se on ollut oikeasti yksipuolista kuten sanoo, mutta epäilen että jotain peliä vaimonikin puolelta on täytynyt olla. Tuskin mies kuitenkaan mikään sekopää on.

Me olemme 3 lapsen perhe, ollaan nelikymppisiä ja nuo menot sekä tämä oma aika (haaveilu ja kotitöistä luistaminen) ovat alkaneet jo vaikuttaa siihen että lastenhoito jää yksin minulle, eikä hän jaksa/halua monesti tehdä enää mitään seuraavana päivänä.

En tiedä mitä minä voin tehdä. Pitääkö mun käydä näyttäytymässä tuolle äijälle ja kehottaa lopettamaan tuo ääliömäinen tuijottelu? Pahinta on se kun se EI tunnu vaimoani haittaavan. Lisäksi hänen kaveripiirissä on enimmäkseen eronneita yh-äitejä ja jotenkin pelkään että he yrittävät saada vaimoani siihen joukkoon. Vaimoni on nimittäin välillä puhunut eroaikeistaan...

Olenko minä nyt vain vainoharhainen vai en? Koska jotain semmoista tässä on josta mulle ei kerrota. Ollaan oltu 17 vuotta yhdessä, tämä on ensimmäinen kerta kun olen huolissani suhteestamme.

Kommentit (343)

Vierailija
121/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisille: Sanoin jo useasti etten enää juo humalaan asti. Mulla on viikonloppuisin aamuyötöitä eikä taitaisi oikein onnistua sellainen. Älkää viitsikö jankuttaa. Olette vaan vetäneet mutkat suoriksi ja tarttuneet yksityiskohtiin. Teille vois olla Seiskassa töitä tarjolla.

Vierailija
122/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus 121:

En aio ostaa uutta joululahjaa. Se oli minun lahjani hänelle, hän itse on usein manaillut halpoja Hennesin liivejään, niin siks halusin yllättää että satsaisi laatuun.

Ihailusta ei ole mitään pahaa kun se jää omaan arvoonsa ja se unohtuu. Mutta tässä se on tullut väliimme ja on siis jatkunut jo VUODEN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
124/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DD-kupit ja Hennesin liivit. 😀

Vierailija
125/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää yksityiskohtia ja uhkauksia että en enää vastaa. Seiskan reportteri on linjalla.

Vierailija
126/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minä, kun olin rakastunut. Kävelin ympäriinsä, olin omissa maailmoissa, kuuntelin musiikkia. Suhteen alettua aloin mennä "tyttöjen" kanssa enemmän. Laivalle, jatkuvasti iltaa istumaan, kahville pitkän kaavan mukaan jne.

Vierailija
127/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi olette ilkeitä ap:lle.

Vaimonsa selvästi on ihastunut, ei kukaan mies käy himokkaasti joka päivä tuijottelemassa vuoden ajan ilman vastakaikua.

Vaimo ei näytä arvostavan omaa miestään. Tekisi ehkä hyvää alkaa ap:nkin katsella viersita naisia tai ainakin muuten saada selkärankaa. Vaimo varmaan tajuaa vasta sitten, mitä on menettämässä.

N46

Vierailija
128/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut mies kirjoitti:

Vastaus 121:

En aio ostaa uutta joululahjaa. Se oli minun lahjani hänelle, hän itse on usein manaillut halpoja Hennesin liivejään, niin siks halusin yllättää että satsaisi laatuun.

Ihailusta ei ole mitään pahaa kun se jää omaan arvoonsa ja se unohtuu. Mutta tässä se on tullut väliimme ja on siis jatkunut jo VUODEN.

Provo, Hennesiltä ei saa DD-kuppeja. Ellei ympärys ole vähintään jotain 90, jolloin puhuttaan ’isojen tyttöjen’ mallistoista. Tv oikeasti isorintainen nainen.

Vierailija
129/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo varma onko ne Hennesiltä, mutta siis halpisliivit ovat. Siksi halusin tarjota laatua lahjaksi.

Vastaus 129: Sitä mä just kelaan, ei voi kukaan jaksaa noin pitkään yksipuolisesti tuijotella. Paljastan sen verran että kyseessä on päiväkoti. Vaimoni siis hoitajana, tuijottelija on yhden lapsen isä, joka tuo tai hakee päivittäin. Tottakai ymmärrän, että vaimoni on oltava ystävällinen ja sellainen mutta jotain muutakin siinä täytyy olla. Siitä ei ole epäilystäkään.

Vierailija
130/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta myös, että olen liian selkärangaton. Teen kaikkeni ettei tää suhde kaatuisi. Toisaalta siinähän on just selkärankaa! Vaimoani muutenkin kiehtoo kaikki erikoiset suhdekiemurat. Katsoo tv:stä Temptation Islandia ja muita petturiohjelmia.

Vierailija
131/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken jauhoi taas samasta asiasta työkaverilleen. Tää on jokailtaista. Sisälläni kiehuu, ulospäin olen tyyni.

Vierailija
132/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitti koske tikullakaan tohon tyyppiin jota olen luullut vaimokseni.

Vierailija
133/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä viikottain, sehän on VÄHÄN, eikä paljon, ei edes riittävästi. Itse olisin halunnut joka päivä, vähintään joka toinen päivä, mies kerran viikossa, tai joka toinen viikko. Silloinkin 5min pikaseksiä, ei koskaan rakastelua pidemmän kaavan mukaan. Kyllä olin lopulta todella tyytymätön koko suhteeseen. Ja seksiä olikin yhtäkkiä vaan kerran Kuussa, eikä mies ilmeisesti halunnut tehdä ongelmalle mitään, niinpä minä en enää halunnut miestä lähelleni, en halunnut haluta, siihe jäi loppukin läheisyys ja itseäni vitutti koko ajan.

Lopulta Mies jätti ja hylkäsi lapsetkin, nyt on vähän pitänyt yhteyttä toiseen lapseen puhelimella ja tälle kertoo lähteneensä koska oli äitin kanssa vaikeeta.

Kyllä totta, oli vaikeeta harrastaa seksiä , puhua siitä miksi enää haluaa vaim kerran kuussa, mies kun ei tiennyt.

Kyllä myönnän olin vihainen ja todella vittumainen. Sitä saa mitä tilaa!

Mä olen ensin Nainen, sitten äiti, enkä ole mieheni äiti! En siis halua pestä miehen kalsareita yms 100% , en elä vain ollakseni miehelle kotiorja

Apua tässä. Olen keskustellut kyllä, mutta hän ei halua paneutua asiaan syvällisemmin. Sanoo vain ettei itse ole tehnyt muuta kuin hymyillyt.

Meillä on pitkä suhde takana ja hän sanoi että kyllä se imartelee kun joku on kiinnostunut. Itse sanoin ettei siinä ole mitään pahaa, mutta on hänen tehtävä selväksi että hän on perheellinen suhteessa oleva nainen ja tuollainen tuijotus ei sovi.

Pelkään että hän on jo henkisesti muualla. Hän ei koskaan halaa mua, ei kysele päivästä. On hyvin kylmä ja tylykin. Meillä oli pitkään seksitön vaihe parin lapsen välillä, mutta siitä on päästy yli ja nyt viimeisen vuoden ajan seksiä on ollut viikottain. Mutta silloinkin se on aika kylmää suorittamista. Ajattelen koko ajan että hän ajattelee muita.

Olen ihan komea, hyväkuntoinen mies. Itse asiassa emme ole suudelleet pitkään aikaan vaikka olen tätä pyytänyt.

Vierailija
134/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 36v. nainen, ja naamasta alkaa kilometrit näkyä. Olen jonkun ikäkriisin kourissa, ja siitä syystä kuuntelen paljon nuoruuteni musiikkia. Luurit päässä, koska voin tehdä niin vaikka muu perhe on kotona. Lapset kasvaneet sen verran, että menevät jo pihalla omia menojaan. Elämä on hyvää, mutta kieltämättä välillä kovin tylsää arjen puurtamista. Ulkonäön rapistuminen ottaa koville. Musiikin avulla pääsen muistelemaan sitä tunnetta, kun olin nuori, kaunis, vapaa ja huoleton. Voisiko olla saman tyyppistä vaimollasi. Voi toki olla ihastunutkin. Sun kannattaisi varmaan keskustella vaimon kanssa.

Miksi ulkonäön rapistuminen on niin kova paikka? Haluisin jonkun kaltaisesi (eli naisen, joka osaa keskustella siitä neutraalisti) avaavan sitä vähän.

Toivon sulle hyviä fiiliksiä ihan tässä päivässä.

N44

Koska olin nuorena todella huomiota herättävän kaunis. Sain usein kehuja ulkonäöstäni ja paljon huomiota miehiltä. Toista se on nykyään. Naama valuu alaspäin, ilmejuonteet kulmakarvojen välissä tekee yleisilmeestä julman näköisen, otsaan on tullut juonteita ja silmänurkkiin naururyppyjä. Kuka siitä nyt pitäisi? Kysyn vaan.

Vierailija
135/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Yksikään mies ei tiedä vaimonsa kuppikokoa ja että se olisi kasvanut c --> DD

2. Jos olisi suhde, nainen olisi ostanut lahjakortilla uusia sexyjä alusvaatteita uutta miestä ajatellen

2. Ketju on provo.

Vierailija
136/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo varma onko ne Hennesiltä, mutta siis halpisliivit ovat. Siksi halusin tarjota laatua lahjaksi.

Vastaus 129: Sitä mä just kelaan, ei voi kukaan jaksaa noin pitkään yksipuolisesti tuijotella. Paljastan sen verran että kyseessä on päiväkoti. Vaimoni siis hoitajana, tuijottelija on yhden lapsen isä, joka tuo tai hakee päivittäin. Tottakai ymmärrän, että vaimoni on oltava ystävällinen ja sellainen mutta jotain muutakin siinä täytyy olla. Siitä ei ole epäilystäkään.

Jos olisi totta niin päiväkodin johtaja puuttuisi asiaan. Myös työterveshuoltoon asian voi viedä. Seksuaalisessa häirinnässä on nollatoleranssi.

Vierailija
137/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av viihde vaan paranee. Päiväkodin DD- kuppinen kuumis puuma. Huoh!

Vierailija
138/343 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on laskenut, että tässäkö elämäni oli. Haluaa saada kerran elämässään kunnon jöötiä. Tavisten 13,9 cm ei riitä nykyaikana. Usko pois.😂

Vierailija
139/343 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannepäivitys: Lauantaina ilmaisin syvän huoleni asiasta ja sainkin selvityksen, että tuijottelija ei ole tehnyt muuta kuin siis tuijotellut. Vaimoni vastasi alussa hymyllä takaisin, ja nykyään haluaa vältellä koko tyypin kohtaamista. Hän korosti että siinä kaikki.

Sunnuntaina sit tullessani aamuvuorosta kotiin halusin levätä hetken hänen vieressään, toki toi kahvit sänkyyn koska oli äitienpäivä. Siinä sit Vaimo oli taas ihmeellisellä riidanjaastotuulella, vaikka luulin jo että pöytä olisi puhtaampi.

Hän kertoi lähtevänsä ensi keväänä 2 kk Espanjaan ottamalla virkavapaata. Hänen sisko on vuokrannut sieltä asunnon ja tilaa olisi. Ihmettelin asiaa, koska miten lasten koulut päiväkodit jne... Hän sanoi asian järjestyvän kyllä. Vaimon siskon ex-mies on lähdössä mukaan koska haluaa auttaa heidän lastenhoidossa. Vaimoni vaan ihaillen ilmoitti että "ehkä hän sit hengailee sen kanssa siellä".

Eli suomeksi sanottuna mieluummin vaikka jo kertaalleen jätetyn (itsekäs, olutta kuittaavat työtän) kanssa viettäisi aikaa kuin innolla, oman miehen ja laskemme toisemme vanhemman. Raivostuin täysin ja sanon että menee, tee mitä haluat. Nousin pois ja lähdin ajelemaan, vaikka olin taas edeltävänä yönä nukkunut vain 3-4 tuntia ja olin väsynyt.

Tulin takas ja sanoin että miten voit olla noin ilkeä, sano suoraan jos haluat musta eroon. Hän vain hymyili ja sanoi että kertoo kyllä sit. Sanoin vielä että keskustellaan tää asia nyt läpi, en voi enää elää näin. Hänen vastaus oli, että Ei tänään, olet jo pilannut äitienpäiväni".

Ei puhuttu juuri mitään koko päivänä. Tänään taas arjen pyöritykseen. En oikeasti tiedä mitä teen, kun ei halua/osaa keskustella.

Vierailija
140/343 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli suhde päiväkodin hoitajan kanssa, huomattavan paljon nuoremman. Oli kiva kuulla siitä paljon myöhemmin. Ero tuli.

En nyt tuosta viimeisestä viestistäsi tajunnut mitään, niin paljon kirjoitusvirheitä, mutta alkaisin sinuna katsella omaa asuntoa. Vaimo lähtee epsanjaan ja jättää sut lasten kanssa? Nice..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi