Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon outo käyttäytyminen

Huolestunut mies
10.05.2018 |

Vaimoni on viimeisen puolen vuoden aikana käyttäytynyt oudosti. Hän on paljon omissa mietteissään, kuuntelee musiikkia luureista "haaveileva" ilme kasvoillaan. Välillä naurahtelee. Hänellä on lisäksi alkanut olla paljon omia menoja, risteilyitä, illanviettoja tyttöporukassa jne. Tuo on toki normaalia, mutta nyt viime viikkoina olen miettinyt onko tässä jotain taustalla.

Hän kertoi työpaikallaan käyvästä miehestä (asiakas, ei työkaveri) , joka tuijottelee estottomasti vaimoani. En halua kertoa tarkemmin mutta paikka on sellainen, jossa ei kuuluisi flirttailla. Vaimoni kertoikin tuon jatkuneen jo noin vuoden. Olin aika tyrmistynyt, koska jos se on ollut oikeasti yksipuolista kuten sanoo, mutta epäilen että jotain peliä vaimonikin puolelta on täytynyt olla. Tuskin mies kuitenkaan mikään sekopää on.

Me olemme 3 lapsen perhe, ollaan nelikymppisiä ja nuo menot sekä tämä oma aika (haaveilu ja kotitöistä luistaminen) ovat alkaneet jo vaikuttaa siihen että lastenhoito jää yksin minulle, eikä hän jaksa/halua monesti tehdä enää mitään seuraavana päivänä.

En tiedä mitä minä voin tehdä. Pitääkö mun käydä näyttäytymässä tuolle äijälle ja kehottaa lopettamaan tuo ääliömäinen tuijottelu? Pahinta on se kun se EI tunnu vaimoani haittaavan. Lisäksi hänen kaveripiirissä on enimmäkseen eronneita yh-äitejä ja jotenkin pelkään että he yrittävät saada vaimoani siihen joukkoon. Vaimoni on nimittäin välillä puhunut eroaikeistaan...

Olenko minä nyt vain vainoharhainen vai en? Koska jotain semmoista tässä on josta mulle ei kerrota. Ollaan oltu 17 vuotta yhdessä, tämä on ensimmäinen kerta kun olen huolissani suhteestamme.

Kommentit (343)

Vierailija
341/343 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä tarkoita, että miehen kiinnostus on alkanut hiipua. Voi olla että vaimosi on itse rakentanut mielikuvia, joissa tämä mies kaihoaa vain häntä, ja nyt olikin isku haaveille, kun mies elää elämäänsä eteenpäin. Mies saattaa silti flirtata entiseen malliin. Näin ainakin mulle voisi käydä.

T: se edellinen juuri eronnut

Vierailija
342/343 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut mies kirjoitti:

Mutta mitä tuo tarkoittaa, että hän on mustasukkainen nyt tuosta miehestä, kun vaimonsa onkin yhtäkkiä raskaana? Ehkä vaimooni kohdistuva huomio alkaa hiipua?

Sitä, ettei vaimosi nyt pääse aloittamaan suhdetta miehen kanssa, kun mies on sidottu vaimoon ja tulevaan vauvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/343 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaimoni on kyllä kertonut että mies katselee edelleen kiimaisesti, vaikka vaimonsa on jo selvästi raskaana (ainakin 4 kk). Mutta miksi hän nyt mustasukkaiseksi on tullut raskauden tullen... samoha ajayuksia itsellänikin, että on elätellyt jotain toiveita suhteesta tai ainakin romanssista.

Hänen mielestään mies käyttäytyy sikamaisesti, mutta on joskus paljastanut kiinnostuneensa nuorempana pahoista pojista, siksi vähän huolettaa...

Kuinka tähän oikein pitäisi suhtautua, en osaa suuttua kun vaimoni itse noista kertoo, mutta ei se nyt hyvääkään suhteelle tee kun jankkaa samaa asiaa.