Vaimon outo käyttäytyminen
Vaimoni on viimeisen puolen vuoden aikana käyttäytynyt oudosti. Hän on paljon omissa mietteissään, kuuntelee musiikkia luureista "haaveileva" ilme kasvoillaan. Välillä naurahtelee. Hänellä on lisäksi alkanut olla paljon omia menoja, risteilyitä, illanviettoja tyttöporukassa jne. Tuo on toki normaalia, mutta nyt viime viikkoina olen miettinyt onko tässä jotain taustalla.
Hän kertoi työpaikallaan käyvästä miehestä (asiakas, ei työkaveri) , joka tuijottelee estottomasti vaimoani. En halua kertoa tarkemmin mutta paikka on sellainen, jossa ei kuuluisi flirttailla. Vaimoni kertoikin tuon jatkuneen jo noin vuoden. Olin aika tyrmistynyt, koska jos se on ollut oikeasti yksipuolista kuten sanoo, mutta epäilen että jotain peliä vaimonikin puolelta on täytynyt olla. Tuskin mies kuitenkaan mikään sekopää on.
Me olemme 3 lapsen perhe, ollaan nelikymppisiä ja nuo menot sekä tämä oma aika (haaveilu ja kotitöistä luistaminen) ovat alkaneet jo vaikuttaa siihen että lastenhoito jää yksin minulle, eikä hän jaksa/halua monesti tehdä enää mitään seuraavana päivänä.
En tiedä mitä minä voin tehdä. Pitääkö mun käydä näyttäytymässä tuolle äijälle ja kehottaa lopettamaan tuo ääliömäinen tuijottelu? Pahinta on se kun se EI tunnu vaimoani haittaavan. Lisäksi hänen kaveripiirissä on enimmäkseen eronneita yh-äitejä ja jotenkin pelkään että he yrittävät saada vaimoani siihen joukkoon. Vaimoni on nimittäin välillä puhunut eroaikeistaan...
Olenko minä nyt vain vainoharhainen vai en? Koska jotain semmoista tässä on josta mulle ei kerrota. Ollaan oltu 17 vuotta yhdessä, tämä on ensimmäinen kerta kun olen huolissani suhteestamme.
Kommentit (343)
Tää on niin hauska tarina!
Miehen vaimo on valtava ryhävalas ja joku iskä tuijottaa naisen valtavia muotoja. Varmaan katsoo että ei hitto, on tuossa rasvaa.
Nainen on innoissaan kun kerrankin joku mies katsoo ja jauhaa miehensä ja kavereiden kanssa tämän iskän tuijotusta.
Mies on käärmeissään ja kirjoittaa vauvapalstalle saadakseen apua hätäänsä. Hänen XL-vaimoa joku katsoo!
AV-mammat kehottavat heti eroamaan paksukaisesta, sillä on melkein suhde makkarankatsojan kanssa.
Aviomies alkaa ryyppäämään ja kirjoittaa ahdingossa humalassa viestejä joista ei saa mitään tolkkua.
Jumankauta, poppareita!!!
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo olisi johonkuhun ihastunut, ei hän sinulle sitä kertoisi. Hän kertoo vaan että olisit mustasukkainen. Haluaa huomiota ja kehuu tuolla tavalla itseänsä.
Voi olla että muutkin miehet katsovat häntä. Tai sitten kukaan ei katso ja se häntä harmittaa.
Sano vaimolle, että menee vaan Espanjaan, sinä lähdet koko kesäksi Norjaan kalaan ja tyttöjä katsomaan, oot ottamassa vikavapaata, saattaa olla että jäät sinne. Siellä on se Kalastajan eronnut vaimo, oikein hottis.
Ihastuksen aökuvaiheessa sitä ei juurikaan pysty olemaan puhumatta toisesta edes omalle puolisolleen. Suu menee suppuun vasta siinä vaiheessa, kun pettäminen vakavoituu.
Nimim. Kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo olisi johonkuhun ihastunut, ei hän sinulle sitä kertoisi. Hän kertoo vaan että olisit mustasukkainen. Haluaa huomiota ja kehuu tuolla tavalla itseänsä.
Voi olla että muutkin miehet katsovat häntä. Tai sitten kukaan ei katso ja se häntä harmittaa.
Sano vaimolle, että menee vaan Espanjaan, sinä lähdet koko kesäksi Norjaan kalaan ja tyttöjä katsomaan, oot ottamassa vikavapaata, saattaa olla että jäät sinne. Siellä on se Kalastajan eronnut vaimo, oikein hottis.
Ihastuksen aökuvaiheessa sitä ei juurikaan pysty olemaan puhumatta toisesta edes omalle puolisolleen. Suu menee suppuun vasta siinä vaiheessa, kun pettäminen vakavoituu.
Nimim. Kokemusta on
Millaista kokemusta sulla on asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Huolestunut mies kirjoitti:
Sulle tiedoksi että mulla ei ole isivatsaa. Mä teen kahta työtä enkä makaile sohvalla. On se jännä että nainen heti alkaa puolustella toista vaikka tilanne on sietämätön. Kysy ennenkuin tuomitset. Ja minä olen ollut uskollinen koko 17 vuoden ajan.
Päinvastoin vaimoni oli suhteen alussa erittäin mustasukkainen ja ei päästänyt mua koskaan yksin ulos, vaikka kaverini olisi ehkä odottanut niin. Myös opiskeluajan kemut jäi väliin. Jopa luokkaretki Pietariin jäi väliin vaikka olin yksi järjestäjistä.Olen aina ollut liian kiltti mies ja nyt kaverit ovat jättäneet. Mulla ei ole mitään muuta elämää.
Joo, eli olet koko ajan töissä (ja sanoit, että huolehdit lapsista ja kaikesta...?), seksinne on kylmää ja sitä on harvoin (kerran viikossa ON harvoin) ja märehdit asiaa yötä päivää kyttäämällä vaimosi joka helkkarin hymyä. Kuulostaapa juuri sellaiselta suhteella, johon minä en jäisi.
Ihan takuulla yksinkin olisi mukavampaa kuin äkäisen äijän kanssa. Ehkä se on vaimosi salainen märkä uni? Ymmärrän häntä täysin, sillä tuo sinun voimakas hyökkääminen on kuvottava kaikin puolin. Myös vanhojen asioiden kaivelu ja täydellinen ymmärtämättömyys on ihan uskomatonta mieheltä, joka on ollut naisensa kanssa niin kauan. Yritä hieman enemmän.
Ihan samanlaista täydellistä ymmärtämättömyyttä tuo on naisen puolelta. Vai luuletko että tuo runsas työssä olo, kylmä ja harva seksi yms. on miehen valinta? Eiköhän siellä ole taustalla myös naisen tekemiset.
Ja ihan käsittämätöntä se on ollut se luottamuspula naisen puolelta tuoreessa suhteessa kun kaikki on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä mustis sieltä löytyykään! Eikö sinulla ole suhteenne aikana ollut muka ihastuksia? Jos ei, niin kylläpä olet myös oikea pyhimys! :)
Oletko ajatellut puhua vaimon kanssa? Et siis tuolla lailla marttyyrinä itkien ja samalla syyttäen, vaan niin kuin ystävä voi vanhalle ystävälleen puhua? Entä oletko parisuhteen toisena osapuolena huolehtinut, että teillä on kahdenkeskistä aikaa? Ei siis vain sitä perheaikaa, vaan aikaa, jolloin lähdette kahdestaan vaikka kävelemään? Tai vaikka minilomalle niin, että saatte hetken olla taas niin kuin seurustellessa? Ja jos/kun lähdette, niin puhuisitte muistakin asioista kuin lapsista? Tai vielä pahempi, puhut vain itsestäsi.
Onko teillä tulevaisuuden suunnitelmia ja jotakin kivaa tiedossa?
Naisellasi on nyt myös selkeä neljänkympin kriisi ja siihen paras lääke on se, että sinä olet aktiivinen sängyssä. Jos sinä et sellainen ole, niin joku toinen aktiivisen oloinen ja viriilin tuntuinen mies saattaa hyvinkin houkuttaa huomattavasti enemmän. Jos toinen mies myös tajuaa naisen Naiseksi, niin sinä jäät äitittelyinesi ja isivatsoinesi kauas kärjestä. Vaimosi on muutakin kuin sinun lastesi äiti, hän on nainen, jota haluttaa. Nainen, joka on Nainen.
N43
Uskomaton ohje! Eli kun parisuhteessa menee huonosti ja yhteistä aikaa ei ole, niin paras ohjeesi on antaa paljon seksiä. Annatko saman ohjeen myös silloin kuin naisen mielestä menee huonosti? Että lisää vaan seksiä ukolle vaikkei itsellä fiilistä olisikaan, koska mies sitä tarvii.
Edellisille: Sanoin jo useasti etten enää juo humalaan asti. Mulla on viikonloppuisin aamuyötöitä eikä taitaisi oikein onnistua sellainen. Älkää viitsikö jankuttaa. Olette vaan vetäneet mutkat suoriksi ja tarttuneet yksityiskohtiin. Teille vois olla Seiskassa töitä tarjolla.
Edellisiä kohelluksia vaan ei välttämättä ole vaimon puolelta unohdettu, jos olet vuosia hölmöillyt etkä pyytänyt edes anteeksi.
Minulla oli joskus poikaystävä, joka joi niin humalaan, että jalat lähti alta. Kyllä se vaikutti syvästi ja oli lopulta yksi syy eroon. Minä kun haluan luottaa puolisoon, ja miyen voin luottaa isoissakaan asioissa, jos en voi luottaa edes siinä ettei juo itseään puolitajuttomaksi.
Kyllä se jättää jäljet, kun olet jokaisena yhteisenä hauskanpito-iltana joutunut toimimaan huolehtijana, kun toinen itsekkäästi juo itsensä siihen kuntoon.
Siinä osoitetaan, ettei pätkääkään kiinnosta vaikka toinen joutuu hylkäämään ajatukset omasta hauskanpidosta, kun kerta toisensa jälkeen joutuu kannattelemaan jalat alta juonern puolison taksiin ja lähteä itsekin kotiin katsomaan, ettei toinen tukehdu oksennukseensa.
Jos olet tehnyt tuota vuosia, etkä edes pyytänyt anteeksi, niin voi olla kaiken alku ja syy.
Sitä älä hämmästele yhtään, miksi vaimo haluaa hauskanpitoon ilman sinua. Hän halua pitää OIKEASTI hauskaa, eikä joutua hoitajan asemaan.
Kiitos taas kommenteista. Sanoin tuossa eilen myös että teen kaikkeni ettei lasten tarvitsisi kasvaa eroperheessä, olen semmosessa itse kasvanut ja myös hän. Siksi ihmettelenkin miks ei hän haluaa korjata tätä juttua, kun loppujen lopuksi asiat saisi kuntoon puhumalla. Onko kyse siitä, ettei niitä haluta kuntoon, koska hänen haluaa minusta eroon.
Lähes kaikki hänen kaverit ovat eronneet, myös siskonsa ja äitinsä. Onko niin, että tuo malli (eroaminen) on se ainoa mihin on tottunut?
Uskokaa jo, alkoholi ei ole tässä ongelma, kyse on jostain muusta.
Mäkeen tuollainen akka. Eihän tuossa ole mitään järkeä enää, hän pitää sinua pilkkanaan. Minä en tuollaista katselisi, minun kanssani ei kenenkään ole pakko olla jos ei huvita.
Avioeroa ei kannata pitää mörkönä, ei tuollaisen kieroutuneen farssin katseleminen ole lapsille sen terveellisempää. Tärkeintä on, että pidätte hyvät välit eron jälkeen ja hoidatte lasten kanssa hommat asiallisesti.
fhfhdfdfh kirjoitti:
Mäkeen tuollainen akka. Eihän tuossa ole mitään järkeä enää, hän pitää sinua pilkkanaan. Minä en tuollaista katselisi, minun kanssani ei kenenkään ole pakko olla jos ei huvita.
Avioeroa ei kannata pitää mörkönä, ei tuollaisen kieroutuneen farssin katseleminen ole lapsille sen terveellisempää. Tärkeintä on, että pidätte hyvät välit eron jälkeen ja hoidatte lasten kanssa hommat asiallisesti.
Kyllähän se näin on. Olet naiselle kynnysmatto.
Vastaus 143: Niin, tää puhelimen esikirjoitus tekee kiireessä tepposia. Piti sanoa näin, että hän menee sinne viettämään aikaa mieluummin siskonsa jättämän ex-miehen (joka on olutta kittaava supliikki työtön)
kanssa kuin minun, joka olen sentään meidän lastemme isä.
Ero on ainut vaihtoehto. Nainen ei selvästi kunnioita sinua ja sitä tilannetta ei saa korjattua.
Löydät kyllä paremmalla luonteella varustetun naisen.
Jännä huomata että teistä monet yli 40v naiset on mun puolella ja lähes kaikki miehet myös. Entäpä nuoremmat naiset?
Imhottavinta on se, että hän osaa olla hyvin mukava ja positiivinen aina uusia ihmisiä tavatessaan/tavatessamme. Mut mun kanssa neljän seinän sisällä välillä todella ilkee.
Välillä tulee miettineeksi kun tänäänkin on tollanen ilma, että jos antaisi olla vaan ja menis terassille hyvä IPA-oluen ääreen katselemaan ihania naisia kesämekoissaan. Ei tarvis siis tapahtua muuta. Kyllähän sitä katsoa saa, eikö se niin ollut...
Kiitos taas kommenteista. Sanoin tuossa eilen myös että teen kaikkeni ettei lasten tarvitsisi kasvaa eroperheessä, olen semmosessa itse kasvanut ja myös hän. Siksi ihmettelenkin miks ei hän haluaa korjata tätä juttua, kun loppujen lopuksi asiat saisi kuntoon puhumalla. Onko kyse siitä, ettei niitä haluta kuntoon, koska hänen haluaa minusta eroon.
Lähes kaikki hänen kaverit ovat eronneet, myös siskonsa ja äitinsä. Onko niin, että tuo malli (eroaminen) on se ainoa mihin on tottunut?
Uskokaa jo, alkoholi ei ole tässä ongelma, kyse on jostain muusta.
Niin, siinähän joutuisi myöntämään oman osallisuutensa siihen, miksi on tämä tilanne. On helpompi vain syyttää muita.
Et ole siis oikeasti koskaan pyytänyt noita kännikohelluksiasi anteeksi ettekä ole keskustelleet niistä?
Juuh ja viaton mies on tässä taas täysin syytön. Ei ihme, että vaimoa kiinnostaa muut miehet kun kulahtanut ukko vaan haaveilee nuorempien naisten mielipiteistä, terasseista ja ryyppäämisestä. Toivottavasti vaimosi on saanut jo kunnolla parrua. Ja vielä mielellään nuoremmalta mieheltä.
Välillä tulee miettineeksi kun tänäänkin on tollanen ilma, että jos antaisi olla vaan ja menis terassille hyvä IPA-oluen ääreen katselemaan ihania naisia kesämekoissaan. Ei tarvis siis tapahtua muuta. Kyllähän sitä katsoa saa, eikö se niin ollut...
En lukenut ketjua,mutta tän viimesimmän luin.
-Miten pitkään suhteenne aikana olet harrastanut noiden ihanien naisien tiirailua kesämekoissaan?
-Ei ihme että naisesi on kyllästynyt sinuun, jos kattelet muita naisia.
Vastaus 155: On selvää, että kunnioitus on hävinnyt. Mutta olen yrittänyt saada sitä takaisin juuri olemalla kotona mahdollisimman läsnä, teen kotitöitä, vien roskat, hankin ruoat ja lähes kaikki käyttötavarat. Vaimo on silti kokoajan jotenkin naseva.
Hän katselee tv:stä paljon sellasta hömppää, Temptation Islandia, ensitreffit alttarilla, valheen vangit, satuhäät jne. Tuntuu välillä että kaipaa takas nuoruuteen.
Vastaus 160. En kertaakaan. En ole ollut vuosikausiin terassilla. Vaimoni on kyllä, ilman minua. Ihan tässä viikko sitten. Lue ketju alusta niin ymmärrät mistä tässä koko jutussa on kyse.
Vastaus 155: On selvää, että kunnioitus on hävinnyt. Mutta olen yrittänyt saada sitä takaisin juuri olemalla kotona mahdollisimman läsnä, teen kotitöitä, vien roskat, hankin ruoat ja lähes kaikki käyttötavarat. Vaimo on silti kokoajan jotenkin naseva.
Hän katselee tv:stä paljon sellasta hömppää, Temptation Islandia, ensitreffit alttarilla, valheen vangit, satuhäät jne. Tuntuu välillä että kaipaa takas nuoruuteen.
A) mikään kotityö ei poista sitä juttelun tarvetta. Huonosti todella mener, jos et voi vaimolle vakavammista asioista puhua.
B) suhtaudutko vaimon muihinkin juttuihin / miekenkiinnon kohteisiin yhtä halveksivan vähättelevästi, kuin näihin "hömppäohjelmiin"?