Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
5721/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono puolustus Juusolta haastattelussa. Oli ilmiselvää, millaista teeskentelyä oli toi Vilmasta jatkuvasti jankuttaminen sinkkudaameille ja todistelu. ”Mä lupasin Vilmalle, että sinä et tule pettymään niin sinä et tule pettymään jankutijankuti...”

Olis ees näytelly hyvin. Vilma on ehkä vaan helppo nakki, koska en usko et kukaan järkevä ihminen olisi tollasen kontrollifriikin kanssa jäänyt yhteen ja vielä suostunu kosintaan noin epävarman keskustelun jälkeen. Ilmiselvää kulissia niiden juttu. Omistuksenhaluiset ja mustasukkaset ihmiset ei muutu ottaen vielä huomioon heidän erohistorian. Käytös voi ehkä muuttua, mutta ei aidosti. Kauheessa tuskassa yrittää olla suuttumatta ja luottaa enemmän näytellysti. Noh, omat on ongelmansa.

Tässä pakko toistaa Jennan kysymys? Pitääkö se koko stanan suomelle todistella. Mitä välii, mitä muut ajattelee, heidän suhteensa. Hohhoijjaa... Koska viimereissu meni huonosti, niin pakko tulla näyttää. Jos suhteen ainoa varmuus on temppis nii on kyl asiat hyvin.

Juuso on mies.

Vierailija
5722/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti seuraavalla kaudella ei ole ainuttakaan aiemmin mukana ollutta. Eikä mielellään muissakaan formaateissa kiertäneitä.

Juho saa tulla takas. Äijä oli yhtä pihalla kuin lumiukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5723/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiro32123 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti seuraavalla kaudella ei ole ainuttakaan aiemmin mukana ollutta. Eikä mielellään muissakaan formaateissa kiertäneitä.

Juho saa tulla takas. Äijä oli yhtä pihalla kuin lumiukko.

Kolome viikko hölmöilyy.

Vierailija
5724/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä mun mielestä se tuo mielenkiintoa sarjaan, jos tyyppi on tuttu jostain muualtakin. Tosin ei temppareista mieluiten, mutta siis esimerkiksi se Iiron "hei mä tunnen tän jostain" ja kun tajusi että se on olet mitä syöt sarjasta tuttu (missä hän oli myöskin mielenkiintoinen hahmo), toi lisää mielenkiintoa katsomiseen.

Vierailija
5725/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuso omalla youtubevideollaan sanoo ohimennen, että ihmetteli miksei joitain hänen "hyviä juttujaan" näytetty ohjelmassa. Joo varmaan jotain tosi älykästä olisi ollut 😅

🍺 Kyllä mulle tuli monesti mieleen, että Juuso haluaa "kivan/myönteisen" mä tein sen/enkös mä ollutkin hyvä 😇 tallenteen muistoksi, jota sitten näyttää muille ja itse katsoa hamaan vanhuuten asti.  Mutta eihän se TIS´issä niin mene.  Julkinen kosinta ei herättänyt mitään tunteita minussa, koska mua öklötti hänen yksipuolinen teatterinsa pitkin matkaa.  Harva nainen nolaa miestä joka kosii julkisesti, mutta suostuminen ei yksistään takaa pitkäkestoista yhteiselämää. Uskoisin, että heillä on vielä paljon keskusteltavaa ns. "parisuhdepelistä". 

Vierailija
5726/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuso omalla youtubevideollaan sanoo ohimennen, että ihmetteli miksei joitain hänen "hyviä juttujaan" näytetty ohjelmassa. Joo varmaan jotain tosi älykästä olisi ollut 😅

🍺 Kyllä mulle tuli monesti mieleen, että Juuso haluaa "kivan/myönteisen" mä tein sen/enkös mä ollutkin hyvä 😇 tallenteen muistoksi, jota sitten näyttää muille ja itse katsoa hamaan vanhuuten asti.  Mutta eihän se TIS´issä niin mene.  Julkinen kosinta ei herättänyt mitään tunteita minussa, koska mua öklötti hänen yksipuolinen teatterinsa pitkin matkaa.  Harva nainen nolaa miestä joka kosii julkisesti, mutta suostuminen ei yksistään takaa pitkäkestoista yhteiselämää. Uskoisin, että heillä on vielä paljon keskusteltavaa ns. "parisuhdepelistä". 

Kosinta oli koko sarjan paras hetki.

Vierailija
5727/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto10 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosinta oli koko sarjan paras hetki.

Väärin Juho on alfa.

Vierailija
5728/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juho kirjaimellisesti valuu hikeä iltanuotiolla :D

Eikä ihme että hikoilee, mikä järki laittaa päälle paksu villatakki, kun siellä on yölläkin niin kuuma että hiki valuu vähemmissäkin vaatteissa. Ikinä en ole Thaimaassa tarvinnut pitkähihaista.

Ehkä aatteli Suomen päässä olevaa keliä :D Eikös tuo oo talvella kuvattu. Itse joskus tulin Kanarialta sandaaleissa räntäsateeseen 🤦‍♀️

Ne oli iltanuotion kuvaamisen jälkeen vielä yhden yön siellä joten tuskin oli säähän varautumista.

Vierailija
5729/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna naurukohtaus extrassa oli 6/5.

Vierailija
5730/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Wilman Shein-kiinarytkyt näyttää repeävän hetkenä minä hyvänsä.

Vierailija
5731/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Juuson pakonomainen takertuminen Vilmaan ja juuson äärimmäisen huono itsetunto tulee vielä joskus vaaralliselle tasolle. Sanokaa mun sanoneen. Vilmahan ei yksinkertaisesti voi jättää Juustoa. Sehän tulis sekoamaan! Ja jos tällainen tyyppi sekoaa niin voi ehkä olla jo henki kyseessä. Itse pelkäisin.

Vilma on herttainen.

Onhan se ennenkin jättänyt.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/201803072200794903

Vierailija
5732/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun on sanottu, että Kurosen sanomiset iltanuotiolla on käsikirjoitettu ja siksi kiusasi Juusoa, niin Kuronen ainakin itse kielsi käsikirjoitukset. Sanoi, että ihan aitoa oli. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5d1a54ba-ed99-47ef-9e11-4fda479…

En tiedä, miksi valehtelisi tuosta, koska sehän olisi kätevää, jos voisi vedota käsikirjoituksiin. Kuronen kertoo myös muutenkin avoimesti, miten sinne iltanuotiolle mennään eli on sovittu tuotantotiimin kanssa asiat, jotka käydään läpi, mutta ei ole ennalta määriteltyjä repliikkejä, eleitä tmv. Täällä kun oli aiemmin näitä hc-besserwissereitä ja The Tietäjiä, että kyllä kaikki on sovittua.  

Vierailija
5733/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku myös "tiesi", että Kuronen ei koskaan ole varattujen miesten ja sinkkunaisten bileissä. Kannattaa edelleen katsoa tuo Iltalehden video, josko ne Kurosen omat sanat vakuuttaisivat. 

Vierailija
5734/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan Iiro jo heti ensi kaudella taas Temppareihin löytämään lisää sielunkumppaneita?

Vierailija
5735/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä mun mielestä se tuo mielenkiintoa sarjaan, jos tyyppi on tuttu jostain muualtakin. Tosin ei temppareista mieluiten, mutta siis esimerkiksi se Iiron "hei mä tunnen tän jostain" ja kun tajusi että se on olet mitä syöt sarjasta tuttu (missä hän oli myöskin mielenkiintoinen hahmo), toi lisää mielenkiintoa katsomiseen.

Olet mitä syöt-ohjelmaa en ole katsonut, mutta ei tuo Iiro ainakaan temppareissa ollut missään määrin mielenkiintoinen hahmo. Nolo reppana lähinnä.

Vierailija
5736/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, on Juhon ja Venlan juttu totta 😂😂 Asuu yhdessä nyt

Ei hemmetti, miten Venla pystyy pyörimään Juhon kolmen muun hoidon kanssa samoissa piireissä, hyi hemmetti.

Laskepa uudestaan. Neljän. 😂

Vierailija
5737/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti, miten Venla pystyy pyörimään Juhon kolmen muun hoidon kanssa samoissa piireissä, hyi hemmetti.

Jöbis, Fanni, Salla ja ...?

Vierailija
5738/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Vilma ja Juuso poistuu tän jälkeen julkisuudesta. En ymmärrä tollasia jotka väkisin tunkee itseään julkisuuteen vaikkei heissä ole mitään kiinnostavaa, tavallisia pulliaisia.

Vierailija
5739/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temppari-Tumputtaja

Vierailija
5740/6337 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temppari-Tumputtaja

Ai niin, tämän olin jo unohtanut :D

Ketju on lukittu.