Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa lukee enää yhtään kenen mielestä Treffit ja millon mitkäkin on tylsää katsottavaa. 😑
Aiemmin tässä keskustelussa hyvää juttua ja spekulointia. Nyt vaan pelkkää vali vali vali vali. Kaikkia ei vaan voi miellyttää.
Jos treffit eivät sinun mielestäsi olleet tylsiä, niin sinähän voisit sitten itse tuoda tähän ketjuun sitä hyvää spekulointia.
Juuso omalla youtubevideollaan sanoo ohimennen, että ihmetteli miksei joitain hänen "hyviä juttujaan" näytetty ohjelmassa. Joo varmaan jotain tosi älykästä olisi ollut 😅
Vierailija kirjoitti:
Juuso omalla youtubevideollaan sanoo ohimennen, että ihmetteli miksei joitain hänen "hyviä juttujaan" näytetty ohjelmassa. Joo varmaan jotain tosi älykästä olisi ollut 😅
Oletan, että kyse oli jostain yhtä mahtavasta kuin tämä:
"Temptation Islandin bileistä näytetään televisiossa runsaasti materiaalia. Silti tv:ssä ei näytetty kertaakaan Juuson riehakasta tanssia, joka toistui useissa bileissä.
– Aina silloin tällöin seurailin bileitä paikan päällä. Sellainen asia, jota ei tv:ssä näytetty, mutta joka jäi mieleeni, oli Jasminin Juusolle opettama tanssikoreografia. Tanssissa oli joku sen tyylinen tarina, että mennään kauppaan, otetaan ylähyllyiltä jauhoja ja mennään tekemään pizzaa. Se oli ihan hauska tanssi. Kun Juuso oppi sen, hän toisti sitä joka hemmetin bileissä. Siitä tuli sitten sellainen koominenkin juttu, että ei taas tuota tanssia! Juusolla oli vähän sellainen tapa, että sitten kun joku asia havaittiin hyväksi, niin sitä tehtiin sitten kerta toisensa jälkeen, Sami muistelee."
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/naita-asioita-et-tiennyt-…
Katsoin YouTubesta Vilman ja Juuson vikan yhteisen videon, jossa selittävät TI-juttuja. Aika oudolta edelleen kuulostaa nää räkärättijutut, vaikka Vilmakin jo ymmärsi. Etenkin kun Vilma siinä selitti, että Juuso on rituaalien mies: juu, no jos on paljon rituaaleja, niin se voi kertoa tietyistä ongelmista pääkopassa.
Sen sijaan ohjelman leikkaamisesta siinä oli joitain ihan kiintoisia juttuja, vaikka eihän noista voi olla ihan varma, pitävätkö paikkaansa. Iltanuotiolla vissiin oikeasti näytetään pidemmät pätkät videota, mutta katsojille näytetään vaan osa. Myös Kurosen riidanhaluisuudesta juttua, vaikka sitä ei näytettykään Vilman kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku aiemmin kirjoitti, minustakin oli ruudun extrassa epäasiallista Kuroselta ja Moisiolta naureskella Juhon naisseikkailuille kun Jenina oli vieressä. Häntä ei naurattanut eikä ihme.
Se oli minustakin ikävää katsottavaa, eivätkä huomanneet ottaa Jeninaa huomioon. Mutta minusta tuntuu, että yrittivät vähän piristää Juhoa, olihan se iltanuotio aika raastava kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että kyse oli jostain yhtä mahtavasta kuin tämä:
"Temptation Islandin bileistä näytetään televisiossa runsaasti materiaalia. Silti tv:ssä ei näytetty kertaakaan Juuson riehakasta tanssia, joka toistui useissa bileissä.
– Aina silloin tällöin seurailin bileitä paikan päällä. Sellainen asia, jota ei tv:ssä näytetty, mutta joka jäi mieleeni, oli Jasminin Juusolle opettama tanssikoreografia. Tanssissa oli joku sen tyylinen tarina, että mennään kauppaan, otetaan ylähyllyiltä jauhoja ja mennään tekemään pizzaa. Se oli ihan hauska tanssi. Kun Juuso oppi sen, hän toisti sitä joka hemmetin bileissä. Siitä tuli sitten sellainen koominenkin juttu, että ei taas tuota tanssia! Juusolla oli vähän sellainen tapa, että sitten kun joku asia havaittiin hyväksi, niin sitä tehtiin sitten kerta toisensa jälkeen, Sami muistelee."
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/naita-asioita-et-tiennyt-…
No juuri tämä piirre Juusossa tulee tosi korostetusti esiin. Hän jumittuu ja takertuu noihin mielestään hyviin juttuihin ihan liian tiukasti. Se "sano sitten kun riittää" -vitsi on hyvä esimerkki. Ei se vitsi vain ole hauska, kun sitä toistetaan satoja kertoja ja korostetaan tuohon "kato mua" -tyyliin.
Jestas tuo Juuso on pihalla. Vilma osasi kyllä puhua fiksusti ja on tosi lämmin ihminen ja selvästi välittää Juusosta. Vilma yrittää selittää, mutta Juuso puhuu ihan puuta heinää ja asian vierestä. Jokaisessa lauseessa jollain tavalla yrittää syyllistää Vilmaa kuitenkin. "
Vilma: "Ei ole tapahtunut mitään, mitä minun pitäisi katua."
Juuso: "Juu, ei tarvitse katua mitään. Kaikki on ok, jos lupaat, ettet tee mitään väärää etkä unohda minua."
En vain tajua, mikä Juuso on tässä sanomaan, että kaikki on ok, JOS Vilma lupaa olla luottamuksen arvoinen. Noinhan sanotaan silloin, jos toinen on tahallaan tai vahingossa mokannut ja pyytää anteeksi. Kun toinen ei ole tehnyt mitään väärää eikä edes ole antanut aihetta epäilyyn, ei siinä vannoteta toisilta lupauksia, että toisen pitää jatkossakin käyttäytyä hyvin.
Ja toinen on tuo jankutus "en minä pysty pitämään hauskaa, jos ei Vilma ole lähellä" ja "Vilma riittää minulle". Ihan suoraanhan tuossa sanotaan samalla, että Vilmankaan ei saisi pitää hauskaa ilman Juusoa ja että Vilmalle hän ei riitä. Miksi muuten tuota pitäisi korostaa ihan koko ajan? Mutta silti ei pysty näyttämään yhtään kohtaa, jossa Juuso ei muka riittäisi Vilmalle.
Ihan järkyttävän ahdistava toi Vilman ja kesäkurpitsanaama-Juuson kuvio -_-
Toi Vilman ja kesäkurpitsanaama-Juuson kuvio on ihan kamala -_-
Tuo Juuson pakonomainen takertuminen Vilmaan ja juuson äärimmäisen huono itsetunto tulee vielä joskus vaaralliselle tasolle. Sanokaa mun sanoneen. Vilmahan ei yksinkertaisesti voi jättää Juustoa. Sehän tulis sekoamaan! Ja jos tällainen tyyppi sekoaa niin voi ehkä olla jo henki kyseessä. Itse pelkäisin.
Vilma on herttainen.
Aku hirvasniemi Temppareihin..saa puristella ..hieroa ja panna VAPAAEHTOISIA TÄYSIKÄISIÄ!!!!
Vierailija kirjoitti:
Aku hirvasniemi Temppareihin..saa puristella ..hieroa ja panna VAPAAEHTOISIA TÄYSIKÄISIÄ!!!!
mitä Akun VAIMO ajattelisi?
mitä Akun TYTÄR ajattelisi?( se ei ajattelisi mitään, kun on vielä lapsi)
Entäs se mies joka taluttaa sitä mopsia ?
Entäs mitä se mopsi tykkäisi?
Oletteko katsoneet elokuvan Nousukausi, jossa nuoripari lähtee extreme -lomalle Jakomäkeen?
Juhis kuulostaa ihan siltä huijarilta, joka järkkäsi matkan ja vei autot ja talot.
" Ei oo kyl mitään kästystä miten näin pääsi käymään" Hhaahahaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa lukee enää yhtään kenen mielestä Treffit ja millon mitkäkin on tylsää katsottavaa. 😑
Aiemmin tässä keskustelussa hyvää juttua ja spekulointia. Nyt vaan pelkkää vali vali vali vali. Kaikkia ei vaan voi miellyttää.
No olihan noi Vilman ja Juuson 24-treffit tahoillaan sellaista viihdettä, että sama kuin ois kattonut maalin kuivumista seinässä.
Olen melko varma, että maalin katsominen olisi ollut viihdyttävämpää.
oispa kaljaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä Akun VAIMO ajattelisi?
mitä Akun TYTÄR ajattelisi?( se ei ajattelisi mitään, kun on vielä lapsi)
Entäs se mies joka taluttaa sitä mopsia ?
Entäs mitä se mopsi tykkäisi?
OISPA KALJAA
Mp Juhon ja Jöbiksen parisuhde?
Vierailija kirjoitti:
Huono puolustus Juusolta haastattelussa. Oli ilmiselvää, millaista teeskentelyä oli toi Vilmasta jatkuvasti jankuttaminen sinkkudaameille ja todistelu. ”Mä lupasin Vilmalle, että sinä et tule pettymään niin sinä et tule pettymään jankutijankuti...”
Olis ees näytelly hyvin. Vilma on ehkä vaan helppo nakki, koska en usko et kukaan järkevä ihminen olisi tollasen kontrollifriikin kanssa jäänyt yhteen ja vielä suostunu kosintaan noin epävarman keskustelun jälkeen. Ilmiselvää kulissia niiden juttu. Omistuksenhaluiset ja mustasukkaset ihmiset ei muutu ottaen vielä huomioon heidän erohistorian. Käytös voi ehkä muuttua, mutta ei aidosti. Kauheessa tuskassa yrittää olla suuttumatta ja luottaa enemmän näytellysti. Noh, omat on ongelmansa.
Tässä pakko toistaa Jennan kysymys? Pitääkö se koko stanan suomelle todistella. Mitä välii, mitä muut ajattelee, heidän suhteensa. Hohhoijjaa... Koska viimereissu meni huonosti, niin pakko tulla näyttää. Jos suhteen ainoa varmuus on temppis nii on kyl asiat hyvin.
Iiro32123 kirjoitti:
Mp Juhon ja Jöbiksen parisuhde?
Paras suhde!!!
Toivottavasti seuraavalla kaudella ei ole ainuttakaan aiemmin mukana ollutta. Eikä mielellään muissakaan formaateissa kiertäneitä.
Jöbis ja Paavo yhdessä? Lähteenä Jöbiksen insta. 😅