Miksi Facebookin ryhmissä ollaan niin ilkeitä?
Aina kun olisi jokin kiva aihe, josta laittaa kuvia, niin aina löytyy näitä 60-70v miehiä, joilla on kova tarve kritisoida ja mollata. Jos ei ole mitään kritisoitavaa tai mollattavaa, niin sitten kuvan täytyy pakosti olla tekoälyn tuotoksia.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Et kestä mielipiteitä ja silti olet tunkemassa jokapaikkaan kuvia? Pitäisikö mielestäsi kaiken aina olla positiivista palautetta?
No sinä olet itse hyvä esimerkki. :D Verenpaineet korkealla?
En tuohon ap:n kysymykseen facesta osaa sanoa, mutta sama täällä. Ja vaikka baarissa - menee sinne neutraalin oloisena, niin kohta alkaa ilkeily, ei mulle vaan niitä kohtaan, jotka eivät ole paikalla.
Toinen juttu, mitä en käsitä: lähtee baariin ja räplää siellä koko ajan kännykkää, ei puhu eikä vastaa mitään, mitä kysyy. Mikä järki siinä on, että sinne baariin sitten yleensä pitää lähteä, jos ei jaksa/kiinnosta kuunnella/puhua toisten juttuja??? Siis eikös se halvemmaksi tulisi olla vaikka täällä?
Ne on normalisoinu sen näsäviisastelun ja ilkeilyn ettei ne ees tajuu et se on sitä, tähän sortuu valtaväestö iästä riippumatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kestä mielipiteitä ja silti olet tunkemassa jokapaikkaan kuvia? Pitäisikö mielestäsi kaiken aina olla positiivista palautetta?
Hyvin matalalla. Mutta siis tottakai saa sanoa mielipiteitä ja olla erimieltä. Jos sitä tässä tarkoitat niin kannattaa miettiä terapiaa ja lääkkeitä, sinulla on persoonallisuushäiriön joka aiheuttaa sen että keittää yli heti jos joku arvostelee sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä olet itse hyvä esimerkki. :D Verenpaineet korkealla?Hyvin matalalla. Mutta siis tottakai saa sanoa mielipiteitä ja olla erimieltä. Jos sitä tässä tarkoitat niin kannattaa miettiä terapiaa ja lääkkeitä, sinulla on persoonallisuushäiriön joka aiheuttaa sen että keittää yli heti jos joku arvostelee sinua.
Miksi sinulla keittää yli, mitä täällä kirjoitetaan? Ei ole pakko lukea.
Vierailija kirjoitti:
En tuohon ap:n kysymykseen facesta osaa sanoa, mutta sama täällä. Ja vaikka baarissa - menee sinne neutraalin oloisena, niin kohta alkaa ilkeily, ei mulle vaan niitä kohtaan, jotka eivät ole paikalla.
Toinen juttu, mitä en käsitä: lähtee baariin ja räplää siellä koko ajan kännykkää, ei puhu eikä vastaa mitään, mitä kysyy. Mikä järki siinä on, että sinne baariin sitten yleensä pitää lähteä, jos ei jaksa/kiinnosta kuunnella/puhua toisten juttuja??? Siis eikös se halvemmaksi tulisi olla vaikka täällä?
Eli sinä saat arvostella baarissa olijoiden toimintaa, mutta sinusta ei saa olla kuin positiivista palautetta?🤣🤣🤣
fb-ryhmät on valitettavasti avohoitolaitoksia, vaikka olisi kivakin aihepiiri, niin ei menee aikaakaan kun siellä mt-keissit alkaa hillumaan.
Riippuu ihan ryhmästä. Oon mukana sairauteen liittyvässä ryhmässä ja siellä on ihana tunnelma! Autetaan kaveria, jaksetaan neuvoa ihan perusjuttujenkin kanssa, eikä aleta pätemään. Sitten oli harrastukseen liittyvä ryhmä, ja sama homma! Vaikka aihe liittyy taiteellisuuteen ja samalla teknisyyteen, ei siellä aleta huutamaan että väärin tehty tai räpellys.
Eli poistukaa suosiolla ryhmistä, jos siellä tulee paha mieli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verenpaineet? Minun verelläni on yksi ja sama paine. Voisitko kertoa miten ihmisellä voi olla useampi verenpaine? Opettele kirjoittamaan ennen kuin kritisoit muita ääliö.
fb-ryhmissä pystyy onneksi estämään sekopäiden viestien näkymisen, jokaisen osalta erikseen, mut samojen sekojen viestit/kommentit ei enää näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä olet itse hyvä esimerkki. :D Verenpaineet korkealla?Hyvin matalalla. Mutta siis tottakai saa sanoa mielipiteitä ja olla erimieltä. Jos sitä tässä tarkoitat niin kannattaa miettiä terapiaa ja lääkkeitä, sinulla on persoonallisuushäiriön joka aiheuttaa sen että keittää yli heti jos joku arvostelee sinua.
Miksi sinulla keittää yli, mitä täällä kirjoitetaan? Ei ole pakko lukea.
Ei keitä ollenkaan. Et nyt ymmärrä pointtiani. Laitat jostain kuvan faceen, minä kommentoin että ihan normaalia, ei mitään uutta. Sinä loukkaannut siitä kun en sinua kehu? Siinä tapauksessa juuri sinä olet itse se joka tarvitsee hoitoa ja lääkkeitä. Tottakai noin
Vierailija kirjoitti:
Miksi huonosta käytöksestä ei saisi puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla keittää yli, mitä täällä kirjoitetaan? Ei ole pakko lukea.Ei keitä ollenkaan. Et nyt ymmärrä pointtiani. Laitat jostain kuvan faceen, minä kommentoin että ihan normaalia, ei mitään
Missä kohtaa olen maininnut, että puhuin omista kuvistani/julkaisuistani? Paljon siellä tulee selattua erilaisia ryhmiä erilaisista aiheista, niin aina löytyy huomauttelijoita, joilta se huomauttelu ei onnistu asiallisesti. Jos sinua niin hiertää tämä aihe, niin lue jotain muuta, joka ei ärsytä niin paljon.
Aikoinaan kun nettiä ei ollut ihmiset kohtasivat kasvokkain ja ilkeilyn kynnys oli korkea. Nyt raukkikset heittävät selän takana siis netissä tai sähköisesti tekstareilla lokaa ja valheita. Eivät ota vastuuta teoistaan. Eivät rohkene selvittää asioita kasvokkain.