Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Naiset menee naimisiin just tuollaisten yltiömustasukkaisten amistonttujen kaa kuin juuso samaan aikaan kun kouluttautuneet kilt-timiehet tumputtelee itsensä uneen
Ai jai jai, se on nyt sitten Vilmalla menoa, Juuso otti ja rengasti, eihän se sormus mikään este ja hidaste ikinä ole ollut..
Juuso varmaan odotti, rttä häntä hehkutetaan täydellisenä poikaystävänä. Tyyppi on kyllä täysin kujalla. Vilmalla on lehmän hermot.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Tian puolella tossa jonnajanne jutussa ja tuntuu olevan kypsä ja muuten asiallinen, mutta toi ryyppäämisen mainostaminen alkaa kyllästyttää. Sen mystoryja ku on kattellu nii ei tunnu olevan muuta ku useampi snäppi pelkästään ryyppäämisestä ja kännirääkymisestä ja kännilaulamisesta nuotinvierestä (ai mun korvat👂). Jotenkin huonontunu kuva hänestä, kun on noita ulosottovelkoja, mutta siitä huolimatta varaa istua useamman kerran viikossa baarissa eikä vaan yksillä.
Meni poistoon ihan vaan siksi, että pelkkää kännirääkymistä, ei siinä mitää ihminen tekee mitä haluu mut pakko olla jotain 20 eri videota yhestä ryyppyillasta, 15 vuotiaana sitä ehkä piti mainostaa ku olihan se ny kovaa alaikäsenä mut et tos iäs joka helevetin illasta pakko todistella.Onko kukaa muu kiinnittny huomioo? Tai askarruttanu, et muijalla on useampi tonni ulosotossa, mutta joka kolmas päivä pystyy vetää baaris pään täytee.
Täällä kans! Just mietin sen BB:n kannalta, että en kyl jaksa kattoo, jos se on siel rääkymässä räkäkännissä. Alulsi oli hänestä positiivinen kuva ja sympatiatkin hänen puolella, mutta nyt on tullut vaan käsitys, että julkisuuden perässä juoksee. Puhuu ittestään TIS tiana ja käyttää kanssa paljon Tis heittoja ja sloganeja edelleen, vaikkei ohjelmassa oo ollu enää pitkää aikaa mukana ja siitä suoraan BB:seen. Noh, sillä voittorahalla sais ainaki kuitattuu ulosotot, ettei senki maksamisen skippaa ja sensijaa ryyppää koko pottii kurkusta alas..
Onko atso ja lotta eronnut kun asuvat eri paikkakunnilla?
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+:
Iiro on käsittämätön. Oli todella kuvaavaa se että alkoi tunnustaa "rakkauttaan" Janinalle nyt, kun pelkää menettävänsä Meijun. Ei kestä yksinoloa, todella naisia halveksivan oloinen mies. Todella toivon että Meiju on ottanut hatkat mutta pelkään toista. Ja Iiro hankkinut apua, yhtään sikailua ymmärtäväää naista hän ei enää tarvitse vaan jotain muuta.
Jöbis ja Juho oli odotettavissa. Juho sentään myöntää pahat tekonsa, vaikka onkin outoa ettei pysty perustelemaan mitään. Extrassa ällötti Moision, Kurosen ja Juhon rasvainen naureskelu Juhon neljästä naisesta. Vastenmielistä tehdä noin Jöbiksen edessä, joka oli selvästi surullinen :( Mennyt Harri Moisiosta tämän sovinismin takia täysin maku.
Joo tuli kumma olo tuosta toiminnasta, kun nyt vasta kertoi että on kiinnostunut Janinasta, ja ilmeisesti ollutkin jossain vaiheessa. Vai tuliko tää mieleen vasta kun Janinaa ei enää kiinnostanut?
Iiro on hokenut koko ajan että hän ei ole kiinnostunut Janinasta muuta kuin kaverina. Joku sinkku sanoi jopa, että Iiroa ei kiinnosta Janina fyysisesti.
Silti Iiro on roikkunut Janinassa ja nukkunut yöt tämän kanssa. Kyllä on kiinnostanut, eikä ole vain halunnut myöntää.
Hassua kyllä, että nyt KAIKEN jälkeen Iiro miettii että vois Janinaa tapailla ulkomaailmassakin. Ehkä se johtuu tosiaan siitä, ettei halua jäädä yksin.
"Häh häh Meiju, lähde vain, mulla on vara-avain."
Mä en jaksa lukee enää yhtään kenen mielestä Treffit ja millon mitkäkin on tylsää katsottavaa. 😑
Aiemmin tässä keskustelussa hyvää juttua ja spekulointia. Nyt vaan pelkkää vali vali vali vali. Kaikkia ei vaan voi miellyttää.
Onpa Vilma kurjan näköinen extrassa verrattuna viimeseen iltanuotioon. Tosi kurjaa, että naiset sietävät mitä tahansa, kun mies tarjoaa sormusta.Siis ihan oikeesti naiset!!!
Ei Vilma minusta näyttänyt kurjalta
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa lukee enää yhtään kenen mielestä Treffit ja millon mitkäkin on tylsää katsottavaa. 😑
Aiemmin tässä keskustelussa hyvää juttua ja spekulointia. Nyt vaan pelkkää vali vali vali vali. Kaikkia ei vaan voi miellyttää.
No olihan noi Vilman ja Juuson 24-treffit tahoillaan sellaista viihdettä, että sama kuin ois kattonut maalin kuivumista seinässä.
Vierailija kirjoitti:
Onneks tää oli tosi antoisa viesti.
Juuson ja Vilman toinen kerta Temptation Islandilla päättyi tunteikkaasti. Kaikki ei kuitenkaan ollut saarella, kuten alun perin piti.
– Mä olin siellä saarella tosi sulkeutunut ja eristäytynyt, mutta aika eri syistä, kuin mitä ihmiset ehkä luulee, Juuo sanoo ja jatkaa.
Kamala toi käsi/sormuskuva tossa jutussa, tuleepa aggressiivinen vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Kamala toi käsi/sormuskuva tossa jutussa, tuleepa aggressiivinen vaikutelma.
Onko pientä cymboliikkaa sormuksissa havaittavissa?
Toinen ehkä haluaa vahvemmin tuoda esiin olevansa varattu ja toinen ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Juuson ja Vilman toinen kerta Temptation Islandilla päättyi tunteikkaasti. Kaikki ei kuitenkaan ollut saarella, kuten alun perin piti.
– Mä olin siellä saarella tosi sulkeutunut ja eristäytynyt, mutta aika eri syistä, kuin mitä ihmiset ehkä luulee, Juuo sanoo ja jatkaa.
Juuso rupeaa nyt selittelemään, kun huomasi ettei toi sen homma purrutkaan katsojiin toivotulla tavalla. On mahtanut Juuso olla ihmeissään kun ei saanutkaan samaa sympatiaa puolelleen mitä Dani sai, vaikka itse oli vielä vähän enemmän "hyvä poikaystävä".
Huono puolustus Juusolta haastattelussa. Oli ilmiselvää, millaista teeskentelyä oli toi Vilmasta jatkuvasti jankuttaminen sinkkudaameille ja todistelu. ”Mä lupasin Vilmalle, että sinä et tule pettymään niin sinä et tule pettymään jankutijankuti...”
Olis ees näytelly hyvin. Vilma on ehkä vaan helppo nakki, koska en usko et kukaan järkevä ihminen olisi tollasen kontrollifriikin kanssa jäänyt yhteen ja vielä suostunu kosintaan noin epävarman keskustelun jälkeen. Ilmiselvää kulissia niiden juttu. Omistuksenhaluiset ja mustasukkaset ihmiset ei muutu ottaen vielä huomioon heidän erohistorian. Käytös voi ehkä muuttua, mutta ei aidosti. Kauheessa tuskassa yrittää olla suuttumatta ja luottaa enemmän näytellysti. Noh, omat on ongelmansa.
Kuten joku aiemmin kirjoitti, minustakin oli ruudun extrassa epäasiallista Kuroselta ja Moisiolta naureskella Juhon naisseikkailuille kun Jenina oli vieressä. Häntä ei naurattanut eikä ihme.
Varmasti on ollut Juusolla rankka vuosi, mutta ei tuota sen käytöstä sillä pysty puolustelemaan. Yhtä kuutamollahan se oli jo viime kerralla. Tosin silloin oli täysin vieraan naisen vietävissä ja hyvä että edes muisti jotain Vilmaa.
Naurettavaa kun Juuso yrittää muita matkimalla saada jotain hyvän miehen mainetta... Ei kukaan arvosta tommosta epäaitoutta.
Oho, olipa vähän hyökkäys Juusoa kohti. Tai siis joo, ansaitusti, mutta Kuronen ja Vilma tylyttää ja toinen ei pääse sanomaan sanaa väliin.