Täti-ihmiset jotka valittavat jostain typerästä asiasta tuntemattomalle ja sitten huutavat ”Vastaa, kun sulle puhutaan”
Kommentit (10)
50+ naiset ovat itsekkäin sukupolvi.
Oletko sä sosiaalisesti vähän rajoittunut ja purat sitä täällä anonyyminä, kun muualla et uskalla.
Ovat nalkuttaneet ja käskyttäneet miehensä hautaan ja nyt on tuntemattomien vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä sosiaalisesti vähän rajoittunut ja purat sitä täällä anonyyminä, kun muualla et uskalla.
Ok, mummo.
Olen juuri tällainen 56 vuotias täti-ihminen. Kun me olimme nuoria, silloin vieraatkin ihmiset kasvattivat ja kyllä on minullekin sanottu monesta asiasta, sellaista se elämä vain on. Olen huomannut, että nykyajan nuoret eivät osaa puhua, kun heille kommentoi, toljottavat vain suu auki tyhjyyteen, sellaista se lobotomia puhelimen selaaminen aiheuttaa. Huonot sosiaaliset taidot nuorilla nykyään.
Ja kyllä se on niin, että me täti-ihmiset emme ole MINÄ MINÄ MINÄ ihmisiä, vaan te nuoret olette. Itse puutun AINA huonoon ja häiritsevään käytökseen, typerään käytökseen, minä minä käytökseen, tyhmään ja yksinkertaiseen käytökseen. Katsokaa nuoret peiliin, kyllä se vika on siellä teidän päässänne, ei meidän täti-ihmisten päässä.
Dementikkoja, esim vanhoja opettajia.