Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
3481/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaamista on vakea järkestää, koska olet introvertti, ujo ja asperger? Siinäkö syy? 

wtf?

Vierailija
3482/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sanoa sinulle yhden jutun: Olen myös introvertti ja ujo. Esim. tapaamiset ihmisten kanssa jännittävät kovasti... Enkä ole aina kovin hyvä keskustelemaan... 😮 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm... jos tavattaisiin juhannuksena, mitä haluaisit tehdä? Mikä olisi sinulle mieluisaa ja helppoa? 

Vierailija
3484/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo varmaan luopunut ajatuksesta meistä. Sinusta ja minusta. Mulla on nyt vahvasti sellainen olo.

Mulla on sua kuitenkin vieläkin ikävä ja kaipaan hetkiä sun kanssa. Ehkä mäkin pääsen joskus samaan unohduksen tilaan jossa sä olet varmaankin jo. Sen aika ei kuitenkaan vielä ole, saan kai vielä ainakin vähän aikaa sua rakastaa ja kaivata.

On totta että ajoittain haluaisin unohtaa kaiken ja yrittää keskittyä siihen mitä mulla on. Se on tunne kestää kylläkin vain hetken. Mulla ei ollut silloin mahdollisuutta täsmentää mun tunteiden syvyyttä sua kohtaan, varmaan yllättyisit jos kuulisit kuinka paljon mulle merkitsit. Oot itse asiassa ainoa nainen tai asia jota olen elämässäni todella halunnut. En siis ole luopunut ajatuksesta sinusta ja minusta. Se ei vaan ole mahdollista. Se aika toivottavasti koittaa, ei huomenna, ei ehkä ensi vuonna, mutta ehkä sitten. Silloin: sinä ja minä, me.

Vierailija
3485/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole mahdollista? 

Vierailija
3486/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä porrasräyhääjälle, jonka pinsettiotteessa räpisyttelen kuin karkuun pyrkivä kärpänen <3

Vierailija
3487/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa kysymykseen. 😁

Vierailija
3488/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaaminen jännittää sinua liikaa. Siitäkö johtuu?

Vierailija
3489/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kenelläkään enää ikävä Heidiä.

Ehkä se oli pelkkää fuulaa tai jotain.

Pilkkaa tai ilkeyttä.

Onneksi maailmassa on niitä läheisiä jotka rakastavat ylikaiken. Kaikki muu on pelkkää kiusaa. Pitää erottaa rakkaat ja pahat.

Alt er love.

Ai ei ”enää” kaipaa? Johan siitä olikin alle vuorokausi, kun edellisen Heidi-viestin tänne kirjoitin... 😎

Vierailija
3490/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jo varmaan luopunut ajatuksesta meistä. Sinusta ja minusta. Mulla on nyt vahvasti sellainen olo.

Mulla on sua kuitenkin vieläkin ikävä ja kaipaan hetkiä sun kanssa. Ehkä mäkin pääsen joskus samaan unohduksen tilaan jossa sä olet varmaankin jo. Sen aika ei kuitenkaan vielä ole, saan kai vielä ainakin vähän aikaa sua rakastaa ja kaivata.

Ehkä mä olen luopunut siitä ajatuksesta "meistä" jollain tasolla, mutta ei se tarkoita sitä, että olisin unohtanut tai etten edelleen kaipaisi ja rakastaisi. Se on vain realismia olla haaveilematta meistä, mutta haluaisin silti käydä läpi nää jutut, tunteet ja ajatukset, sun kanssasi joskus.

Tosin en usko, että tää oli mulle, koska ehkä hänellä ei koskaan sellaisia ajatuksia meistä oikein ollutkaan. Tai ne loppui lyhyeen. En tiedä. Minäkin haluaisin päästä unohduksen tilaan, tai tavallaan en... Äh..

Naiselle vai miehelle?

Vierailija
3491/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä? Jos on jokin todella jännittävä, pelottava tai paha juttu suoritettavana, niin sitä ei kannata siirtää jatkuvasti myöhempään ajankohtaan vaan siihen kannattaa tarttua mielellään mahdollisimman nopeasti. Näin esim. inhottavan asian saa alta pois nopeasti. Jonkin asian tai ihmisen kohtaamisesta voi toistaalta seurata jotakin hyvää, jota ei osannut odottaa. 

Vierailija
3492/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua jo nyt mies. Haluaisin olla kanssasi aina. Taidan rakastaa sinua.

Hienoa! Minäkin sinua nainen.

Vierailija
3493/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksen tapaamisesta: Mikä olisi sinulle helpointa? 

Vierailija
3494/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä ymmärrät että keskustelet samaan aikaan kymmenen lemmenkipeän ihmisen kanssa.. :D

Vähän ehkä kannattaisi laittaa tietoa lisää noihin viesteihin... Kenen viestiin esim. vastasit? Jännittää ketä? Missä tapaaminen?

Vierailija
3495/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua jo nyt mies. Haluaisin olla kanssasi aina. Taidan rakastaa sinua.

Hienoa! Minäkin sinua nainen.

Mutta ethän edes tunne minua juurikaan!?

Vierailija
3496/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksen tapaamisesta: Mikä olisi sinulle helpointa? 

Onko sinulla vielä kissoja?

Vierailija
3497/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaivatullani oli valkoinen paita tänään. 

Minkälainen paita?

Vierailija
3498/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä ymmärrät että keskustelet samaan aikaan kymmenen lemmenkipeän ihmisen kanssa.. :D

Vähän ehkä kannattaisi laittaa tietoa lisää noihin viesteihin... Kenen viestiin esim. vastasit? Jännittää ketä? Missä tapaaminen?

Ystäväni tietää. <3

Vierailija
3499/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole mahdollista? 

Ei siis voi unohtaa koska toinen niin tärkeä.

Vierailija
3500/4145 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä porrasräyhääjälle, jonka pinsettiotteessa räpisyttelen kuin karkuun pyrkivä kärpänen <3

Kuvittelet vaan.

Ketju on lukittu.