Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivatullani oli valkoinen paita tänään.
Minkälainen paita?
Valkoinen.
Laita tähän mies kolme sanaa, joita käytettiin viimeksi kun nähtiin. Mä epäilen, että sä käyt täällä.
Vierailija kirjoitti:
Säikähdin, ja nyt kadun sitä, olen tarjonnut jotain syöttejä, mutta mistä voin tietää kiinnostaako sua ja millä tasolla vai ei, laita nyt joku inside -vinkki, hei jos minä (heh)/hän sen täältä bongaan, niin kaikki voittavat.
ps. En halua ketään random-ihmistä, vain sinut.
Kaivatullani oli tänään tummanvihreät valkopilkulliset alushousut. Osuiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivatullani oli valkoinen paita tänään.
Minkälainen paita?
Siinä oli pitsiä.
Ystäväni: Etsi artikkeleita netistä ja/tai käy lainaamassa kirjastosta kirjoja jännitykseen liittyen. Lue ne ajatuksella ja tee niissä olevia harjoituksia, niin voit lievittää jännitystä. <3 Eikö niin? Voit itse vaikuttaa asiaan todella paljon. <3
Voitaisiin nähdä juhannuksena ja vaikka käydä kissojesi kanssa ulkona kävelyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä porrasräyhääjälle, jonka pinsettiotteessa räpisyttelen kuin karkuun pyrkivä kärpänen <3
Kuvittelet vaan.
Enkä. Repisi vaikka siivet, kunhan päästäisi menemään.
Persehieronta olisi myös hyvä bonus.
Vierailija kirjoitti:
Säikähdin, ja nyt kadun sitä, olen tarjonnut jotain syöttejä, mutta mistä voin tietää kiinnostaako sua ja millä tasolla vai ei, laita nyt joku inside -vinkki, hei jos minä (heh)/hän sen täältä bongaan, niin kaikki voittavat.
Haha, tämä taas tuntui kuin olisi itselle suunnattu. En kyllä lähde enää näihin juttuihin (kuvittele että joku netin random haikailija olisi tietty ihminen) mukaan, blondi.
Nuku hyvin rakkaani. Näin kesällä voitaisiin mennä joskus vaikka telttaretkellekin. Pystyisitkö kuvittelemaan meitä kahta teltassa? Minä pystyn. Rakastan sinua niin, että järki meinaa lähteä. Hyvää yötä. (naiselle)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jo varmaan luopunut ajatuksesta meistä. Sinusta ja minusta. Mulla on nyt vahvasti sellainen olo.
Mulla on sua kuitenkin vieläkin ikävä ja kaipaan hetkiä sun kanssa. Ehkä mäkin pääsen joskus samaan unohduksen tilaan jossa sä olet varmaankin jo. Sen aika ei kuitenkaan vielä ole, saan kai vielä ainakin vähän aikaa sua rakastaa ja kaivata.Ehkä mä olen luopunut siitä ajatuksesta "meistä" jollain tasolla, mutta ei se tarkoita sitä, että olisin unohtanut tai etten edelleen kaipaisi ja rakastaisi. Se on vain realismia olla haaveilematta meistä, mutta haluaisin silti käydä läpi nää jutut, tunteet ja ajatukset, sun kanssasi joskus.
Tosin en usko, että tää oli mulle, koska ehkä hänellä ei koskaan sellaisia ajatuksia meistä oikein ollutkaan. Tai ne loppui lyhyeen. En tiedä. Minäkin haluaisin päästä unohduksen tilaan, tai tavallaan en... Äh..
Naiselle vai miehelle?
Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni: Etsi artikkeleita netistä ja/tai käy lainaamassa kirjastosta kirjoja jännitykseen liittyen. Lue ne ajatuksella ja tee niissä olevia harjoituksia, niin voit lievittää jännitystä. <3 Eikö niin? Voit itse vaikuttaa asiaan todella paljon. <3
Mieti tätä ehdotusta. <3
Vierailija kirjoitti:
Laita tähän mies kolme sanaa, joita käytettiin viimeksi kun nähtiin. Mä epäilen, että sä käyt täällä.
3kk, ulkona, vapaa
Vierailija kirjoitti:
Moi, joo, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. Näin kesällä voitaisiin mennä joskus vaikka telttaretkellekin. Pystyisitkö kuvittelemaan meitä kahta teltassa? Minä pystyn. Rakastan sinua niin, että järki meinaa lähteä. Hyvää yötä. (naiselle)
Huh, ajatuskin kanssasi teltassa kuumottaa. Rakastan sinua. Hyvää yötä ja kauniita unia. (miehelle)
Oon kyllä ihan epätoivoinen kaheli kun täällä laukkaan huokaillen sun perässä. Miksi sinä minua kaipaisit, muutit pois ja sinun elämäsi jatkuu toisaalla. Olen pohtinut, voiko rakkaudessaan seota, menettää tolkun elämässään? Sun myötä voin vastata: kyllä. Oon sekaisin edelleen susta, vaikken ole nähnyt sua aikoihin. Olet aina nro 1.
Pusu, halaus ja hyvän yön toivotus 😘
Ei tänne mitään oikeaa voi laittaa.