Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko allapäin nyt?
Olen, koska tajuan ettei me tulla enää näkemään. :(
Entäs juhannus? Nähdäänkö silloin? 🤗
Ei. Jos haluat nähdä, niin nähdään tällä viikolla. En ala odottamaan.
Kuules ystäväni... 😨 Asia on niin, että juhannuksena nähdään. 😘
Miten voisin lakata ajattelemasta sua, kun en kuitenkaan sua koskaan saa? En tiedä haluaisinko edes, koska silloin joutuisin luopumaan niin paljosta enkä tiedä mitä saisin tilalle. Turha edes miettiä tällaista, kun et mua halua. Oletan, ettet ole muuttanut mieltäsi. Siinä syyt, miksi en ota yhteyttä, vaikka haluaisin. Mutta olet ryöstänyt jonkun osan minusta ikuisesti. Se osa taitaa olla mun mielenrauha, koska tunnen sitä vain silloin, kun olet lähettyvillä. Ei tämä kaikki edes sinusta johdu. Ehkä mun ajatukset kuitenkin selkiäisi, jos oltaisiin tekemisissä. Mikä tahansa muutos olisi parempaan suuntaan, kun saisi tän pysähtyneen massan taas liikkeelle.
Pidetään pikku liikuntatauko nyt. 😊
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää venailla. Panoelämä here I come!
Venailemallahan se rakkaus löytyy! Onnea panoelämään. Samaan aikaan kun ryvet säälittävyydessäsi aikaan toiminnan mes alfa vie sun naisen.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpän ongelmasi on lähinnä siinä että sulla on oman elämänhallinta hakusessa ja helpoin tiehän se on syyttää sitä toista kaikesta mikä omassa elämässä hiertää. Katse peiliin olis paikallaan. Vain sinä olet vastuussa omasta elämästäsi.
Mäkin luin tuon toisin.. :( Jotkut kohtaamiset voivat saada ymmärtämään että elämästä puuttuu jotain mitä ei aikaisemmin osannut kaivata.
Se voi saada elämän tuntumaan tyhjältä ja kaiken voi täyttää kaipuu johonkin mitä ei vielä löydy. Joskus ihmisen pitää taas etsiä uudestaan jo olevan arvo ja merkitys. Toiset tarvitsevat enemmän syvempää tarkoitusta. Toisille hetkessä eläminen on riittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venailemallahan se rakkaus löytyy! Onnea panoelämään. Samaan aikaan kun ryvet säälittävyydessäsi aikaan toiminnan mes alfa vie sun naisen.
😌 Ei kiitos panoelämälle.
Vierailija kirjoitti:
Katso joogavideoita netistä ja tee perässä. 💚 Tein äsken 5 min tehokkaasti ja tuli hyvä olo. Pitäisi tehdä useammin.
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin lakata ajattelemasta sua, kun en kuitenkaan sua koskaan saa? En tiedä haluaisinko edes, koska silloin joutuisin luopumaan niin paljosta enkä tiedä mitä saisin tilalle. Turha edes miettiä tällaista, kun et mua halua. Oletan, ettet ole muuttanut mieltäsi. Siinä syyt, miksi en ota yhteyttä, vaikka haluaisin. Mutta olet ryöstänyt jonkun osan minusta ikuisesti. Se osa taitaa olla mun mielenrauha, koska tunnen sitä vain silloin, kun olet lähettyvillä. Ei tämä kaikki edes sinusta johdu. Ehkä mun ajatukset kuitenkin selkiäisi, jos oltaisiin tekemisissä. Mikä tahansa muutos olisi parempaan suuntaan, kun saisi tän pysähtyneen massan taas liikkeelle.
Miten me päästäisiin sille asteelle että voitaisiin olla tekemisissä edes jotenkin? Olen kyllä valmis tulemaan vastaan. Ja mistä olet saanut sellaisen ajatuksen etten halua sinua?
Rakastan sinua. Kaipuu on kiveäkin kovempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mitään naista, olen itse nainen.
Ja ihan sama kuka sen vie, se on sitten tarkoitettu niin.
Sitäpaitsi ihmisillä oma tahto, ei ketään voi vaan ”viedä” eikä ole kunnioittavaa alkaa tappelemaan kenestäkään tai änkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso joogavideoita netistä ja tee perässä. 💚 Tein äsken 5 min tehokkaasti ja tuli hyvä olo. Pitäisi tehdä useammin.
Aina kun tulee huono hetki, niin kannattaa ruveta joogaamaan. Kylläpä auttaa. 🧡
Ystäväni: Touhuan nyt tuon tympeän tekstin valmiiksi. Sitten kun ei ole enää näin kuuma, käyn ulkona. Nähdään myöhemmin illalla. 💙
Mun elämä tuntuu juurikin tyhjältä nykyään. Tai siis onhan mulla tekemistä niin paljon ettei aika tahdo riittää, mutta silti myös sellainen tyhjyys. Vältän niitä hetkiä jolloin en tee mitään, koska silloin se tyhjyys iskee pahiten. Tyhjyys siitä faktasta että sä et tuu kuulumaan koskaan millään tavalla mun elämään. Tyhjyys siitä ettei enää juurikaan nähdä eikä jutella. Kaikki hyvä tuntuu olevan mennyttä. On vain pieniä murusia siitä enää käsissä ja kohta nekin valuu sormien välistä pois. Jotenkin tää kesäinen sää vahvistaa sitä. Tuntuu kuin kaikki muut ois tuolla auringossa, lämmössä ja elossa ja minä itse olen yksin varjossa sisällä.
Mä tunnen itseni huijatuksi. Mulle on turha lässyttää että kun sä olet niin kiltti, herkkä ja vahva.
Mä olen kokenut ettei kiltteys kannata enkä mä jaksa pahoja ihmisiä. Mulla on oikeus olla särkyvä. Ne ihmiset jotka näkivät mut pinnallisena olivat niin väärässä.
Mun mielestä suurin osa ihmisistä ovat kitsaita ja pirun pahantahtoisia.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Kaipuu on kiveäkin kovempi.
Niin on.
Itsellä oli harvinaisen rankka kevät rahallisesti ja huomasin että viimeistään vapusta asti olin huomaattani saanut itseni vaikeaan stressitilaan, eli en syönyt juurikaan ja nukkuminenkin oli niin minimaalista että mikään ihme jos olin tänne viime viikolla jotain sekoillu täälläkin ikävä ketjussa. Siihen vielä päälle rankat treenit ja epätietoisuus jonkun friidun kiinnostuksesta niin cocktail oli valmis. Nyt kun olen nukkunut ja levännyt muutama päivää en ole edes miettinyt ketään random naista johon sain luotua jonkinlaisen pakkomielteen. Olkaa hei kaikki varovaisia psyykkeenne kanssa, se kun kerran hajoaa kunnolla niin voi olla että ei ole paluuta normaaliin arkeen.
Noel Harrison - Windmills of your mind
Halauksia rakkaalle kaivatulleni, jolla on nimipäivä tällä viikolla. Olet ajatuksissani.
Reipas pyöräytys foliota pään ympärille, jos hahmot alkaa elää liiaksi. Kiss kiss <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten me päästäisiin sille asteelle että voitaisiin olla tekemisissä edes jotenkin? Olen kyllä valmis tulemaan vastaan. Ja mistä olet saanut sellaisen ajatuksen etten halua sinua?
Hän tietäisi kyllä, mistä olen sen saanut päähäni. Ja jos hän olisi mielensä muuttanut tai jos olisi ollut kyse jostain muusta kuin haluamisesta, niin hänen asiansa olisi tuoda se tietooni. Mutta tuskin sitä enää tapahtuu. Mä en sitä rupee kyselemään enää. En vaan jaksa enää laittaa itseäni alttiiksi. Tein sitten ratkaisuni, muttei sekään ihan putkeen mennyt, tai ei oikeestaan lähellekään. En viitsi enempää selittää, kun menisi liian tunnistettavaksi. Kuitenkin, jos hän myöhemmin olis tullut edes vähän vastaan, niin meillä varmaan olis jotain yhteydenpitoa. Mut sekin ettei hän tehnyt niin, kertoo mulle, että pitäis vaan pystyä unohtamaan.
Toivottavasti sulle kommentoijalle käy paremmin! Tee se, minkä hyvillä mielin voit. Pieniä askelia, muutama tilaisuus siltä varalta, ettei tyyppi tajua tarttua ekaan tilaisuuteen. Jos ei se auta, niin anna olla.
Ei. Jos haluat nähdä, niin nähdään tällä viikolla. En ala odottamaan.