Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun tapasin sut, mun elämä on mennyt alamäkeä. Siksi että herätit minussa pohjattoman ikävän ja kaipuun. Miten mä tulen ikinä löytämään takaisin sinne minne mä kai kuulun ? Olen ihan eksyksissä tässä elämässäni.
Kylläpän ongelmasi on lähinnä siinä että sulla on oman elämänhallinta hakusessa ja helpoin tiehän se on syyttää sitä toista kaikesta mikä omassa elämässä hiertää. Katse peiliin olis paikallaan. Vain sinä olet vastuussa omasta elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun tapasin sut, mun elämä on mennyt alamäkeä. Siksi että herätit minussa pohjattoman ikävän ja kaipuun. Miten mä tulen ikinä löytämään takaisin sinne minne mä kai kuulun ? Olen ihan eksyksissä tässä elämässäni.
Kylläpän ongelmasi on lähinnä siinä että sulla on oman elämänhallinta hakusessa ja helpoin tiehän se on syyttää sitä toista kaikesta mikä omassa elämässä hiertää. Katse peiliin olis paikallaan. Vain sinä olet vastuussa omasta elämästäsi.
Elämänhallinta - voi hyvää päivää... Mielenkiintoinen tulkinta :D
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kaipaa enää kukaan.
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänhallinta - voi hyvää päivää... Mielenkiintoinen tulkinta :D
Niinpä! Ajattelin samoin.
Vastaaja tunnisti heti kirjoittajan ja on perehtynyt asiaan 😂 kunhan pahaa mieltään yritti siirtää toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kaipaa enää kukaan.
Mistä tiedät?
No siltä vain tuntuu.
Tulisipa edes vähän viileämpää. 😰
Vierailija kirjoitti:
Ikävä!
Minulla on ikävä ystävääni! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Älä mee vielä
Täällä ollaan. 😊
En jaksa enää venailla. Panoelämä here I come!
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla. Masennuin niin paljon etten jaksanut enää yrittää. Ilman sua kaikki tuntui turhalta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko allapäin nyt?
Olen, koska tajuan ettei me tulla enää näkemään. :(
Tykkään susta. Vieläkin saat mut sekaisin. Anna mun keittää sulle perunoita.
Miten täältä pääsee pois??? Aina mä vaan löydän itseni täältä... Niin turhaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla. Masennuin niin paljon etten jaksanut enää yrittää. Ilman sua kaikki tuntui turhalta.
Mulla edelleen kaikki tuntuu turhalta. Välillä ajattelen että näin on parempi mutta sitten taas muistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko allapäin nyt?
Olen, koska tajuan ettei me tulla enää näkemään. :(
Entäs juhannus? Nähdäänkö silloin? 🤗
Olin äsken vähän nuutunut, mutta keitin pikku maitokahvin ja vähän myöhemmin toisen. Se auttoi. Toimisiko sama sinulla?
Jep, sinä.