Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni. ❤ Sinulla on niin kauniit kädet. Joillakin vaan on niin ihanat kädet ja sinulla on. Saisinpa joskus pitää sinua kädestä. Halauksia sinulle.
Millaiset kädet on kauniit?
Kauniita käsiä on monenlaisia, mutta kaivatullani on sirot ja hentoiset ja hellän näköiset kädet. Tekisi mieli vaan silittää niitä ja ottaa omaan käteensä.
Oletko itse mies vai nainen?
Nainen.
Millainen hän on muilta ominaisuuksiltaan tuo kaivattusi?
Kaunis ja tummahiuksinen. Hänellä on ihana hymy.
Kuinka vanha?
Alle 30.
Kuinka pitkät hiukset? Onko tosi tummat hiukset?
Hiukset on pitkät ja hyvin tummat.
Nimien alkukirjaimet eivät ole P ja M.
Nuku hyvin rakkaani. Tänään tunsin intohimoa sinua kohtaan. Sinä olet ajatuksissani niin vakaasti ja vakuuttavasti. Mitä minä olen mahtanut ajatella ennen kuin tapasin sinut. Voisimmepa rakastella kiihkeästi ja hellästi, leväten sen jälkeen onnellisina sylikkäin. Hyvää yötä. Rakastan sinua. (naiselle)
Kuinka kauan riudun näissä merkeissä. Koska ymmärrän sen todeksi että sä menit jo. Tiedän tän kaipuun olevan turhaa, mutta aina sä vaan palaat mun aatoksiin. Joka aamu ja joka ilta. Aina sinä vain.
Aika paljon pitää tapahtua että voisin luottaa siihen että sinulla ei ole muita (tai toista) ja että olisit oikeesti minusta kiinnostunut, että et halua pelkkää seksiseuraa!
Lotalle kirjoitti:
Kuinka kauan riudun näissä merkeissä. Koska ymmärrän sen todeksi että sä menit jo. Tiedän tän kaipuun olevan turhaa, mutta aina sä vaan palaat mun aatoksiin. Joka aamu ja joka ilta. Aina sinä vain.
Miksi hän meni?
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. Tänään tunsin intohimoa sinua kohtaan. Sinä olet ajatuksissani niin vakaasti ja vakuuttavasti. Mitä minä olen mahtanut ajatella ennen kuin tapasin sinut. Voisimmepa rakastella kiihkeästi ja hellästi, leväten sen jälkeen onnellisina sylikkäin. Hyvää yötä. Rakastan sinua. (naiselle)
Hyvää yötä myös sinulle rakkaani. Olet sinäkin ollut ajatuksissani koko päivän. Haaveesi siitä että rakastelisimme, voi kun se joskus toteutuisi. Kauniita unia sinulle. (miehelle)
Itken kun ajattelen meitä mies
T en tiedä mitä sanoa... Kaipaan kuitenkin.
Hyvän yön toivotus, hali & suukko rakastamalleni naiselle mieheltä 30km ja 2 kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella, samoin kotikatumme. Entisten kotikaupunkiemme nimet sekä rakkaani nyk.kaup.nimi päättyvät samaan kirjaimeen.
Tästä kehittyy vielä jotain...kaunista ja ihanaa <3 Hiljaa hyvä tulee. Tiedän että välität.
Vierailija kirjoitti:
Tästä kehittyy vielä jotain...kaunista ja ihanaa <3 Hiljaa hyvä tulee. Tiedän että välität.
Suukkoja sulle
Sua ei kiinnosta kuin yks asia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat: Mitä olet mahtanut ajatella ennenkuin tapasit hänet?
Vierailija kirjoitti:
Itken kun ajattelen meitä mies
Ilon vai surun kyyneliä?
Sen jälkeen kun tapasin sut, mun elämä on mennyt alamäkeä. Siksi että herätit minussa pohjattoman ikävän ja kaipuun. Miten mä tulen ikinä löytämään takaisin sinne minne mä kai kuulun ? Olen ihan eksyksissä tässä elämässäni.
Jälkikirjoitus = post scriptum. Ps.