Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Huh, tykkään susta niin paljon. Se vetovoima, mitä tunnen sinua kohtaan on jotain ihan käsittämätöntä ja se on yhtä voimakasta aina kun näemme. Olet minun onnea tuova henkilöni, ihana ystäväni, päivieni piristys, paras kollega, kiva keskustelija ja ilo silmille. Onni on, että olet elämässäni mies.
Mä olen kyllä aina nähnyt meidät kaksi vääntämässä joka asiasta. Ei silleen pahasti, mutta kumpikin pomppaa aika herkästi toisen sanomisista. Mutta voishan se olla sellaista rakastavaakin, hellää, herkkää ja humoristista. Aktiviteetiksi laskisin kävelylenkit ja matkan sohvalta jääkaapille.
Voisko se muuten olla se asia, joka vetää meitä molempia puoleensa. Se että ollaan molemmat pohjimmiltaan herkkiä.
Herkkyyden lisäksi meillä on ehkä suojakuorena huumori ja sellainen muka kovempi rooli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos me oltaisiin "me", niin mitä sinä toivoisit minulta? Mitä sinä odottaisit minulta ihmisenä ja kumppanina. (naiselle)
Toivoisin joustavuutta ja avarakatseisuutta. Myöskin reiluutta ja tasavertaisuutta. Olet niin tapojesi ja mieltymystesi vanki että kärsisin. Alkuhuuman jälkeen meille tulisi ero koska et antaisi minun olla oma itseni vaan yrittäisit muuttaa minua samanlaiseksi kuin itse olet. Tai nalkuttaisit jatkuvasti mitä en saa tehdä mutta silti itse tekisit sitä.
Siksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Voisko se muuten olla se asia, joka vetää meitä molempia puoleensa. Se että ollaan molemmat pohjimmiltaan herkkiä.
Ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Voisko se muuten olla se asia, joka vetää meitä molempia puoleensa. Se että ollaan molemmat pohjimmiltaan herkkiä.[/quote
Oon huomannut saman.
Olisitpa täällä luonani iltapäiväkahveilla nyt. Olen parvekkeella ja täällä linnut laulaa ja aurinko paistaa. Sinun seurassasi hetki olisi vielä parempi. Olet niin rakas, että ihan itkettää tämä ikävä, vaikka nähtiin tänään. Halauksia sinulle.
Moi vaan sekopäät, tätä paskaa ei jaksa kuin hullut lukea.
Vierailija kirjoitti:
Miltä sinusta tuntuu elää näin?
Siitä lähtien kun tapasimme, on aina ollut jotenkin läsnä se tunne, että sinun kanssasi olisin onnellinen; kaipuu olla lähelläsi, sinun kanssasi.
Musta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, että pidät minua kylmänä ihmisenä.
Usein ihmiset alkavat yhdistelemään tiedonmuruista omaa kuvaansa minusta, kun en avaudu helposti asioista. Tosin en minä ihmisiä siitä syytä, minulla on asiassa paljon kehittymisen varaa.
En halua tahallani jättää ihmisiä epätietoisuuteen ja aiheuttaa pahaa mieltä. En ole myöskään sellainen ihminen, joka siirtyy ihastuksesta toiseen nopeasti. Maailma on niin nopeatempoista, mutta minun tunteeni ja mieleni ei ole kuin tuuliviiri ja ne pysyvät.
Tiedostan, että epäonnistuminen ja riskien ottaminen kuuluu elämään ja olen niitä kokenutkin.
Epäonnistumisista pääsee aina jotenkin eteenpäin, mutta tunneasioissa asia ei ole niin yksinkertainen. Mitä jos kaikki olikin harhaa ja oman mielikuvituksen tuotetta? Silloin pahimman iskun kokee ihmisen sisin ja sydän.
Mietin nyt, olisiko mahdollisuus saada jokin oikea yhteys/ ottaa yhteyttä jotenkin. Kyllä sinä taidat tiedostaa, että minä täällä silloin tällöin käyn. Viesti on miehelle, jonka etunimi alkaa O:lla.
Ikävä sinua. Mun on kumminkin pakko itseäni säästää ja lähteä pois. En kestä elää enää epätietoisuudessa. Haluan miehen. En pelkkää seksiä.
Tulee joskus seurassasi sellainen hellyyskohtaus, että tekisi mieli vain nuuhkia, halailla ja pussailla sinua mies. Tuleekohan sinulla koskaan sellaista minua kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos me oltaisiin "me", niin mitä sinä toivoisit minulta? Mitä sinä odottaisit minulta ihmisenä ja kumppanina. (naiselle)
Toivoisin joustavuutta ja avarakatseisuutta. Myöskin reiluutta ja tasavertaisuutta. Olet niin tapojesi ja mieltymystesi vanki että kärsisin. Alkuhuuman jälkeen meille tulisi ero koska et antaisi minun olla oma itseni vaan yrittäisit muuttaa minua samanlaiseksi kuin itse olet. Tai nalkuttaisit jatkuvasti mitä en saa tehdä mutta silti itse tekisit sitä.
Siksi ei.
Minä niin luulin että sä tykkäisit just siitä kun kulkisin vaan perässäsi koko ajan nalkuttaen että eihän sitä nuin ja ei nuin, miten sä nyt tonkin nuin tehnyt, roskatkin viemättä, vessapaperirulla just väärinpäin, mitään et tee, ei ei ja ei, pönttöpää ei ole totta että tonkin nuin ja just nuin, eikä.
Anna naaras haaraa mulle. Olen uros.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ei.
Minä niin luulin että sä tykkäisit just siitä kun kulkisin vaan perässäsi koko ajan nalkuttaen että eihän sitä nuin ja ei nuin, miten sä nyt tonkin nuin tehnyt, roskatkin viemättä, vessapaperirulla just väärinpäin, mitään et tee, ei ei ja ei, pönttöpää ei ole totta että tonkin nuin ja just nuin, eikä.
Ja pikkuisen risulla aina pyllylle välillä. rips.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on aika mehukas perä..
Niin on. Sinä et sitä nyt näe, mutta minä näen sen.
Herkkyys on ilmeisesti monista paha asia, alapeukuista päätellen. Minusta se on vain hyvä asia, arvostan sitä.
Meidän yhdessäolo ois varmasti myös sekä leikkisää että joskus myös syvällistä ja vakavaa. Naurettais kuitenkin huomattavasti enemmän kuin itkettäis. Ehkä me molemmat osataan tuntea voimakkaasti. Se ois varmaan just parasta.