Kaataisitteko vainajalta jääneet avatut alkoholipullot viemäriin ja joisitte avaamattomat? Ei mitään tietoa, minkä ikäistä alkoholia.
Ovat tässä keittiön viinilokerikossa. Mun pitäis täällä alkaa tyhjentämään asuntoa ja ajattelin jäädä yöksi. Siksi ehkä avaisin punaviinin.
Kommentit (40)
Niissä voi olla vaikka metanolia, eli myrkkyä
No ei, sähän saat niistä hyvän kännin siinä tyhjennyksen ohessa.
Hyi, kuka juo kuolleen ihmisen viinoja.
Vierailija kirjoitti:
🙋🏼
Vierailija kirjoitti:
Hön tuskin tulee perään kyselemään.
En juo alkoholia joten viemäriin menisi.
Niissä voi olla vaikka pissaa. Viemäriin vaan.
Joisin 👍🏻
jos huonoa niin jättää välistä
Vie johonkin nurkille esimerkkinä Helsingin Kallio. Häviävät parempiin suihin ja alkoholistin ei tarvitse vaivautua etsiskelemään tulonlähdettä ostaakseen itse.
Vierailija kirjoitti:
Haistaahan sen nyt heti. Jos et itse haista, on sulle tiedossa lääkärikeikka.
Viemäriin ja lunastat pullopantin.
Avatuissa viinipulloissa sisältö on todnäk muuttunut etikaksi, eli käyttö korkeintaan ruokiin, missä etikkaisuus on ok. Väkevämmät alkot säilyvät hyvinä vuosikausia, vaikka olisikin avattu pullo.
Mä kaataisin suoraan viemäriin kaikki. Mut mä oonkin ns "järkevä" ihminen...
Niin - niinhän ne tuhansien eurojen vuosikertaviinitkin ovat avaamattomina viemärikamaa. Eivät ole menneet miksikään - eivätkä kovat viinat..juo pois.
Suruun ei voi suositella alkoholia, mutta ei taida olla surua.
No ei kai hyviä juomia viemäriin kaadeta eli ottaisin käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelit siis, että vainaja on huvikseen kussut alkoholipulloihinsa?
Vainaja kääntyy haudassaan jos kaadat viemäriin.
Itse olen kaatanut edesmenneen isäni avatut alkoholipullojen sisällöt viemäriin. Avaamattomat jakelin pois mainiten etten tuedä viinien ikää. Liköörit ja vahvat viinat ei vanhene ainoastaan voi haihtua alkoholia niistä, kysytty Alkosta myyjältä.
Niissä pulloissa on todennäköisesti jotakin leimoja tai merkintöjä. Niistä voi selvittää.