Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Miksi et pysty jättämään minua, jos sydämesi on muualla kuin minussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun etäisyytesi ja kylmyytesi kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.
Hyvä että on mennyt jakeluun.
Kerro miksi olet etäinen ja kylmä?
Olli ❤️
Onpa taas kuuma päivä. Tulin juuri töistä. Nyt on taas aikaa kaivata sinua. 💕
T. Ollin kaipaaja
Sinä itse aloitit tämän pelleilyn. Olisi pitänyt jo heti tajuta millainen olet, sitoutumiskammoinen sika.
Vierailija kirjoitti:
Olet elämäni nainen.
Heidi, Me_vi, Anne, Tarja, Riikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo sinun tyhmyytesi oli juurikin se, mihin kiinnitin sinussa huomiota. Tuli halu suojella ja varoittaa sinua. Sinulla ei ole mitään pelkoja, paitsi se romanttisen rakkauden pelko. Varmaan sit se uusi osaa auttaa sinua siinä. Jokohan minun tehtäväni on tässä.
Eihän sulla kiinnosta siinä muu kuin joku tienviittana oleminen sen harhaisilla poluilla, joten mitä uliset :D
Mietitkö koskaan halusiko se jotain egoistista varoituskylttiä tiellensä?Luultavasti ei halunnut, vaikka olisi hyvin vahvasti tarvinnut. :D
Lol. Kirjoitin ne viestit joista ilmeisesti sait nyt jonkun inspiraation uudelle analyysille joka näyttää kovaa vauhtia eskaloituvan omaksi totuudeksesi, MUTTA minulla (eli niiden viestien kirjoittajalla) ei ole mitään tuollaista tilannetta, joten relax ja puhaltelee herneet ulos
Olen seurannut sivusta jo pitkään yhden henkilön käyttäytymistä ja tuota se just on! Se ei tiedä että seuraan sitä, mut pääsen seuraamaan.
No mikä tienviitta sivustaseuraaja olisi?
Pääset seuraamaan ?? Se ei tiedä että seuraat? Kuulostaa oudolta.
Jos näin tosiaan on, etkä trollaa, niin ehkä tuollainen olisi tienviitta vähän siinä mielessä että tulee kokemusta maailmasta, jossa jotkut ovat katsomossa ja joku muu on niiden lavalla, kritisoitavana haluamattaan.
Elämä pelissä, mutta toinen voi pitää sitä jonain peilinä, ehkä tiedostamattaankin. Vähän kuin julkisuus, mutta ei vapaavalintaista. Siinähän sä sitten seurailet toista kasvottomin silmin vaikka olet itse lihaa ja verta tasan samalla tavalla.
Miltä sinusta tuntuu elää näin?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten hänen kanssaan pääset romanttisien rakkauksien peloista pois. Hän on juuri sopivan turvallinen, kokeilunhaluinen ja muutenkin sopiva.
Koetko katkeruuden tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten hänen kanssaan pääset romanttisien rakkauksien peloista pois. Hän on juuri sopivan turvallinen, kokeilunhaluinen ja muutenkin sopiva.
Haluan hänelle nyt vain hyvää, koska on joutunut elämässään niin paljon kokemaan kaikenlaista. Mä tunnen pettymyksen ja surun tunteita nyt, hän oli kuitenkin niin suuri rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan hänelle nyt vain hyvää, koska on joutunut elämässään niin paljon kokemaan kaikenlaista. Mä tunnen pettymyksen ja surun tunteita nyt, hän oli kuitenkin niin suuri rakkaus.
Ymmärrän. Joku vielä suurempi ja ennen kaikkea konkreettisempi rakkaus voi kuitenkin odottaa vaikka jo seuraavan nurkan takana.
Konkreettiseslla tarkoitan sitä, että on joku jonka elämässä voi olla keskiössä eikä missään pelikentän laidalla palloilemassa.
Sellanen jonka kanssa loksahtaa ns. palaset kohdilleen.
Mun mielestä noi k-päiset "olet tyhmä, et kiinnosta mua" -viestitkin vois kirjoitella siellä chatissä. Ihan yhtä randomeille menee nekin.
Touhuan päivän, jutellaan illalla. <3
Ja tuon sanoin myös itselleni!
Kyllästynyt oleen joku vaihtopenkkiläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se M?
On. Toisinaan se on.
Onko etunimessä viisi kirjainta, yksi niistä e?
Kyllä vaan.
Päättyykö sen nimi a:han?
Sen nimeen on jäänyt a-kirjaimet tykkänään ostamatta. Sori. :)
Onko v-kirjaimen vieressä i-kirjain?
Saattaapi olla.
Olipa kovin vakuuttavaa.
Okei, on juuri noin.
Eli on noin noi kirjaimet? Lähdetäänks chattiin?!
Ei varmaan haittaa, jos esiinnyn tona henkilönä...
Onko meidän sukunimissä vain yksi yhteinen kirjain?
Vierailija kirjoitti:
Jos me oltaisiin "me", niin mitä sinä toivoisit minulta? Mitä sinä odottaisit minulta ihmisenä ja kumppanina. (naiselle)
Paljon intohimoa, rakkautta, läheisyyttä, kosketusta. Luotettavuutta ja kumppanuutta. Ainakin nyt näitä. Mitä sitä odottaisit minulta? (miehelle)
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Niin miten? Ettei nähdä?
Ja näin taas aviovuoteelta näpyttelee hän