Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Tulee joskus seurassasi sellainen hellyyskohtaus, että tekisi mieli vain nuuhkia, halailla ja pussailla sinua mies. Tuleekohan sinulla koskaan sellaista minua kohtaan?
Tulee joskus sellainen olo, että tekisi mieli läimäistä sinua takapuolelle.
Mies parkkiksella, se edellinen vihje oli osittain hämäystä, en ole sieltä päin, enkä näin ollen ole irti tästä touhusta - enkä myöskään siksi että näin sut tänään vilaukselta ja coolin tms ulkokuoreni alla alkoi taas lämmetä ja pahasti. Oletko vielä maisemissa ja kuka oikein olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee joskus seurassasi sellainen hellyyskohtaus, että tekisi mieli vain nuuhkia, halailla ja pussailla sinua mies. Tuleekohan sinulla koskaan sellaista minua kohtaan?
Auts!
Vierailija kirjoitti:
Rakas, mulla on ollut taas koko päivän sua ikävä. Miten tätä oloa voisi parhaiten helpottaa? (miehelle)
Voit pistää mulle mesee Instagramissa, niin mietitään. (naiselle)
Aina kun alan olla valmis luopumaan susta, niin sitten täällä on jotain niin osuvaa, että sitä on taas hetken kuin koppakuoriainen selällään ajatustensa kanssa. Ja taas pitää keikauttaa itsensä pystyyn. En mä tällaiseen jumppaan ollut muistaakseni ilmoittautunut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin olisin haistanut sun pillun tuoksun tänään töissä...
Ootpa ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin olisin haistanut sun pillun tuoksun tänään töissä...
Toivottavasti et..
Vierailija kirjoitti:
Aina kun alan olla valmis luopumaan susta, niin sitten täällä on jotain niin osuvaa, että sitä on taas hetken kuin koppakuoriainen selällään ajatustensa kanssa. Ja taas pitää keikauttaa itsensä pystyyn. En mä tällaiseen jumppaan ollut muistaakseni ilmoittautunut.
Miksi haluat luopua?
Hyvää yötä kaivatulleni. Hyvän yön silittelyjä ja halauksia sinulle. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole luopumassa susta, ei tulisi mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patukalla läimäisy sopii nam.
Vierailija kirjoitti:
Kova ikävä
Ketä ikävöit?
Argh, P. Miksi ja miksi? Anteeksi kun olin sellainen kun olin. Oisin halunnut samaa kuin sä.
Sä oot mun hyvä kaveri. Luottoystävä. Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
J ikävä sinua
Niin mullakin sua P. Miten vuodet on sua kohdelleet? t: J
Rakas, mulla on ollut taas koko päivän sua ikävä. Miten tätä oloa voisi parhaiten helpottaa? (miehelle)