Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Toivon myös, ettei ikinä nähdäkään.
Voisi olla hieman katkeraa nähdä vaikka kymmenen vuoden päästä sattumalta jossain.
Tai sitten ei, mutta lähtökohtaisesti en halua törmätä ikinä enkä nähdä livenä tulevaa perhettäsi jne.
Vierailija kirjoitti:
Miltä sinusta tuntuu elää näin?
Mitä järkeä sun on kysyä tällaista ketjussa, jossa vastaaja voi olla kuka tahansa? Siis 99,999-prosenttisen varmasti joku muu kuin kaipaamasi henkilö.
Suurin osa ketjun viesteistä on typerää mielikuvituschattia, joka ei johda mihinkään. Käyttäkää niitä tunnisteita!
Huomaan, että sinulla on nyt huono päivä. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä sun on kysyä tällaista ketjussa, jossa vastaaja voi olla kuka tahansa? Siis 99,999-prosenttisen varmasti joku muu kuin kaipaamasi henkilö.
Suurin osa ketjun viesteistä on typerää mielikuvituschattia, joka ei johda mihinkään. Käyttäkää niitä tunnisteita!
Mitä sitten, vaikka vastaaja voi olla kuka tahansa?
Mukava prosessoida.
Lupasin etten tule tänne enää.
L kielsi. Miehen sana on laki.
Huonolla tuulella tulee kaikenlaisia hulluja ja pahoja ajatuksia mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse aloitit tämän pelleilyn. Olisi pitänyt jo heti tajuta millainen olet, sitoutumiskammoinen sika.
Minun ovihan on aina avoinna sinulle, kuten tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Olet elämäni nainen.
Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet elämäni nainen.
Rakastan sinua.
Oooo.. ja minä sinua! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava prosessoida.
No siitähän tässä just on kyse. Ja olen naista ikävöivä mies. Joskus mietin että onko vähän säälittävää lukea näitä mutta toisaalta en mä voi kellekään kertoa tunteistani. Se on ikävää jos joku random kommentoi ilkeästi mutta toivo elää että hän edes joskus kävis täällä. Ja lukis mun kommentin (ilman tunnisteita).
No tuskinpa. Mutta joo, prosessoidaan kun ei muuta voi. Tai voisi, mutta ei rohkeus riitä
Miehelle naiselta kirjoitti:
Olisin halunnut vastata sun yhteen tunnisteelliseen viestiin että ikävöin sua yhtä paljon kuin sinä minua. Mutta tämä on jo varmaan liian myöhäistä.
Naiselle mieheltä. Rakas, olisit vastannut! Ei mitenkään myöhäistä, mistä olet tuollaista keksinyt? Minulla, minulle ei ole ketään toista kuin sinä, enkä halua ketään muuta. Ilmeisesti väärinkäsitys. Haluan sinut, en muita. Jatkakaamme tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava prosessoida.No siitähän tässä just on kyse. Ja olen naista ikävöivä mies. Joskus mietin että onko vähän säälittävää lukea näitä mutta toisaalta en mä voi kellekään kertoa tunteistani. Se on ikävää jos joku random kommentoi ilkeästi mutta toivo elää että hän edes joskus kävis täällä. Ja lukis mun kommentin (ilman tunnisteita).
No tuskinpa. Mutta joo, prosessoidaan kun ei muuta voi. Tai voisi, mutta ei rohkeus riitä
Kumpi jäisi kaivelemaan: se, ettet edes yrittänyt vai se, että oikeasti yritit?
Harmittaisiko kun olisit ollut ”liian” rohkea vai se, ettet uskaltanut?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten hänen kanssaan pääset romanttisien rakkauksien peloista pois. Hän on juuri sopivan turvallinen, kokeilunhaluinen ja muutenkin sopiva.
Mutta kun haluan vain yhden:(
En halua mitään ”häntä”, haluan sinut
Kaikkea saa haluta
Vierailija kirjoitti:
Jos me oltaisiin "me", niin mitä sinä toivoisit minulta? Mitä sinä odottaisit minulta ihmisenä ja kumppanina. (naiselle)
Odottaisin sun olevan sellainen hellä, mistä olen joskus nähnyt pieniä pilkahduksia. Yhdessäolomme olisi leikkisää, mutta myös vakavaa ja syvällistä silloin kun tarve vaatii. Yhteinen tekeminen liittyisi ensisijaisesti liikkumiseen tai muuhun fyysiseen toimeen. Suhteen kompastuskivi olisi äkkiä tehdyt väärät päätelmät ja tunnereaktiot, mutta jos kommunikaatioyhteys säilyy, niistä päästäisiin nopeasti yli.
Voi kyllä joskus olla hyvä omaksua jotain tapoja ihmiseltä joka on parempi. Tai vaikuttaa siltä. Ehkä on vaan eri tavalla huono. Itsekin sekoilen tässä ketjussa. :/ Kirjoitan liian kärkkäästi ja turhaan.
Täällä on joskus kauniita kirjoituksia. Niistä voi tunnustella mitkä sanat sopivat omaan elämään käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Kapinoin koko ajan, kun haluaisin viettää sun kanssa enemmän aikaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten hänen kanssaan pääset romanttisien rakkauksien peloista pois. Hän on juuri sopivan turvallinen, kokeilunhaluinen ja muutenkin sopiva.
Mutta kun haluan vain yhden:(
Millainen hän on?
Siitä on tullut tuttua ja turvallista, osa mukavuusaluetta.
Vaikea kuvitella muuta.