Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - Annatteko miehen laueta peppuun?

Mies 50v
21.04.2018 |

Tämä kysymys siis niille, jotka anaaliseksiä harrastavat ja siitä pitävät. Onko miehen sperma epämiellyttävää suolessa? Täytyykö heti orgasmin jälkeen juosta vessaan se huuhtomaan? Minä saan vaimon peppuun laueta ja fiilis on ihan mahtava. Ihan rehellistä vastausta en saa, että onko se ihan ok, vai hoitaako vaimo vain minua parhaalla tavalla. Toki on monia kertoja, joissa molemmat on niin fiiliksissä, että eipä kummallekaan tule mieleen lopettaa kesken. Mennään täysillä loppuun saakka.

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mulle. Ei se sperma sieltä valu sen nopeemmin ja ihmeemmin kuin mikään muukaan "sisältö". Meillä tosin useimmiten kumi käytössä hygienian takia. 

Tuota kumin käyttöä en oikein ymmärrä, vie kaiken nautinnon hommasta ja minkä takia?

Ei se minulta vie. 

Vierailija
62/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni rakastelee kanssani joka päivä hellästi, todellista nautinnollista vaniljaseksiä, ja hän laukeaa lopulta vaginani sisälle. Mies nimenomaan haluaa laueta vaginaani, koska hän tietää, että siemenneste sisältää naiselle tärkeitä ainesosia mm. sinkkiä, seleeniä, lipidejä ja steroideja. Ne kuulemma lisäävät naisen mielihyvän tunnetta. Mieheni laukeamisen jälkeen annan siemennesteen olla ja vaikuttaa vaginassani jonkin aikaa, jotta sen ainesosat pääsee vaikuttamaan kunnolla. Naisena olen aina hyväntuulinen ja uskon sen johtuvan siemennesteen ”terveyspommista”. Näin biologia on sen tarkoittanut: siemenneste kuuluu naisen vaginaan, eikä ulostusaukkoon.

Jos mieheni vonkuisi anukseen panemista, niin kyllä minä antaisin hänen sinne heppinsä työntää. Miehelläni on paksu penis, joten anukseen paneminen on satuttanut minua ja varmaan sen takia mies ei itsekään anusta ole vonkaamassa. Anaalihelmet ovat puolun ja toisin käytössä joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai rakkaani saa mitä ikinä haluaa. N

Vierailija
64/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minussa miehenä jotain vikaa kun en halua vaimoni pepunreikää? Vaimoni on kyllä sanonut että saan sitä jos haluan ja hän pitää sitä ihan ok hommana ja saisin tulla myös sisälle mutta ei. Ei mitään mielenkiintoa härkkiä sitä osastoa. Pehmoinen kostea vagina on se juttu joka kiihottaa.

Vierailija
65/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko minussa miehenä jotain vikaa kun en halua vaimoni pepunreikää? Vaimoni on kyllä sanonut että saan sitä jos haluan ja hän pitää sitä ihan ok hommana ja saisin tulla myös sisälle mutta ei. Ei mitään mielenkiintoa härkkiä sitä osastoa. Pehmoinen kostea vagina on se juttu joka kiihottaa.

Ei kai sussa mitään vikaa ole mutta itse tykkään ihan mielettömästi peppuseksistä miehenä.

Saan kovan seisokin ihan vain lukiessani näitä viestejä.

Vierailija
66/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se on vaan on, jos pillu riittää.

Minulle puolestaan seksi ilman säännöllistä kakkosta on vain puolet nautinnosta. Ei auta kuin kärvistellä oman puolison kanssa, jota ei nuo peppuhommat juuri innosta (ehkä pari kertaa vuodessa)... :/

Vierailija
67/145 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitäs naiset asiasta ajattelee? Olisiko kuinka paha asia, jos miehenne ei innostuisi peppuseksistä?

Vierailija
68/145 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies__1982 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se on vaan on, jos pillu riittää.

Minulle puolestaan seksi ilman säännöllistä kakkosta on vain puolet nautinnosta. Ei auta kuin kärvistellä oman puolison kanssa, jota ei nuo peppuhommat juuri innosta (ehkä pari kertaa vuodessa)... :/

Hyvin sanottu. On se yllättävän iso menetys jos tietää että siitä nauttii mutta ei sitä pääse koskaan tekemään.

Vierailija
69/145 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen tyttö kirjoitti:

Mieheni rakastelee kanssani joka päivä hellästi, todellista nautinnollista vaniljaseksiä, ja hän laukeaa lopulta vaginani sisälle. Mies nimenomaan haluaa laueta vaginaani, koska hän tietää, että siemenneste sisältää naiselle tärkeitä ainesosia mm. sinkkiä, seleeniä, lipidejä ja steroideja. Ne kuulemma lisäävät naisen mielihyvän tunnetta. Mieheni laukeamisen jälkeen annan siemennesteen olla ja vaikuttaa vaginassani jonkin aikaa, jotta sen ainesosat pääsee vaikuttamaan kunnolla. Naisena olen aina hyväntuulinen ja uskon sen johtuvan siemennesteen ”terveyspommista”. Näin biologia on sen tarkoittanut: siemenneste kuuluu naisen vaginaan, eikä ulostusaukkoon.

Jos mieheni vonkuisi anukseen panemista, niin kyllä minä antaisin hänen sinne heppinsä työntää. Miehelläni on paksu penis, joten anukseen paneminen on satuttanut minua ja varmaan sen takia mies ei itsekään anusta ole vonkaamassa. Anaalihelmet ovat puolun ja toisin käytössä joskus.

Mikä tämä vaginaspermavuodatuksen pointti oli? Meinaatko ettei ne "elintärkeät ainesosat" imeytyisi peräsuolesta? Suppojen lääkeaineet ainakin tuntuu imeytyvän..

70/145 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran saanut laueta naisystävän peppuun mutta ei tykännyt, sykkiminen tuntuu kuulemma ilkeältä välillä.

Suuhun laukeamisesta nauttisin enemmän.. jos vaan saisi...

Ah, haluaisin molempia.

N24

Ai vain haluaisit, mutta et saa?

Veikkaan että jos sanoisit kadulla ekalle vastaantulevalle miehelle että haluaisitko peppuseksiä niin vastaisi myöntävästi. Puhumattakaan jostain tinderistä..

Vaimoni toive on saada aitoa reikiin yhtäaikaa.

Kaverini kanssa näitä sitten toteutetaan.

Vierailija
71/145 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitäs naiset asiasta ajattelee? Olisiko kuinka paha asia, jos miehenne ei innostuisi peppuseksistä?

Minulle se olisi ainakin vakavan miettimisen paikka, jos ei ikinä koskaan mitään peppuhommia saisi. Jäisin kaipaamaan.

N30.

Vierailija
72/145 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksen "huumassa" näin pääsi käymään ja ihan itse ehdotin ja pyysin. Mies siinä hieman hämmentyi, mutta kun kalun pyllyyn ohjasin ja siitä alkuun päästiin, niin mieletön sessio ja ihanat orkut molemmille. Kyllä kelpasi mennä juhannuspäivän saunaan tuon jälkeen!

N46

Valuttelit sairaat ja veriset spermat sitten sinne lauteilla? Yrjö.

Vierailija
73/145 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni antaa vaan laueta emättimeen.

Vierailija
74/145 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle se olisi ainakin vakavan miettimisen paikka, jos ei ikinä koskaan mitään peppuhommia saisi. Jäisin kaipaamaan.

N30.

Toivotaan että emäntä osaa sitte oikeesti pyytää jos peppuun haluaa. Koska vaikka en erityisesti innostu siitä niin kyllähän minä sitenkin vaimoni astua voin. :D Ei minulla mitään estoja ole asian suhteen. Mutta en pidä asiasta niin paljoa että se kiihottaisi minua erityisesti. Sehän on aivan selvää että toisen fantasiat ja seksuaaliset halut tyydytetään ja sekin on jo itselle nautinto. Ihmiselämän mitta ei ole tehty sellaiseksi että eletään seksuaalisesti vajavaista elämää.

Vierailija
75/145 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on riedossa ettei pääse vessaan hetkeen,

Silloin lasketaan anukseen spermat.

Vierailija
76/145 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on riedossa ettei pääse vessaan hetkeen,

Silloin lasketaan anukseen spermat.

Kiirepaikka vai ? Oletko sitten julkisella paikalla tai kaupungilla spermat pepussa ? 

Vierailija
77/145 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttö sitä haluaa niin kyllä onnistuu. Ensin hoidat hänet orgasmin partaalle ja vasta sitten liukuvoiteen kanssa reppuun. Kun tyttö on juuri saamassa niin ajatukset ovat vapaammat ja huomaat miten hän oikein työntää vastaan ja pylly aukeaa. Olen ollut muutamia kertoja samassa tilanteessa ja tämä toimii aina. Voi olla, että jäät itse ilman kun tyttö tulee heti ja kovaa, mutta seuraavalla kerralla pääset sisään jo aikaisemmin.

Miten niin jää itse ilman? Pitääkö hommat muka lopettaa naisen laukeamiseen?

mitä jos ei halua laueta koulureppuun  vaan matkalaukkuun ?

Vierailija
78/145 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Ap tarkastaa sisältöä gallupia tehdäkseen ja kaipaa otsikossa ja viestissä olevia kommentteja NAISILTA, kuten otsikossa ja ekassa viestissä kirjoitin. En kiellä ketään kirjoittamasta, mutta naisilta kommentit haussa. Kiitos!

Vierailija
79/145 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laukeaa anaalista niin nopeasti, että anaalia voi harrastaa vasta ihan lopuksi ja ehkä vasta toisella kierroksella. Meillä seksi päättyy aina siihen. Kun mies työntyy "portista" (usein itse ohjaan) niin laukeamiseen ei montaa työntöä kulu. Toisaalta häntä itseäänkin harmittaa session lyhyt kesto. Minua se lähinnä huvittaa. Mutta siis... hän laukeaa sinne joka tapauksessa, eikä se liiemmin häiritse. Suihku on keksitty.

Vierailija
80/145 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noita peppupanoja kannata suosia silloin kun on tilanne ettei pääse heti vessaan ja ei sotke housuja niin paljon esim jossain bussissa tai muualla ulkona koska sperma pysyy tiukemmin sisällä kuin pillusta valuessa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi