Naiset - Annatteko miehen laueta peppuun?
Tämä kysymys siis niille, jotka anaaliseksiä harrastavat ja siitä pitävät. Onko miehen sperma epämiellyttävää suolessa? Täytyykö heti orgasmin jälkeen juosta vessaan se huuhtomaan? Minä saan vaimon peppuun laueta ja fiilis on ihan mahtava. Ihan rehellistä vastausta en saa, että onko se ihan ok, vai hoitaako vaimo vain minua parhaalla tavalla. Toki on monia kertoja, joissa molemmat on niin fiiliksissä, että eipä kummallekaan tule mieleen lopettaa kesken. Mennään täysillä loppuun saakka.
Kommentit (145)
Tottakai saa laueta peppuun(kin). Miksi ei?
Ilman muuta saa tulla ja tuleekin. Kun huomaan työntöjen muuttuvan tiheämmäksi usein levitän pakarat käsillä ja pyydän tulemaan nyt. Se tepsii aina ;)
N. 46
Vierailija kirjoitti:
Täällä foorumilla ei naiset rööriä kyllä hirveästi jaa.
Ja pelkästään pervot friikit tai muuten hyväksikäytetyt rassukat oikeassa elämässäkään. Vain 25 %aikuisista harrastaa sairasta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ah se on niin ihanaa tarjota pimppiyhdynnän lomassa välillä naiselleni sormea peppureiän suulle. Vähitellen työnnän sormea hiukan syvemmälle peppuun. Kun olen sormella päässyt syvälle peppuun otan kyrvän pillusta ja alan tarjoilemaan sitä peppureikään. Aluksi nainen aina vasgustelee hiukan, mutta kun sinnikkäästi yritän työntyä peppuun ja painan naista itseäni vasten puoliväkisin, alkaa hän nauttia peppuleikeistä voihkien. Tuossa vaiheessa ei tarvita enää kuin muutama työntö tiukkaan peppureikään kun laukean karjahdusten saattelemana syvälle naisen pepun sisään.
Sairas raiskaaja. Toivottavasti sinusta tehdään rikosilmoitus.
Mies 50v kirjoitti:
Kiitos kommenteista. Vastauksista käy ilmi, että kyllä anaaliseksi ja peppuun ejakulointi tuottaa fiiliksiä ja tuntemuksia useille naisille. Hyvä niin, koska huolenaiheeni oli, että naiset sallivat sen vain tyydyttääkseen miehen haluja ja mieltymyksiä. Aika monet tähän ketjuun vastanneet olivat kuitenkin miehiä, joka kysymys huomioiden on yllättävää. Kiitos naiset vastauksista. AP
Monet vastaajista ovat miehiä, koska miehillä on tässä suhteessa vilkkaampi mielikuvitus ja homojahan nämä perspanijat ovat.
Keskustelu oli pitkään asiallista, kunnes taas jotkut foobikot tuli...
Itse en saa siitä mitään, mutta kyllä, jos toinen kovin siitä nauttii. Tosin EI jos miehellä on kovin iso.
Lisää vastauksia perusteluineen, kiitos!
Kyllä tulee kateeksi tätä lueskellessa. Itse haluisin kovasti panna tyttöystävääni pyllyyn ja tyttöystäväni haluisi itsekin kovasti. Mutta hänellä on niin tiukka persereikä, että ei mene penis sisään millään, kun seinää vasten työntäisi. Pepputappilla ja sormilla ollaan koitettu venyttää, mutta kun ei onnistu.
Jos tyttö sitä haluaa niin kyllä onnistuu. Ensin hoidat hänet orgasmin partaalle ja vasta sitten liukuvoiteen kanssa reppuun. Kun tyttö on juuri saamassa niin ajatukset ovat vapaammat ja huomaat miten hän oikein työntää vastaan ja pylly aukeaa. Olen ollut muutamia kertoja samassa tilanteessa ja tämä toimii aina. Voi olla, että jäät itse ilman kun tyttö tulee heti ja kovaa, mutta seuraavalla kerralla pääset sisään jo aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tyttö sitä haluaa niin kyllä onnistuu. Ensin hoidat hänet orgasmin partaalle ja vasta sitten liukuvoiteen kanssa reppuun. Kun tyttö on juuri saamassa niin ajatukset ovat vapaammat ja huomaat miten hän oikein työntää vastaan ja pylly aukeaa. Olen ollut muutamia kertoja samassa tilanteessa ja tämä toimii aina. Voi olla, että jäät itse ilman kun tyttö tulee heti ja kovaa, mutta seuraavalla kerralla pääset sisään jo aikaisemmin.
Miten niin jää itse ilman? Pitääkö hommat muka lopettaa naisen laukeamiseen?
Pääsisipä vielä joskus puuhailemaan jonkun oikein kiimapyllynaisen kanssa jonka pyllyyn saisi laskea 3-4 lastit ilman välityhjennyksiä. M36
Jos on pakko. Sain kyllä kerran persepanossa sellaisen peräpukaman että oksat pois. Liukkaria oli runsaasti mutta miehellä liian iso pyllyyn. Ei edes lauennut sinne. Sen jälkeen alkoi tulla verta jne. Ihan ok tunne itse pano kyllä. Ei mitään orgasmeja tms minulle muttei tuntunut pahaltakaan.
Juhannuksen "huumassa" näin pääsi käymään ja ihan itse ehdotin ja pyysin. Mies siinä hieman hämmentyi, mutta kun kalun pyllyyn ohjasin ja siitä alkuun päästiin, niin mieletön sessio ja ihanat orkut molemmille. Kyllä kelpasi mennä juhannuspäivän saunaan tuon jälkeen!
N46
Mies 50v kirjoitti:
Tämä kysymys siis niille, jotka anaaliseksiä harrastavat ja siitä pitävät. Onko miehen sperma epämiellyttävää suolessa? Täytyykö heti orgasmin jälkeen juosta vessaan se huuhtomaan? Minä saan vaimon peppuun laueta ja fiilis on ihan mahtava. Ihan rehellistä vastausta en saa, että onko se ihan ok, vai hoitaako vaimo vain minua parhaalla tavalla. Toki on monia kertoja, joissa molemmat on niin fiiliksissä, että eipä kummallekaan tule mieleen lopettaa kesken. Mennään täysillä loppuun saakka.
Tietysti annan miehen laueta peppuuni, miksi en antaisi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee kateeksi tätä lueskellessa. Itse haluisin kovasti panna tyttöystävääni pyllyyn ja tyttöystäväni haluisi itsekin kovasti. Mutta hänellä on niin tiukka persereikä, että ei mene penis sisään millään, kun seinää vasten työntäisi. Pepputappilla ja sormilla ollaan koitettu venyttää, mutta kun ei onnistu.
Tuo on valitettavasti vain jännitystä. Muutama vuosi takaperin mulla oli seksiseurana nuorehko tyttö, jonka anaalineitsyyden sain kunnian viedä - siis hänen toiveestaan. Ja se puristus oli ihan oikeasti alkuun, että erittäin liukastettu sormikin meni valkoiseksi.
Sitten puhuttiin aiheesta pitkääm ja ilmeni että pelot on hygienian pettämisessä ja sen vuoksi rentoutuminen ei onnistu. Selitin asioita, annoin vinkkejä ja rauhoittelin. ettei mitään paineita ole ekan kerran "onnistumiselle". Se auttoi ja 5-10 minuuttia siitä, niin olin jo juuriani myöten hänen pepussaan. Ja en ole lainkaan pienimmästä päästä. Tyttö oli kuin puulla päähän lyöty, kun ilmoitin että ei mene syvemmälle! :)
Mitään kipua ei hänellä tuntunut, joskin ekalla kerralla tunne oli kuulemma lähinnä outo. Kokemus rajoittui lähinnä klitorisorgasmin erilaisuuteen, kun oli täyttä takapuolessa. Muutaman kerran myöhemmin sitten alkoi löytymään aiheen varsinaiset ilot.
Juhannuksesta jäi jotenkin armoton panetus päälle. Nyt kelpaisi laueta naisen pyllyyn ja monta kertaa M36
Meillä tämä on normaali käytäntö. Minä opetin miehelleni peppuseksin salat. Kaikki lähti ihan vaan kokeilunhalusta ja ihan spontaanista toiminnasta. Ohjasin hänet peppureijälle ja pyysin tulemaan hitaasti sisään. Ensin hän vähän empi, mutta sanoin päättäväisesti, että nyt kokeillaan! Ensin ei kumpikaan päästy orgasmiin asti, mutta sitten muistaakseni kolmannella keralla olin oikein riettaalla tuulella ja halusin pyllyhierontaa jo esileikissä. Silloin laukesimme molemmat anaaliseksillä. Se oli hieno kokemus ja sen jälkeen olemme harrastaneet peppuseksiä monesti niin sanotusti "finaalivaiheessa", eli mies laukeaa suoleeni. Tykkään ja on ihanaa. Ei satu ollenkaan, kun valmistelut ja aloitus tehdään rauhassa.
Ah se on niin ihanaa tarjota pimppiyhdynnän lomassa välillä naiselleni sormea peppureiän suulle. Vähitellen työnnän sormea hiukan syvemmälle peppuun. Kun olen sormella päässyt syvälle peppuun otan kyrvän pillusta ja alan tarjoilemaan sitä peppureikään. Aluksi nainen aina vasgustelee hiukan, mutta kun sinnikkäästi yritän työntyä peppuun ja painan naista itseäni vasten puoliväkisin, alkaa hän nauttia peppuleikeistä voihkien. Tuossa vaiheessa ei tarvita enää kuin muutama työntö tiukkaan peppureikään kun laukean karjahdusten saattelemana syvälle naisen pepun sisään.