Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - Annatteko miehen laueta peppuun?

Mies 50v
21.04.2018 |

Tämä kysymys siis niille, jotka anaaliseksiä harrastavat ja siitä pitävät. Onko miehen sperma epämiellyttävää suolessa? Täytyykö heti orgasmin jälkeen juosta vessaan se huuhtomaan? Minä saan vaimon peppuun laueta ja fiilis on ihan mahtava. Ihan rehellistä vastausta en saa, että onko se ihan ok, vai hoitaako vaimo vain minua parhaalla tavalla. Toki on monia kertoja, joissa molemmat on niin fiiliksissä, että eipä kummallekaan tule mieleen lopettaa kesken. Mennään täysillä loppuun saakka.

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman outona pitäisin jos pepusta täytyisi vetää ulos, eikä kukaan nainen ole näin pyytänyt, vaan ihan itsestäänselvyys kyllä että kun siihen touhuun ryhdytään niin homma myös hoidetaan loppuun. En ole koskaan vetänyt ulos vaan aina spermat peppuun.

Vierailija
142/145 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä saralla ei kemia ihan mieheni kanssa kohtaa, mutta joskus kun oikein pyydän ja meillä on aikaa, saan häntä anaaliini. Laueta mielellään saa. Parasta on kun yhtäaikaa on tavaraa molemmissa rei'issä, eli dildotan itseäni samalla kun mies lykkii takareikään. Huh.. taivaallistaaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai annan, saa laueta mihin haluaa.

Annan muutenkin tehdä mitä haluaa, kun saan itsekin mitä haluan ja seksi toimii.

En ymmärrä sellaista ei sitä ei tätä-meininkiä, ei kuulu mielestäni parisuhteeseen. Jossain satunnaisissa panoissa toki normaalia ja ok.

Ei parisuhteessakaan tarvitse kaikkeen suostua jos kokee sen epämiellyttäväksi. Puolisoaan kunnioittava hyväksyy tämän eikä pakota ja painosta toista mihinkään. 

Vierailija
144/145 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus yli 10 vuotta sitten kolme kertaa harrastanut anaaliseksiä lyhytaikaisen kumppanin kanssa. Alkuun otti kipeää ku penis työntyi sisälle ja sitten se ei tuntunut oikein miltään. Annoin miehen laueta peppuun enkä ymmärrä miksi en olisi antanut. Hieroin samalla klitorista ja sain orgasmin jokaisella noilla kolmella kerralla. Jos mua pannaan pilluun ja hieron klitorista, niin en ole onnistunut laukeamaan. 

Nykyinen vakipano kerran vähän vihjaili viestillä,  että josko koittaisi joku kerta molempia reikiä, mutta torppasin asian. Jotenkin ajatus anaaliseksistä kiihottaa, mutta samalla pelottaa yms. Nyt kyllä tilasin seksilelun jossa myös anaalihelmiosa, että saa nähdä tykkäänkö. 

Vierailija
145/145 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo antaa minun laueta peppuun, on sanonut tykkäävänsä siitä. Tuntuu kuulemma jotennkin enemmän tai jotain kuin toisessa reiässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi