Naiset - Annatteko miehen laueta peppuun?
Tämä kysymys siis niille, jotka anaaliseksiä harrastavat ja siitä pitävät. Onko miehen sperma epämiellyttävää suolessa? Täytyykö heti orgasmin jälkeen juosta vessaan se huuhtomaan? Minä saan vaimon peppuun laueta ja fiilis on ihan mahtava. Ihan rehellistä vastausta en saa, että onko se ihan ok, vai hoitaako vaimo vain minua parhaalla tavalla. Toki on monia kertoja, joissa molemmat on niin fiiliksissä, että eipä kummallekaan tule mieleen lopettaa kesken. Mennään täysillä loppuun saakka.
Kommentit (157)
Tällä saralla ei kemia ihan mieheni kanssa kohtaa, mutta joskus kun oikein pyydän ja meillä on aikaa, saan häntä anaaliini. Laueta mielellään saa. Parasta on kun yhtäaikaa on tavaraa molemmissa rei'issä, eli dildotan itseäni samalla kun mies lykkii takareikään. Huh.. taivaallistaaa..
Vierailija kirjoitti:
Tottakai annan, saa laueta mihin haluaa.
Annan muutenkin tehdä mitä haluaa, kun saan itsekin mitä haluan ja seksi toimii.
En ymmärrä sellaista ei sitä ei tätä-meininkiä, ei kuulu mielestäni parisuhteeseen. Jossain satunnaisissa panoissa toki normaalia ja ok.
Ei parisuhteessakaan tarvitse kaikkeen suostua jos kokee sen epämiellyttäväksi. Puolisoaan kunnioittava hyväksyy tämän eikä pakota ja painosta toista mihinkään.
Olen joskus yli 10 vuotta sitten kolme kertaa harrastanut anaaliseksiä lyhytaikaisen kumppanin kanssa. Alkuun otti kipeää ku penis työntyi sisälle ja sitten se ei tuntunut oikein miltään. Annoin miehen laueta peppuun enkä ymmärrä miksi en olisi antanut. Hieroin samalla klitorista ja sain orgasmin jokaisella noilla kolmella kerralla. Jos mua pannaan pilluun ja hieron klitorista, niin en ole onnistunut laukeamaan.
Nykyinen vakipano kerran vähän vihjaili viestillä, että josko koittaisi joku kerta molempia reikiä, mutta torppasin asian. Jotenkin ajatus anaaliseksistä kiihottaa, mutta samalla pelottaa yms. Nyt kyllä tilasin seksilelun jossa myös anaalihelmiosa, että saa nähdä tykkäänkö.
Vaimo antaa minun laueta peppuun, on sanonut tykkäävänsä siitä. Tuntuu kuulemma jotennkin enemmän tai jotain kuin toisessa reiässä
Kyl se on ihan vakio juttu,että spermat lauetaan suoleen ja syvälle, sinne ne kuuluu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai annan, saa laueta mihin haluaa.
Annan muutenkin tehdä mitä haluaa, kun saan itsekin mitä haluan ja seksi toimii.
En ymmärrä sellaista ei sitä ei tätä-meininkiä, ei kuulu mielestäni parisuhteeseen. Jossain satunnaisissa panoissa toki normaalia ja ok.Ei parisuhteessakaan tarvitse kaikkeen suostua jos kokee sen epämiellyttäväksi. Puolisoaan kunnioittava hyväksyy tämän eikä pakota ja painosta toista mihinkään.
No tietenkin näin, mutta on myös periaatenihkeitä siveydensipuleita joilla suunnilleen KAIKKI on jotain mitä ei voi edes kokeilla.
Kannattaa valita parempi ja innokkaampi kumppani - tämmöisen jarrut päällä ajelijan muuttaminen vapautuneeksi hurjastelijaksi ei ole mahdollista.
Oon miehelle sanonu että en oikeen tykkää mällistä pepussa, mutta hankala siinä varmasti on lopettaa niin usein se sinne tulee. Ne vaan valuu sieltä niin kauan, että en siksi tykkäis.
Hei, kumpikin käy minulle miehenä ja tietenkin normiyhdyntä pilliun. Minäkin kaipaan turvallisuutta eli terve nikn ylä kun alapäästä. Ja hyvä kun juttu luistasi muuten myös . Keksitäänkö keinot tavata. Terveisin Mies
En mäkään tykkää siitä et sit sperma poistuu hitaasti.. ollaan ratkaistu se sillee et peppuun kortsun kanssa. Varsinkin ku mies tosi usein vaihtaa sit mieltään ja tahtookin tulla pilluun, helppoa, kortsu vaan pois välistä
Olen ollut viimeisen vuoden suhteessa joka on suurimmaksi osaksi anaaliseksiä. Pääasiassa naisen tahdosta. Ei valittamista :)
M46
jos vatsa kovalla, vaadin spermat taka rööriin.
Puoliso ei halua spermaa pyllyyn, joten kortsun kanssa sinne tai sitten laukean hänen päälleen, jos ilman kortsua pyllyyn panen.
Tykkään kun tulee pyllyyn.. Jotenkin tuhma olo.. Kylkiasentoon ja tykkään muna jää sisään.. Lypsyä pyllyllä ja joskus alkaa seisoo uudestaan... Toinen lasti sisään... Silloin on pantu olo.. tosin silloin kyllä valuu kauan ulos
N44
Muutama vuosi sitten tapailin miestä, joka lämmittelyjen aikana livautti kohtalaisen kokoisen värisevän plugin peppuuni. Yhdynnät aloitettiin aina kondomin kanssa pilluun ja niiden aikana sain ensimmäisen orgasmin. Orkun jälkeen mies otti plugin pois pepusta, poisti kondomin ja työntyi hitaasti plugin tilalle. Vaikka miehen varustus oli paksu, sain anaaliseksin aikana joskus useammankin pitkäkestoisen orgasmin ja viimeistään nautinto alkoi hyökyä alavatsasta kun mies laukesi sisään. Tarvitsin kuitenkin aina ensiksi muulla tavalla aikaansaadun orgasmin ja vasta sen jälkeen sain niitä myös peppuseksistä. N33
Kyllä ehdottomasti sisään haluan. Olen ollut sinkkuna useamman vuoden ja seksi tapahtuu yhden illan miesten kanssa. On vähän ristiriitaista kun kumia pitäisi käyttää, mutta etenkin peppu panossa haluisin paljaalla. Monesti oon ollut vastuuton, jos mies on ruennut lämmittelemään peppua tai kysynyt voisko panna peppuun myös, niin olen sanonut että haluan ilman kortsua sinne. Se vaan on jotenkin niin paljon parempaa paljaalla..
N32
Hieman outona pitäisin jos pepusta täytyisi vetää ulos, eikä kukaan nainen ole näin pyytänyt, vaan ihan itsestäänselvyys kyllä että kun siihen touhuun ryhdytään niin homma myös hoidetaan loppuun. En ole koskaan vetänyt ulos vaan aina spermat peppuun.