Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - Annatteko miehen laueta peppuun?

Mies 50v
21.04.2018 |

Tämä kysymys siis niille, jotka anaaliseksiä harrastavat ja siitä pitävät. Onko miehen sperma epämiellyttävää suolessa? Täytyykö heti orgasmin jälkeen juosta vessaan se huuhtomaan? Minä saan vaimon peppuun laueta ja fiilis on ihan mahtava. Ihan rehellistä vastausta en saa, että onko se ihan ok, vai hoitaako vaimo vain minua parhaalla tavalla. Toki on monia kertoja, joissa molemmat on niin fiiliksissä, että eipä kummallekaan tule mieleen lopettaa kesken. Mennään täysillä loppuun saakka.

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N37. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi nainen, joka siitä pitää. Ja nimenomaan myös sisään laukeamisesta. Pidän näitä leikkejä erittäin kiihottavina, ja olen onnekseni löytänyt miehen, joka on yhtä kiinnostunut peppujutuista kuin minäkin. Älyttömän intiimiä ja rietasta, eilen viimeksi.

Sama juttu meillä. Siinä on jotenkin niin täynnä. Vielä joskus kokeillaan dildoa samaan aikaan. Orgasmi on ihan erilainen ja niin voimallinen, että menee varmaan minuutti sätkiessä enkä sen jälkeen pysty mihinkään pitkään aikaan. Haluaisin aina ja kokoajan, mutta paikat ei kestä ja yleensä onkin tyydyttävä vähempään. Kysyin varmuuden vuoksi myös gynekologilta eikä ongelmia ole kuin puhtaus, lähinnä siis mies pesulle. Itse en pystyisikään. Tiedän, että kaikille tämä ei toimi, mutta meillä seksielämä pyörii pepussani. ;)

No niin. Sain tästä vahvistusta siihen, että vaimon suopeus peppuun laukeamiselle ei välttis ole kokonaan minun huomioimista, vaan saattaa tuntua ihan kivalle itsestäkin? Olen siis aiheesta hänen kanssaan jutellut, mutta kun tietää, että mulle on supernautinto, niin en tiennyt sanoiko ihan sitä mitä toivoin/ halusin? :) Tulehduksia ei ole ollut koskaan eikä muitakaan ongelmia. Tärkeää on puhtaus ja molempien osapuoleten huomioiminen. Kondomia ei olla koskaan peppuseksissä käytetty. En kehota käyttämään tai olemaan käyttämättä, jokainen tekee toiveensa mukaan.

AP

Vierailija
22/145 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran saanut laueta naisystävän peppuun mutta ei tykännyt, sykkiminen tuntuu kuulemma ilkeältä välillä.

Suuhun laukeamisesta nauttisin enemmän.. jos vaan saisi...

Ah, haluaisin molempia.

N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran saanut laueta naisystävän peppuun mutta ei tykännyt, sykkiminen tuntuu kuulemma ilkeältä välillä.

Ah, haluaisin molempia.

N24

Ai vain haluaisit, mutta et saa?

Veikkaan että jos sanoisit kadulla ekalle vastaantulevalle miehelle että haluaisitko peppuseksiä niin vastaisi myöntävästi. Puhumattakaan jostain tinderistä..

Vierailija
24/145 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, haluaisin molempia.

N24

Veikkaan että jos sanoisit kadulla ekalle vastaantulevalle miehelle että haluaisitko peppuseksiä niin vastaisi myöntävästi. Puhumattakaan jostain tinderistä..

En mä nyt ihan keneltä tahansa halua. Olen ujo, enkä koskaan pystyisi ehdottamaan suoraan jollekin ventovieraalle, että hei, haluatko panna peppuun tai laueta suuhuni? Tinderistä olen kuullut kaikenlaista huonoa, en vielä ole sinne liittynyt. Myös jonkinlainen luottamus täytyy olla ennen kuin ryhtyy seksiin.

N24

Vierailija
25/145 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, haluaisin molempia.

N24

En mä nyt ihan keneltä tahansa halua. Olen ujo, enkä koskaan pystyisi ehdottamaan suoraan jollekin ventovieraalle, että hei, haluatko panna peppuun tai laueta suuhuni? Tinderistä olen kuullut kaikenlaista huonoa, en vielä ole sinne liittynyt. Myös jonkinlainen luottamus täytyy olla ennen kuin ryhtyy seksiin.

N24

No laitappa tänne jotain tietoa itsestäsi, pituus/paino/paikkakunta ym, kyllä täältäkin hyviä luotettavia miehiä löytyy.

Vierailija
26/145 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla käynyt niin, että naiset joilla on isot perseet tykkää ottaa todennäköisemmin peppuun? Peppuseksiä olen päässyt kokeilemaan 3 eri naisen kanssa ja kaikilla oli isot peput, mutta ex-tyttöystävä taas ei halunnut vaikka hänellä oli iso pylly.

Vierailija
27/145 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, haluaisin molempia.

N24

N24

Kuulostat suloiselta. Haluaisin antaa sulle nautintoa ja spermaa niin paljon kuin haluisit.

Vierailija
28/145 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan nykyään. 20 vuotta sitten aloittaessani seksielämän en antanut edes kokeilla pyllyyn. Nykyään nautin siitä kovasti ja jos mieheltä tulee satsi pyllyyn sekin on ihanan rietasta. Vaikea kuvailla sitä kivun ja nautinnon sekoitusta ja riettaan ottamisen tunnetta jonka saan pyllyseksistä. Paras tunne on ku ukko painaa takaapäin kovaa ja itse hieron sormella klittaa kunnes laukean ja yleensä ukko laukee samalla mun sykkivään pyllyyni

N39

Vierailija
29/145 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan tulla ja se on jotenkin niin "likaista", että kiihottaa vaan enemmän ajatuskin. Jälkikäteen on hieman epämiellyttävää, mutta ei se haittaa :)

Vierailija
30/145 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laukee sinne minne sattuu laukeamaan ja peppuun saa tulla multa jos on kestänyt tarpeeksi kauan pimpissä ja oon jo saanut sinakin yhden orgasmin

Vierailija
31/145 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainut nainen, jolle tulee peppuun laukeamisesta aivan kauhea ripuli, joka jatkuu seuraavaan päivään? Tämä siis vaikka juoksisi heti vessaan tyhjentämään.

Kumiakaan en voi käyttää, koska se kirvelee.

Itselleni miehen peppuun laukeaminen ei aiheuta mitään lisäkiihotusta, mutta onhan se ihanaa nähdä kuinka hän nauttii. Itse preferoin pimppiin tulemista, koska mulla on raskautumisfantasia (vaikka olen tällä jo hetkellä raskaana).

Vierailija
32/145 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut tapa mulle nauttia peppuseksistä on hieroa klitorista vibralla ja dildottaa samaan aikaan pillua. Sormetkin käy. Kuullostaa tosi pervolta ja extremeltä, mutta ilman noita peppuseksi oikeasti joko sattuu tai ei tunnu miltään. Apukeinoilla saan kyllä voimakkaat orgasmit ja mies tykkää kun koko alapääni sykkii tuplamunista aivan äärimmäisen tiukkana. Ei kyllä kuulu jokaviikkoiseen repertuaariin, mutta silloin tällöin tekee mieli hurjastella. Mua kiihottaa miehen laukeaminen ihan minne vaan.

Vierailija
33/145 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkareiden annan, muuten aina kumilla

Vierailija
34/145 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kyllä kaikki sairaita. Hyi fan.

Vierailija
35/145 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ex poikaystävä kesti pimpassa melko pitkään mutta pyllyn puolella siltä tuli heti terskan muljahtaessa yli sulkijalihaksen ja se oli superkiihottavaa.

Vierailija
36/145 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Vastauksista käy ilmi, että kyllä anaaliseksi ja peppuun ejakulointi tuottaa fiiliksiä ja tuntemuksia useille naisille. Hyvä niin, koska huolenaiheeni oli, että naiset sallivat sen vain tyydyttääkseen miehen haluja ja mieltymyksiä. Aika monet tähän ketjuun vastanneet olivat kuitenkin miehiä, joka kysymys huomioiden on yllättävää. Kiitos naiset vastauksista. AP

Vierailija
37/145 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut nainen, jolle tulee peppuun laukeamisesta aivan kauhea ripuli, joka jatkuu seuraavaan päivään? Tämä siis vaikka juoksisi heti vessaan tyhjentämään.

Kumiakaan en voi käyttää, koska se kirvelee.

Itselleni miehen peppuun laukeaminen ei aiheuta mitään lisäkiihotusta, mutta onhan se ihanaa nähdä kuinka hän nauttii. Itse preferoin pimppiin tulemista, koska mulla on raskautumisfantasia (vaikka olen tällä jo hetkellä raskaana).

Kokeilepa seksin jälkeen suihkutella bideellä spermat pois suolesta. Itse huuhtelen ennen ja jälkeen, eikä koskaan ole iskenyt ripuli.

Vierailija
38/145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun humussa lastit pyllyyn yöllä ja aamulla kävin vasta pöntöllä tyhjäämässä. Lakanat vois vaihtaa :)

Vierailija
39/145 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika päheetä!

Tuossa on jo syytä toivottaa Hyvää Vappua! Mieheni ymmärtää yskän, kun sanon, että suoli ei ole taas päiväkausiin toiminut. Joskus oivalsimme tämän luonnon menetelmän ihan vahingossa. Suosittelen. Miellyttävämpi ku mikään kemiallinen laksatiivi.

Vierailija
40/145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä