Naiset - Annatteko miehen laueta peppuun?
Tämä kysymys siis niille, jotka anaaliseksiä harrastavat ja siitä pitävät. Onko miehen sperma epämiellyttävää suolessa? Täytyykö heti orgasmin jälkeen juosta vessaan se huuhtomaan? Minä saan vaimon peppuun laueta ja fiilis on ihan mahtava. Ihan rehellistä vastausta en saa, että onko se ihan ok, vai hoitaako vaimo vain minua parhaalla tavalla. Toki on monia kertoja, joissa molemmat on niin fiiliksissä, että eipä kummallekaan tule mieleen lopettaa kesken. Mennään täysillä loppuun saakka.
Kommentit (145)
Vaadin laukeamaan anukseen,
Varsinkin jos on.kakka kovalla .
Sperma pehmittää sitä kivasti
Vierailija kirjoitti:
Venyttäkää vaan sitä luukkuanne niin mukavasti sieltä ulosteet valuu
Venytys on ihanaa, mutta ei ole kyllä tullut koskaan ulostetta muualle kuin pönttöön :)
Vierailija kirjoitti:
Siinä tuli selkeä vastaus täsmällisesti ja esitettyyn kysymykseen. Eipä ole mennyt peruskoulu hukkaan.
En, koska seurustelen vain heteromiesten kanssa.
Jos mies antaa minulle seksissä mitä haluan, niin minä annan tietysti myös mitä mies haluaa.
Ja parisuhteeseen en tietenkään alkaisi miehen kanssa, joka ei anna minulle seksissä mitä minä haluan.
Eli ei olisi edes mahdollista olla parisuhteessa, jossa mies ei saisi laueta peppuun.
eräässä suhteessani nainen halusi aina joka kerta myös b puolelle ja aika usein sinne myös irroitin kaikki käytettävissä ja reservissä olevat siemenetkin ja kivaa oli
Hitto.. ikinä en oo halunnut testata peppuseksiä, mutta tää ketju on saanut mut kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Hitto.. ikinä en oo halunnut testata peppuseksiä, mutta tää ketju on saanut mut kiinnostumaan.
On kyllä toinen toistaan kiihottavimpia tarinoita. Useammat alusvaatteet menneet vaihtoon näitä lukiessa.
Mies innoissaan peppujutuista, mun mielestä ne on kivaa vaihtelua ja lisämauste silloin tällöin. Peppuun saa laueta mieluummin vain kumin kanssa, alkuun kokeiltiin ilmankin mut en tykkää valua jälkeenpäin.
Se on parasta, kun mieheni on pepussani ja itse olen selälläni. Samalla, kun mies panee muo niin hieroo glitoristani. Saa tulla suoleen joka kerta.
Kyllä, peppuun ja suuhun. Meillä ei ehkäisyä käytössä ja mies tulee yleensä suuhun lopuksi tai päälle. Peppuun pääsee silloin kun mulla kiimainen fiilis ja haluan sitä.
Kun pannaan peppuun, niin totta kai sinne myös lauetaan. Aika lailla automaatio. Tyttöystävänikin tykkää, kun se tuntuu vielä selvemmältä ja voimakkaammalta kun pilluun laukeaminen.
Vierailija kirjoitti:
Se on parasta, kun mieheni on pepussani ja itse olen selälläni. Samalla, kun mies panee muo niin hieroo glitoristani. Saa tulla suoleen joka kerta.
"glitoris"? Moi vaan, 13-vuotias poika.
Kyllä usein jos rakastajan kanssa pannaan jossain ulkona pikaisesti ja alkaa olla kiire kotiin niin annan laueta peppuun koska sperma pysyy tiukemmin sisällä ja tuntuu suunattoman riettaalta ajella sitten kotiin peppu spermassa
onko kyrvän pää ylensä paskassa kun työnätte suolee.
Tietysti saa laueta peppuun. Miksi pitäisi jättää kesken? Kiihottavaa se on :)
Saa laueta, jos nyt olen sattunut peppuun hänet päästämään.
Aika harvinaista meillä.
Onnen tyttö kirjoitti:
Mieheni rakastelee kanssani joka päivä hellästi, todellista nautinnollista vaniljaseksiä, ja hän laukeaa lopulta vaginani sisälle. Mies nimenomaan haluaa laueta vaginaani, koska hän tietää, että siemenneste sisältää naiselle tärkeitä ainesosia mm. sinkkiä, seleeniä, lipidejä ja steroideja. Ne kuulemma lisäävät naisen mielihyvän tunnetta. Mieheni laukeamisen jälkeen annan siemennesteen olla ja vaikuttaa vaginassani jonkin aikaa, jotta sen ainesosat pääsee vaikuttamaan kunnolla. Naisena olen aina hyväntuulinen ja uskon sen johtuvan siemennesteen ”terveyspommista”. Näin biologia on sen tarkoittanut: siemenneste kuuluu naisen vaginaan, eikä ulostusaukkoon.
Jos mieheni vonkuisi anukseen panemista, niin kyllä minä antaisin hänen sinne heppinsä työntää. Miehelläni on paksu penis, joten anukseen paneminen on satuttanut minua ja varmaan sen takia mies ei itsekään anusta ole vonkaamassa. Anaalihelmet ovat puolun ja toisin käytössä joskus.
Olipas typerä juttu! Miehen siemenneste on tarkoitettu siittiöille ja hedelmöitymisen onnistumiselle ja vain suun kautta nautittuna sillä voi olla joitain terveysvaikutuksia. Vaginasta siemenneste ei imeydy naisen kehoon ja vain siittiöt hakeutuvat munasoluun. Se on sit siinä! Lumevaikutusta voi olla!