"Isäksi huijaaminen" on esimerkki miehisestä seksikulttuurista, joka ei ole pysynyt kehityksen perässä
Nykyään on varmat testit eikä isyyttä pääse pakoon niin kannattaa alkaa vähän itsekin miettiä mihin sitä kikulia tunkee. Ei voi elää pellossa ja pomppia huoletta kukasta kukkaan niinkuin esi-isät joilla oli se etu että isyyttä ei voitu todistaa mitenkään. Silloin ei ollut edes aborttia.
Kommentit (691)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehinen seksikulttuuri"?
Kyllä ne on naiset jotka Suomessa panee. Vanha viisaushan menee niin, että vaikka mies pitäisi itseään millaisena panomiehenä tahansa, sen vaimo on pannut kymmenen kertaa enemmän.
Näin se vain.
Aika noloa, että mammat laittoivat alapeukkua tälle. On tainnut omat nuoruusvuodet unohtua...
Onhan se niin, että naiset panee ja väittävät olevansa impiä, miehet sanoo panneensa, mutta ovat todellisuudessa kokemattomia. Muutamia tapauksia lukuunottamatta.
Kynnys panemiseen on huomattavasti matalampi nuorella naisella kuin nuorella miehellä.
Sori vaan, kanssasiskot. Aika kultaa muistot (tai peittää ne).
- Mamma vm 1981
Kenen kanssa ne naiset oikein panee, jos miehet kerran on impiä? Tuo yhtälö on vaan kertakaikkiaan mahdoton. Heteroseksiin kun tarvitaan sekä mies että nainen. Vai nämä muutama tapausko panee kaikki suomen naiset?
Öh. Oliko tämä vitsi? Siis, sehän on miljoona kertaa tutkittu juttu, että muutama mies panee lähes kaikkien naisten kanssa, erityisesti parinkympin iässä kun naisten kaveriporukka ja hormoonit määräävät seuran. Miehillä tätä vastaavaa toimintaa ei ole havaittu.
Miten h*lvetissä ne muutama mies ennättää panemaan lähes kaikkia naisia? Joulupukki ja pari luottotonttua asialla vai?
En jaksa oikein uskoa, että jokainen elatusvelvolliseksi olisi huijattu isäksi. Sen sijan, tiedän monta miestä joka toivoo lasta ja oikein suunnittelee lasta, joka sitten muuttaa mielensä raskauden aikana. Ei haluakaan lasta. Ja, aina heidän keskusteluissa ilmenee tuo, minua huijattiin. Vaikka olen itse ollut mukana keskustelussa jossa samainen mies on ollut ihan innoissaan kun yritetään lasta.
Suomessa tehdään kuitenkin 10 000 aborttia vuodessa, eli ainakin 10 000 kertaa on harrastettu ilman kumia. Kai se luku kertoo, kuinka paljon miehet oikeasti jopanyhden yön suhteissa unohtaa ehkäisyn, ja luottaa liikaa siihen, että nainen syö pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on naiset jotka Suomessa panee. Vanha viisaushan menee niin, että vaikka mies pitäisi itseään millaisena panomiehenä tahansa, sen vaimo on pannut kymmenen kertaa enemmän.
Näin se vain.
Aika noloa, että mammat laittoivat alapeukkua tälle. On tainnut omat nuoruusvuodet unohtua...
Onhan se niin, että naiset panee ja väittävät olevansa impiä, miehet sanoo panneensa, mutta ovat todellisuudessa kokemattomia. Muutamia tapauksia lukuunottamatta.
Kynnys panemiseen on huomattavasti matalampi nuorella naisella kuin nuorella miehellä.
- Mamma vm 1981
Kenen kanssa ne naiset oikein panee, jos miehet kerran on impiä? Tuo yhtälö on vaan kertakaikkiaan mahdoton. Heteroseksiin kun tarvitaan sekä mies että nainen. Vai nämä muutama tapausko panee kaikki suomen naiset?
Öh. Oliko tämä vitsi? Siis, sehän on miljoona kertaa tutkittu juttu, että muutama mies panee lähes kaikkien naisten kanssa, erityisesti parinkympin iässä kun naisten kaveriporukka ja hormoonit määräävät seuran. Miehillä tätä vastaavaa toimintaa ei ole havaittu.
Miten h*lvetissä ne muutama mies ennättää panemaan lähes kaikkia naisia? Joulupukki ja pari luottotonttua asialla vai?
Esimerkkinä taas. Jos on 5m ja 5n. Niin 1m panee vuoden aikana naisista 4. Yksi miehistä jää täysin ilman ja syntyy 3 tai 4 pariskuntaa. Tuo on se suhdeluku laajemminkin. Eli jos on 10m ja 10n niin 1-2m panee 8n vaikka sen yhden vuoden aikana. 1-2 m jää ilman ja syntyy 7-8 pariskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijaaminen on tietysti kaikin puolin todella väärin tehty ja tuomittavaa. Sitä ei varmasti kukaan kiellä.
Mutta jokaisen, naisen sekä miehen, pitää ottaa vastuu omasta itsestään. Sen vuoksi näille "huijataan isäksi"-jutuille en viitsi edes kohottaa kulmakarvaani.
Kuten on jo moneen kertaan todettu, se ehkäisee kuka lapsia ei halua. Senhän pitäisi olla itsestään selvä asia. Meillä on kaksi yhteisellä sopimuksella tehtyä lasta, miehelle sopisi mainiosti lisää ja mulle taas ehdottomasti ei. En halua käyttää hormonaalista ehkäisyä tai ottaa sisääni kierukkaa ja päädyin omalla kohdallani sterilisaatioon. Mies yritti ehdottaa kondomeja sterin sijaan, mutta kolmannen raskauden ollessa mulle täysin vastenmielinen ajatus, päätin mennä miehen hienoisesta vastuksesta huolimatta sterilisaatioon. Mikä ei tietysti sekään ei ole täysin sataprosenttinen ehkäisy.
Voi hyvän tähden. Jos sovitaan että nainen käyttää pilleriä, niin ehkäisy on silloin kunnossa. Ei voi sanoa miehelle että mikset käyttänyt ehkäisyä. Ehkäisy oli käytössä, kun naisen piti käyttää pilleriä.
Jos nainen käyttää pillereitä ja mies tietää varmaksi, että ei missään nimessä halua lapsia elämäänsä, niin sitten mun mielestä ei voi tuudittautua siihen, että ehkäisy on kunnossa ja antaa palaa vaan ilman huolta huomisesta. Täytyy aina pitää mielessä se, että niitä lapsia saattaa kuitenkin tulla syystä tai toisesta. Helpompaahan se toki on laittaa vahinkoraskaus aina täysin naisen syyksi, kuin ottaa itse vastuu omasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te naiset olette mieltä jos mies ottaa kondomin pois seksin aikana kertomatta teille? Ja sitten kun tuleekin raskaaksi, mies sanoo että olisit käyttänyt pilleriä. Onhan naisillakin velvollisuutensa ehkäisyssä. Tälläistä logiikkaa täällä palstalla käytetään miestä vastaan.
Minä olen sitä mieltä, että kyseessä on tuolloin raiskaus. Minä en halua lasta, joten minä käytän ehkäisyä ihan itse. Mieheltä vaadin kondomia tautiriskin takia. Ikävä kyllä miehelle ei ole niitä pillereitä, mutta vaikka olisikin, ne eivät edelleenkään suojaa taudeilta, jolloin meillä olisi käytössä triplaehkäisy.
Edelleen, kukaan normaali nainen ei hyväksy sitä, että mies huijataan isäksi. On vaan ihan typerää luottaa siihen, että joku muu hoitaa asian puolestasi, silloin käytännössä ostaa sian säkissä. Rautalangasta vääntäen; niin kauan kuin on olemassa epärehellisiä ihmisiä, varaudu epärehellisyyteen. Älä ole sinisilmäinen ja naiivi. Siksi minä varaudun siihen, että mies voi lupauksista huolimatta ottaa kumin pois, tai se voi mennä rikki, ja käytän ehkäisyä itse. Miesten tulisi tehdä samoin.Mutta miksi tämä periaate ei päde myös isyyden selvittämiseen? 'usein täällä on puhuttu, että isyystestin tulisi olla pakollinen ja mamma-armeija riehuu kuinka se on osoitus epäluottamuksesta? Tässä ketjussa sitten kuitenkin pitäisikin epäillä luottamusta?
Minä olen tosiaan se epäluottavainen tyyppi, ja minun mielestäni isyystestin pitäisi olla aina pakollinen. Se ratkaisisi monta ongelmaa, mm. ongelman siitä, että kukaan ei joudu vaatimaan sitä, ja siten loukkaamaan toista. Jos lapsia tekisin, mieheni olisi niiden isä, koska en petä, mutta silti saattaisin vaatia isyystestiä ihan vaan sen takia, ettei tarvitse sitten jälkeenpäin miettiä kenenkään mitään. Samalla tavalla vaadin avioehtoa, vaikka itse olen se köyhempi, koska en halua mitään jälkipuheita tai epäilyksiä. Minä siis en todellakaan kuulu tähän isyystestejä vastustavaan porukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä tuota miesten ajatusmaailmaa "mutta se sanoi syövänsä pillereitä!" minä naisena en IKIMAALMASSA luottaisi siihen jos joku mies sanoo "ei tarvi käyttää kumia, kyllä mä syön näitä pillereitä ettei tuu vauvoja.." a) onko hän muistanut ottaa ne?? b) syökö hän muka oikeasti?? c) entäs jos ne vaan ihan pettävät, mitään kun ei ole 100%. En ymmärrä miten joku mies voi luottaa?
Koska biologian takia miehellä ei ole lapsiasioissa mitään muuta vaihtoehtoa. Ei ole koskaan ollut, eikä käytännössä ole vieläkään. Jos mies haluaa lapsen hänen on vain pakko luottaa johonkin naiseen.
Eli se kondomi on täysin poissuljettu vaihtoehto?
Lapsen etu olisi tehdä isyystesti aina synnärillä. Monesti äiti ei ole edes varma isästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama sen Muuramen pedarin kanssa. Sehän oli myös joku isien oikeuksia huoltajuuteen aktiivisesti ajava henkilö. Niin, miksiköhän olisi halunnut huoltajuuden? Jotta voisi helpommin hyväksikäyttää lapsia vai kasvattaa heistä "kunnon kansalaisia"? :D
Hyvät motiivit näyttää joillain olevan yksinhuoltajuudelle.
Suurin osa pedareista on naisia, huomattavasti suurin osa :DDDD
Missähän tynnyrissä oikein elät? :D :D
Laitahan lähdettä tuolle väitteelle.
Tilastojen mukaan lähes 100 % kiinni jääneistä pedareista kun on miehiä! :DEtenkin pedofiileistä nimenomaan. Niissä harvoissa tapauksissa, joissa nainen jää kiinni uhri on yleensä jo murrosiässä, siis esim. yli 13v., joilloin nainen ei ole pedofiili. Pikkulasten, joista pedofiilit ovat kiinnostuneita, hyväksikäyttö tilastojen mukaan on nimenomaan miesten erityisalaa.
Aika rajusti mennään metsään tässä. Kaikista tyypillisin hyväksikäyttötapaus, jossa tekijänä on nainen, kohdistuu naisen omaan, alle kouluikäiseen lapseen.
Mistäs tällaisen tiedon löysit? Linkkiä.
Nuo tapaukset ovat sellaisia, joissa yleisemmin äiti kauppaa lastaansa miehille tai vastaavasti antaa oman puolisonsa käyttää lasta hyväksi. Nämä naiset myös suostuvat makaamaan oman lapsen kanssa miellyttääkseen puolisoa / asiakasta. Jotkut kanssa huumaa lapsiaan, että nuo miehet saa tehdä mitä haluavat lapsille. Kyse ei siis ole siitä, että äidit makaisivat lastensa kanssa tyydyttääkseen omia tarpeitaan.
Aivan kammottavaa ja täysin tuomittavaa. Tuossakin on kuitenkin se mies, joka varsinaisesti hyväksikäyttää.
Tosiasiassa tuollainen on kuitenkin aika harvinaista, vaikka onkin näppärä keino kääntää huomio pois naishyväksikäyttäjistä. Onneksi nykyään ollaan tuohonkin ongelmaan havahduttu ja huomattu että naisiakin löytyy valitettavan paljon - sitä enemmän mitä asiaa tutkitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain.
- Mamma vm 1981
Esimerkkinä taas. Jos on 5m ja 5n. Niin 1m panee vuoden aikana naisista 4. Yksi miehistä jää täysin ilman ja syntyy 3 tai 4 pariskuntaa. Tuo on se suhdeluku laajemminkin. Eli jos on 10m ja 10n niin 1-2m panee 8n vaikka sen yhden vuoden aikana. 1-2 m jää ilman ja syntyy 7-8 pariskuntaa.
Mutta kun tuo on täyttä paskaa, ei mitään tutkittua faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain.
- Mamma vm 1981
Ihme harhaluulo miehillä, että naisia jotenkin väen vängällä kiinnostaisi panna just sitä miestä, joka on käynyt koko porukan naiset läpi. Tuo ei ole mitään faktatietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhria saa syyllistää, kunhan uhri on mies. Auta armias, jos joku syyllistää naisuhria missään tilanteessa. Johan lähtee metoo-hurmostilassa suu vaahdoten riehuva naislauma toreille ja turuille kiekumaan.
Tämä niin totta. Miestä saa mollata, vähätellä niin paljon kuin sietää, mutta naista ei. Meetoo on kääntynyt pois siitä mikä sen alkuperäinen tarkoitus oli eli seksuaalisen häirinnän määrän ja laadun tuominen tietoisuuteen ja siihen puuttuminen. Se on muuttunut miesvihaksi. Myös miehiä ja poikia häiritään seksuaalisesti. Mutta se pitää kestää, niinkö, niinkuin mies. Työpaikoilla näkyy aika paljon kun naiset ahdistelevat miehiä ja kun eivät saa vastakaikua alkaa se miehen haukkuminen. Naisen huomio kun pitäisi miehiä aina imarrella, ei imartele.
Missä ihmeen työpaikoilla lorvit kyyläämässä? Minun työpaikallani ei tuommoista tapahdu (eikä toisinpäinkään, siellä kukaan ei ahdistele ketään), mutta sinä ilmeisesti kuljeskelet kyttäilemässä useillakin työpaikoilla, kun pystyt ihan monikossa puhumaan?
Tätä asiaa on nyt jankattu reilu 30 sivua, eikä siinä päästä oikein mihinkään. Tiivistäisin nyt tähän yhden jankkauksen: Koska mies ei voi raskauden alettua vaikuttaa siihen, tuleeko hänestä isä vai ei, on lapsia haluamattoman miehen oman edun mukaista omalta osaltaan ehkäistä raskauden alkaminen. Ihan sama onko pitkässä parisuhteessa vai ei, luotettavan naisen kanssa vai ei. Lapset ovat liian iso asia jättää vain herran haltuun ja toivoa parasta, itse pitää aktiivisesti pitää huolta, että riski on minimoitu. Kyllähän sitä saa harrastaa mitä tahansa extremelajejakin harrastaessa yleensä käytetään suojia minimoimaan riskejä. Vaikka kuinka luotettassa porukassa tai kalliilla välineillä harrastaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain.
- Mamma vm 1981
Ihme harhaluulo miehillä, että naisia jotenkin väen vängällä kiinnostaisi panna just sitä miestä, joka on käynyt koko porukan naiset läpi. Tuo ei ole mitään faktatietoa.
No ei mikään pakko sinänsä, mutta on siinäkin totuuden siemen. Naiset haluaa kokea olevansa erityisiä - eli just se nainen joka saa tuon (peli)miehen rauhoittumaan, samasta syystä sarjamurhaajille sataa rakkauskirjeitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein abortin taannoin vastoin tahtoani. Ehkäisy petti ja raskaus meni yli abortointiajan, sillä lääkäri uskoi kolmea tekemääni raskaustestiä jotka oli negatiivisia. Sitten kun maha ja rinnat alkoivat kasvaa, pääsin vihdoin ultraan. Raskaushormoonit olivat jotakuinkin nollissa.
Noh, sain sitten valviralta luvan myöhäiseen aborttiin koska tää kundi alkoi ITKEMÄÄN kun kuuli. Penniäkään en saanut abortista häneltä, eikä hän myöskään tullut tähän helvetilliseen kuolleen lapsen synnyttämiseen mukaan.
Pitkään mietin että synnyttäisin ilman hänen suostumustaan mutta koen sen tosiaan vähän cvääräksi.
Noh, nyt 2 vuotta komplikaatioista kärsineenä (sinne meni työ, oli kolme leikkausta, kaksi kohtutulehdusta, hormooneista johtuvaa kystan kasvua yms) alkaa jo vituttaa että miehet kehtaa vaatia että me pilataan elämämme siksi, että ei nyt vaan tuntunut kivalta toi juttu... pitääkö sitä isyyttä tunnustaa jos ei kiinnosta. Mun elämä meni pilalle koska kunnioitan toisen toivetta. Mitään en häneltä saanut. Elatusmaksuilla hänellä olisi ollut varaa.Helppohan sitä on naista arvostella kun se kroppaa ja aivoja muuttava sykerö ei ole siellä teidän sisällä.
En aio kommentoida tekstiäsi muuten, mutta tuo boldattu kohta: Ei ole oikeastaan vaihtoehtoa, jos nainen heittäytyy hankalaksi - oikeus määrää isyys-testeille ja tulee automaattinen tunnustus. Jos on avioliitossa, miehestä tulee automaattisesti lapsen isä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kumppani olisi 100% luotettava ja käyttäisi ehkäisyä huolellisesti ja tunnollisesti, voi ehkäisy silti pettää. Jos on varma ettei lasta halua niin silloin ehkäisee itse, huolimatta siitä mitä ehkäisyä kumppani käyttää. Tämä pätee niin miehiin kuin naisiin.
Niin ihmeellistä vänkäämistä tämän asian kanssa täällä nyt on miesten taholta. Haluaisin kuulla miehiltä selityksen miksi sitä kondomia ei voi käyttää jos lapsi on ehdoton ei. Vastaukseksi ei kelpaa se että kumppaniin pitää voida luottaa koska raskaus voi alkaa vahingossa sen luotettavan kumppaninkin kanssa.Sun pitää tehä eri keskustelu ehköisyn pettämisestä. Nyt puhutaan siitä kun toinen väittää että se on kunnossa vaikka samaan aikaan pitää sormia selän takana ristissä ja yrittää vauvaa. Kyllä se on huijaamista mikä siinä onniin vaikeaa? Valehtelitko miehellesi vauvanne olleen vahinko? Puhut mustaa valkoiseksi? Huoh.
Kiitos vaan kysymästä, meidän lapset on tehty yhteisymmärryksessä kummankin halusta ja ehkäisystä olen aina omalta osaltani huolehtinut silloin kun sille on ollut tarve.
Mutta jos mies ei missään tapauksessa halua lasta/maksaa elareita, ei lopputuloksen kannalta sinällään ole enää merkitystä onko raskaus alkanut vahingosta vai huijauksesta. Raskaus on alkanut. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä etteikö huijaus olisi väärin. Tottakai se on! Kenenkään ei pitäisi mennä sellaista tekemään eikä joutua kokemaan. Ainoa keino kuitenkin varmistaa ettei ei-toivottua raskautta pääsisi tapahtumaan, on huolehtia ehkäisystä myös itse.
Vai meinaatko että se lasta missään tapauksessa haluamaton mies muuttaisikin mielensä vahingon kohdalla ja mukisematta ryhtyisi isäksi tai vähintään maksaisi mieluusti elarit? Ei se siltä ainakaan tämän ketjun puolesta vaikuta.
Jos et missään tapauksessa halua lasta /elareita ehkäiset myös itse riippumatta kumppanin ehkäisystä, ehkäisit sitten raskauden, vahingon tai huijatuksi tulemisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain.
- Mamma vm 1981
Sitähän moni tavismies ihmetteleekin harmittelee, mutta niin se vaan menee. Alfa on niin kuuma ja jännä, että se "vaan tapahtuu". Siksi näitä miehiä pelimiehiksi kutsutaankin ja eihän naiset sitä läheskään aina tiedä, että tämä "mieskarkki" on ehtinyt läpi käydä muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhria saa syyllistää, kunhan uhri on mies. Auta armias, jos joku syyllistää naisuhria missään tilanteessa. Johan lähtee metoo-hurmostilassa suu vaahdoten riehuva naislauma toreille ja turuille kiekumaan.
Koulussa ihan hyvin mielestäni kerrotaan jo aika nuorelle että seksistä syntyy lapsia. Ja vielä erikseen ehkäisyt molemmille sukupuolille. Jos sattui olemaan muita kiireitä tuolloin, on esim. netti täynnä hyödyllistä tietoa. Ja jos vieläkin on onnistunut välttämään tuon perustiedon, on varmaan aiheellista kerrata muutama viimeisin luokka, etteivät pahat naiset onnistu viemään viimeisiäkin ropojasi vauvanhimoissaan.
Jep jep. Ja tuo on oikeutus naisille valehdella käyttävänsä ehkäisyä ja kääntyy taas näppärästi miehen syyksi. Mites suu pannaan, jos mies kesken aktin poistaa kondomin ja painelee paljaalla menemää? Mitäs luotit, niih? Onneksi kehittyvät miestenkin ehkäisyt. Pystyy polkemaan huoletta nettideittien akkoja, jotka haluavat lapsia. Voi voi kun ei vaan tärppää.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän vain savun ja peilien kanssa saada huomion siitä, että jos esim. tahallaan jättää pillerit ottamatta vaikka pitääkseen miehen, on nainen syyllistynyt huijaukseen. Tai ottaa satsit kortsusta tai ihan mitä vaan. Ne ovat huijauksia kaikki. It does happen ja juuri tuosta on kysymys.
Ei kukaan ole tätä kieltänytkään! Kyse on nyt vaan siitä miten ihmisen kannattaa toimia jos ei ehdottomasti halua lasta. Mm. juuri siksi, että tuollaista tapahtuu.
Kyllä varmaan pitäisi sitten järjestää jokin Väestöliiton kaksoisehkäisy-kampanja jossa muistutetaan naisen petollisuudesta ja mahdollisuudesta huijata näissä asioissa. Siinä ja sitä seuraavassa yhteiskunnallisessa keskustelussa voisivat asiantuntijat ja muutkin myös ottaa kantaa onko ns. tuplaehkäisy kohtuullinen vai kohtuuton vaatimus. Nythän sitä pidetään lähinnä kohtuuttomana asiana. Sen näkee siitä kun kukaan sitä ei millään virallisella tasolla promoa. Eivät suinkaan lääkärit ainakaan. Kyllä naiseen pitää myös voida luottaa.
Mitä kohtuutonta tuplaehkäisyssä on? Meillä oli se käytössä koko sen ajan, kun lapsen tulo ei ollut vaihtoehto, eli koko hedelmällisen aikani pois lukien ajat kun tehtiin noita suunniteltuja lapsia. Mikä ongelma? Miksi kyse olisi naisten petollisuudesta, kun 100-prosenttisen varmaa ehkäisykeinoa ei ole vielä keksitty?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se suurempi vastuu ja häpeä silti naisen kannettavana oli. Ja voisin sanoa, että on edelleenkin.
Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Ei kukaan niitä naisia pakottanut hankkimaan lapsia avioliiton ulkopuolella. Ihan omaa tyhmyyttäsi pilasit elämäsi jos niin teit. Asiat oli silloin paremmin, koska sellainen järkevä ja looginen yhteiskuntarakenne johti siihen, että ihmiset pyrkivät raskaaksi vain ollessaan avioliitossa ja useat välttivät seksiä ennen avioliittoa. Aika lapsellista syyttää miestä raskaudestasi kun itse menit sitä panemaan omasta tahdostasi.
Herranjumala miten vähäisin tiedoin ihmiset täällä päätään aukovat. Mars takaisin historian tunneille!
Nämä "ysärinaiset" haiskahtavat kovasti 80/20-alfabetakarusellitasojankkaajalta...