Tuli sitten oltua eilen yksin baarissa ja en mene enää ikinä
Kävi juuri niin kuin pelkäsinkin. Yksin sain olla koko yön ja yksikään mies ei lähestynyt :( Nyt se on sitten viimeistään varmaa: mä olen ruma. Tosiaan kukaan ei tullut juttelemaan joten lopulta rohkaistuin ja menin itse juttelemaan eräälle miehelle joka istui yksin. Ei ehditty jutella kuin noin 10 sekuntia kun hänen kaverinsa tuli siihen ja sanaakaan sanomatta mies jätti mut yksin pöytään ja lähti kaverinsa matkaan. Tuntui niin nololta! Lähdin kotiin ja oli viimeinen kerta yksin baarissa.
Kommentit (166)
REDj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
REDJ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
REDp kirjoitti:
Kokeileppa itse lähestyä niitä miehiä. Moni hyvän näköinenkin mies saattaa olla ujo tai introvertti ja pähkäilee saman ongelman kanssa. Ota tavoitteeksi lähestyä vaikka kolmea eri miestä illan aikana...
Mutta kun kaikki miehet ovat kaveriporukoissa, ei siihen kehtaa mennä häiritsemään. :(
T: ei ap, mutta aina olen saanut baarissa olla yksin ilman edes katsekontaktia keltään pl. baarimikko
Kehtaapa. Mitä se nyt haittaa? Luuletko ettei ne kaveriporukat ole naisia katselemassa siellä? Tansitko? Jos et niin kokeile.
Yleensä ne kaveriporukat on ihan vaan biljardia pelaamassa tai urheilua katsomassa. En osaa käydä tanssipaikoissa niin kiertelen istuskelupaikkoja.
Kokeilisin sinuna erilaisia baareja kuin urheilu / bilis mestat.
Jos nainen on ns. liian kaunis, harva uskaltaa lähestyä koska pakit tule kuitenkin...näin oman kokemuksen mukaan. Helposti lähestyttävin nais tyyppi on ehdottomasti, ihan pikkusen pullukka ja iloinen hymyilevä nainen.
Haluaisiko joku vääntää ihan rautalangasta että millaisia baareja kannattaisi kokeilla, ja mihin aikaan/minä viikonpäivänä? En ole eläessäni käynyt muunlaisissa paikoissa kuin ilmaisissa istumapaikoissa ja jo pakollinen narikka saa kääntymään ovelta pois.
T: sosiaalisesti törppö n30
Justhan täällä valitettiin todella, todella monen naisen osalta miten ikävää on mennä baariin, kun ei saa olla rauhassa ja aina ne miehet yrittää tulla juttelemaan, vaikkei kiinnosta. Eli ei ihmekään, ettei miehet uskalla lähestyä, kun naisten asenne on tuo. Oikein suututaan ja valitetaan, kun miehet kehtaakin tulla juttelemaan.
En minäkään enää miehenä uskaltais lähestyä baarissa ketään, kun naisten asenne on muuttunut noin inhottavaksi sen sijaan, että sanois vaan ystävällisesti, että "ei kiitos, en kaipaa seuraa tänään". Kun ei mies saa enää ilman lupaa tulla juttelemaankaan. T. Kolmekymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Justhan täällä valitettiin todella, todella monen naisen osalta miten ikävää on mennä baariin, kun ei saa olla rauhassa ja aina ne miehet yrittää tulla juttelemaan, vaikkei kiinnosta. Eli ei ihmekään, ettei miehet uskalla lähestyä, kun naisten asenne on tuo. Oikein suututaan ja valitetaan, kun miehet kehtaakin tulla juttelemaan.
En minäkään enää miehenä uskaltais lähestyä baarissa ketään, kun naisten asenne on muuttunut noin inhottavaksi sen sijaan, että sanois vaan ystävällisesti, että "ei kiitos, en kaipaa seuraa tänään". Kun ei mies saa enää ilman lupaa tulla juttelemaankaan. T. Kolmekymppinen nainen
Minä nimenomaan toivoisin että miehet lähestyisivät. Miten saan ikinä seuraa jos kukaan ei ota muhun mitään kontaktia? Itse kun olen ottanut, ei niistä ole koskaan tullut mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet lähesty minuakaan, vaikka en ole ruma. Kauniiksikin on sanottu. Mutta ei todellakaan miehet lähesty! En usko että sinäkään olet ruma.
En sitten tiedä killaisia miehet lähestyvät. Ehkä sellaisia helpostilähestyttävän näköisiä. Iloisia ekstrovertteja.
Tämä. Minä häpeän jo sitä, että menen esille minnekään ylipäätään muka sen toivossa, että joku minut haluaisi, tai jos tulisikin juttelemaan, niin etteikö jättäisi heti kun on tilaisuus.
Että vaikka toivoisin voivani luottaa, että minusta pidettäisiin niin en luota.
Miehiä ällöttää tällainen.
Jackalopessa käy hyvännäköistä ja nuorta porukkaa ja meininki on aikamoista pintaliitoa. Neuvoisin myös siirtymään toisiin baareihin, koska Jackalopeen nyt yleensä mennään kaveriporukalla ja jos siellä joku istuu aina yksin niin se antaa kyseisestä henkilöstä sellaisen kuvan, ettei hänellä ole ystäviä ja nämä pintaliitäjät kiertävät sellaiset kaukaa. On niitä hyvännäköisiä muissakin baareissa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään enää miehenä uskaltais lähestyä baarissa ketään, kun naisten asenne on muuttunut noin inhottavaksi sen sijaan, että sanois vaan ystävällisesti, että "ei kiitos, en kaipaa seuraa tänään". Kun ei mies saa enää ilman lupaa tulla juttelemaankaan. T. Kolmekymppinen nainenMinä nimenomaan toivoisin että miehet lähestyisivät. Miten saan ikinä seuraa jos kukaan ei ota muhun mitään kontaktia? Itse kun olen ottanut, ei niistä ole koskaan tullut mitään. Ap
Tuo lauseesi "Itse kun olen ottanut, ei niistä ole koskaan tullut mitään" voisi olla valtaosan miehistä sanoma myös. Eli et voi tuudittautua siihen, että vain miehen pitää se aloite tehdä, että homma onnistuu. Ei, kyllä se on parempi itse yrittää, ja lopulta onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Baarit on huonoimpia paikkoja jos parisuhdetta etsii.
Itse olen hyvännänköinen ja baarien ulkopuolisessa maailmassa miehet tulevat juttelemaan, mutta baarissa taas ei.
Sinkkuna kun niissä tuli enemmän käytyä, niin huomiota veti enemmän kaverini, joka on parisuhteen sijasta irtosuhteiden perään. Tällä taas sitten om baareissa reippaasti vientiä, mutta vain niitä irtosuhde -mielellä olevilta miehiltä.Eli kehotan etsimään sitä vakavaa suhdetta muualta. Nettitreffit on hyviä, mutta sitä omaa elinpiiriä kannattaa myös laajentaa ja kokeilla esimerkiksi eri harrastuksia. Siinä ei ainakaan voi hävitä, vaikkei kumppania löytyisi: saat mielekästä tekemistä ja uusia taitoja, myös ehkä ystäviä, joiden kautta taas uusia mahdollisuuksia löytää se kumppani.
Mieti nyt aluksi, että mistä asioista olet kiinnostunut?
Ei ole baarit huonoimpia paikkoja ollenkaan. Tein joku aika sitten täällä gallupin, mistä ihmiset olivat löytäneet nykyisen parisuhteensa. Suurin osa oli joko baari tai deittisovellus. Harrastuksista ei ollut löytänyt melkein kukaan.
Munan kaipuu on valtava yli kolmikymppisillä naisilla. Ei hätää minulta löytyy helpotus joka loveen.
Lämpimin terveisin
Pena 50 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet lähesty minuakaan, vaikka en ole ruma. Kauniiksikin on sanottu. Mutta ei todellakaan miehet lähesty! En usko että sinäkään olet ruma.
En sitten tiedä killaisia miehet lähestyvät. Ehkä sellaisia helpostilähestyttävän näköisiä. Iloisia ekstrovertteja.
Tämä. Minä häpeän jo sitä, että menen esille minnekään ylipäätään muka sen toivossa, että joku minut haluaisi, tai jos tulisikin juttelemaan, niin etteikö jättäisi heti kun on tilaisuus.
Että vaikka toivoisin voivani luottaa, että minusta pidettäisiin niin en luota.
Miehiä ällöttää tällainen.
Minä ainakin miehenä pidän siitä jos nainen osaa tehdä aloitteen, ja on sillä tavalla helposti lähestyttätävä. Ei tarvitse olla mikään ekstrovertti hölöttäjä tai ilopilleri. Omalla kohdallani vaan baarissa homma on useimmiten toiminut paremmin, kun nainen on aloittanut juttelun tai tullut tanssimaan viereeni.
Lähde eteläiseen Eurooppaan matkalle. Saat aivan varmasti poikaystävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla resting bitch face ja olen introvertti :( On se vaan epäreilua että joitakin naisia lähestytään montakin kertaa yön aikana ja mja ei vaan lähesty kukaan. Ap
Miten olit sijoittunut baarissa? Jos olet jossain pöydässä yksin mies ajattelee että odottelet vain poikaystääsi tai kavereitasi eikä kannata edes nähdä vaivaa lähestyä. Huomasitko yhdenkään miehen katsovan sinua? Mies ei katso sinua tarkemmin arvioidaksesi ulkonäköäsi koska on huomannut sinut tietysti jo aiemmin vaan etsiäkseen merkkejä oletko yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jackalopessa käy hyvännäköistä ja nuorta porukkaa ja meininki on aikamoista pintaliitoa. Neuvoisin myös siirtymään toisiin baareihin, koska Jackalopeen nyt yleensä mennään kaveriporukalla ja jos siellä joku istuu aina yksin niin se antaa kyseisestä henkilöstä sellaisen kuvan, ettei hänellä ole ystäviä ja nämä pintaliitäjät kiertävät sellaiset kaukaa. On niitä hyvännäköisiä muissakin baareissa :)
Eikö Jacklope ole teinipaikka? Teerenpeli on taas siitten paremmin toimeentuleville hiukan boheemeille keski-ikäisille. Pikkuhanhessa musiikkia ja varhaiskeski iässä olevia kävijöitä. Pubvirasta on alemman keskiluokan budjetti versio Teerenpelistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla resting bitch face ja olen introvertti :( On se vaan epäreilua että joitakin naisia lähestytään montakin kertaa yön aikana ja mja ei vaan lähesty kukaan. Ap
Miten olit sijoittunut baarissa? Jos olet jossain pöydässä yksin mies ajattelee että odottelet vain poikaystääsi tai kavereitasi eikä kannata edes nähdä vaivaa lähestyä. Huomasitko yhdenkään miehen katsovan sinua? Mies ei katso sinua tarkemmin arvioidaksesi ulkonäköäsi koska on huomannut sinut tietysti jo aiemmin vaan etsiäkseen merkkejä oletko yksin.
En istunut pöydässä koko iltana. Kävelin ympäriinsä, vaihdoin tiskiä, kerran istuin tiskillä ja yritin saada katsekontaktia miehiin. Monen kanssa oli katsekontakti mutta kukaan ei tullut juttelemaan. Musta aivan varmasti selvästi näki että olin yksin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Jacklope ole teinipaikka? Teerenpeli on taas siitten paremmin toimeentuleville hiukan boheemeille keski-ikäisille. Pikkuhanhessa musiikkia ja varhaiskeski iässä olevia kävijöitä. Pubvirasta on alemman keskiluokan budjetti versio Teerenpelistä.
Nyt tarkemmin kun mietin millaista porukkaa tuolla oli, suurin osa vaikutti todella nuorelta. Ihan lapsen näköisiltä. Olen vaan muutaman vuoden nyt Jaskassa käynyt ja ehkä sitten jotenkin unohtanut että olen itse vanhentunut ja jo liian vanha tuohon baariin :/ Ap
Voin tulla treffeille Ap:n luokse sinne Lahteen, mennää kahville eka. Niin nään onko millanen, että ei ole mikään sarjamurhaaja tai vastaava.
Pekka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En istunut pöydässä koko iltana. Kävelin ympäriinsä, vaihdoin tiskiä, kerran istuin tiskillä ja yritin saada katsekontaktia miehiin. Monen kanssa oli katsekontakti mutta kukaan ei tullut juttelemaan. Musta aivan varmasti selvästi näki että olin yksin. Ap
Tähän vielä lisäyksenä, että kun istuin baaritiskillä, niin miksi kukaan, joka on baarissa kaveriporukalla, istuisi yksin tiskillä? Kyllä olin niin tyrkyllä siinä kun vaan ihminen voi olla. Ap
Miehet iskee vain nuoria tyttöjä ja naisia. Jos olet yli 30 vuotias saat itse iskeä miehesi. Nuorena miehet iski paljon ja joka paikassa. Kun ikää ja itsevarmuutta tuli niin ei koskaan...
Nainen 33 v kirjoitti:
Miehet iskee vain nuoria tyttöjä ja naisia. Jos olet yli 30 vuotias saat itse iskeä miehesi. Nuorena miehet iski paljon ja joka paikassa. Kun ikää ja itsevarmuutta tuli niin ei koskaan...
Jaa mie vaan haluasin semmoisen henkisesti tasapainoisen yksilön,jonka perään ei tarvitsisi aina pelätä että onko tehnyt jotain pahaa itselleen taikka muille. Lisäksi arvomaailman on oltava saman suuntainen. Sitten ollaan aika vahvoilla jo.
Motivaatio Banaani
Tässä Kauno 56v. Lähtisin mielelläni sinulle asiantuntijaksi miehen hakuun. Ota yhteyttä.
Baarit on huonoimpia paikkoja jos parisuhdetta etsii.
Itse olen hyvännänköinen ja baarien ulkopuolisessa maailmassa miehet tulevat juttelemaan, mutta baarissa taas ei.
Sinkkuna kun niissä tuli enemmän käytyä, niin huomiota veti enemmän kaverini, joka on parisuhteen sijasta irtosuhteiden perään. Tällä taas sitten om baareissa reippaasti vientiä, mutta vain niitä irtosuhde -mielellä olevilta miehiltä.
Eli kehotan etsimään sitä vakavaa suhdetta muualta. Nettitreffit on hyviä, mutta sitä omaa elinpiiriä kannattaa myös laajentaa ja kokeilla esimerkiksi eri harrastuksia. Siinä ei ainakaan voi hävitä, vaikkei kumppania löytyisi: saat mielekästä tekemistä ja uusia taitoja, myös ehkä ystäviä, joiden kautta taas uusia mahdollisuuksia löytää se kumppani.
Mieti nyt aluksi, että mistä asioista olet kiinnostunut?