Tuli sitten oltua eilen yksin baarissa ja en mene enää ikinä
Kävi juuri niin kuin pelkäsinkin. Yksin sain olla koko yön ja yksikään mies ei lähestynyt :( Nyt se on sitten viimeistään varmaa: mä olen ruma. Tosiaan kukaan ei tullut juttelemaan joten lopulta rohkaistuin ja menin itse juttelemaan eräälle miehelle joka istui yksin. Ei ehditty jutella kuin noin 10 sekuntia kun hänen kaverinsa tuli siihen ja sanaakaan sanomatta mies jätti mut yksin pöytään ja lähti kaverinsa matkaan. Tuntui niin nololta! Lähdin kotiin ja oli viimeinen kerta yksin baarissa.
Kommentit (166)
REDp kirjoitti:
Kokeileppa itse lähestyä niitä miehiä. Moni hyvän näköinenkin mies saattaa olla ujo tai introvertti ja pähkäilee saman ongelman kanssa. Ota tavoitteeksi lähestyä vaikka kolmea eri miestä illan aikana...
Mutta kun kaikki miehet ovat kaveriporukoissa, ei siihen kehtaa mennä häiritsemään. :(
T: ei ap, mutta aina olen saanut baarissa olla yksin ilman edes katsekontaktia keltään pl. baarimikko
Vierailija kirjoitti:
REDp kirjoitti:
Kokeileppa itse lähestyä niitä miehiä. Moni hyvän näköinenkin mies saattaa olla ujo tai introvertti ja pähkäilee saman ongelman kanssa. Ota tavoitteeksi lähestyä vaikka kolmea eri miestä illan aikana...
Mutta kun kaikki miehet ovat kaveriporukoissa, ei siihen kehtaa mennä häiritsemään. :(
T: ei ap, mutta aina olen saanut baarissa olla yksin ilman edes katsekontaktia keltään pl. baarimikko
Kehtaapa. Mitä se nyt haittaa? Luuletko ettei ne kaveriporukat ole naisia katselemassa siellä? Tansitko? Jos et niin kokeile.
REDJ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
REDp kirjoitti:
Kehtaapa. Mitä se nyt haittaa? Luuletko ettei ne kaveriporukat ole naisia katselemassa siellä? Tansitko? Jos et niin kokeile.
Yleensä ne kaveriporukat on ihan vaan biljardia pelaamassa tai urheilua katsomassa. En osaa käydä tanssipaikoissa niin kiertelen istuskelupaikkoja.
Kävin itse nuorempana yökerhoissa aika paljon. Tuli seurattua muidenkin naisten tilannetta iltojen aikana. Erityisen hyvin muistan kauniin nuoren naisen eräältä kerralta. Hän oli pitkään tosi iloisen oloinen, mutta kun ilta kului, eikä yksikään mies tullut pyytämään tanssiin tai juttelemaan, hänen mielialansa tuntui laskevan ja hämmennys tuntui valtaavan mielen. Aivan, ei minunkaan ympärillä kuhina käynyt.
Ei kannata tehdä päätelmiä omasta viehättävyydestä baarien perusteella. Monet miehet ovat etsimässä vain kertaseksiä, joten on vain hyväkin, jos ei sen porukan kyytiin joudu. Mutta moni ystäväni löysi baarista itselleen hyvän aviomiehen, joten sielläkin liikkuu ihmisiä monin motiivein ja sattumalla on suuri osuus elämänkäänteissä.
Vierailija kirjoitti:
ota yliannostus unilääkettä. Kyllä se siitä.
Eipä se siihen auta että olen ruma ja ikisinkku. Ap
Jackalope on perseestä, siellä on pintaliitoporukka. Vaihda paikka. Irish Pub Vapaudenkadulla. Käyt vetämässä karaoket siinä.
Vierailija kirjoitti:
Jackalope on perseestä, siellä on pintaliitoporukka. Vaihda paikka. Irish Pub Vapaudenkadulla. Käyt vetämässä karaoket siinä.
Jaskassa mun mielestä parhaimman näköiset miehet ja muutenkin tykkään siitä baarista eniten. Pubit ei yhtään mun juttu. Ap
Ai. Sulla oli tavallinen miehen kokemus. Voi hellanlettas sentään. Näin miehenä voin vain nauraa tälle.
Vierailija kirjoitti:
REDJ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
REDp kirjoitti:
Yleensä ne kaveriporukat on ihan vaan biljardia pelaamassa tai urheilua katsomassa. En osaa käydä tanssipaikoissa niin kiertelen istuskelupaikkoja.
Kokeilisin sinuna erilaisia baareja kuin urheilu / bilis mestat.
Jos nainen on ns. liian kaunis, harva uskaltaa lähestyä koska pakit tule kuitenkin...näin oman kokemuksen mukaan. Helposti lähestyttävin nais tyyppi on ehdottomasti, ihan pikkusen pullukka ja iloinen hymyilevä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kävin itse nuorempana yökerhoissa aika paljon. Tuli seurattua muidenkin naisten tilannetta iltojen aikana. Erityisen hyvin muistan kauniin nuoren naisen eräältä kerralta. Hän oli pitkään tosi iloisen oloinen, mutta kun ilta kului, eikä yksikään mies tullut pyytämään tanssiin tai juttelemaan, hänen mielialansa tuntui laskevan ja hämmennys tuntui valtaavan mielen. Aivan, ei minunkaan ympärillä kuhina käynyt.
Ei kannata tehdä päätelmiä omasta viehättävyydestä baarien perusteella. Monet miehet ovat etsimässä vain kertaseksiä, joten on vain hyväkin, jos ei sen porukan kyytiin joudu. Mutta moni ystäväni löysi baarista itselleen hyvän aviomiehen, joten sielläkin liikkuu ihmisiä monin motiivein ja sattumalla on suuri osuus elämänkäänteissä.
Eikö naisille kelpaa seksi (itseään) tasokkaa(mma)n miehen kanssa?
Ainut parempi juttu olisi jos se mies jäisi pitemmäksikin aikaa.
Töistä löytää moni parisuhteen. Asiakaspalvelutyö missä virtaa paljon potentiaalisia sulhasehdokkaita.
Koskaan en ole saanut niin paljon miesten huomiota kuin sen yhden kerran kun menin maalausurakan jälkeen työvaatteissa ja tukka maalissa palkitsemaan itseni yhdellä oluella. Totesin että aivan turha laittautua ja odottaa hemaisevana iskuyrityksiä jos seuraa kaipaa. 🤔
Ehkä sinusta paistaa liian paljon ja kauas se, että nimenomaan etsit? Olin eron jälkeen samassa jamassa kuin sinä, ja sitten kyllästyin ja väsyin ja lakkasin yrittämästä. Jos tuntui siltä saatoin piipahtaa baariin ottamaan yhden ja katselemaan ihmisiä (ihan vain mielenvirkistykseksi kun asuin yksin) ja sitten kotiin ilman mitään ajatustakaan siitä, että "pitäisi" löytää mies. Ja kas kummaa, silloin alkoi tulla juttusille miekkonen jos toinenkin. Epätoivo haisee ihmisestä kauas.
No toisaalta vähän paremman näköisenä sen ainoan kerran kun baarissa lähestyin miestä kun frendit jumittui juttelemaan ammatistaan, niin tuli heti suoraan, meille vai teille paneen. Eikä suomalaiset miehet lähesty muakaan. Semmosta säälittävää ylpeyttä, et en tarvii naista enkä ees yritä.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Sulla oli tavallinen miehen kokemus. Voi hellanlettas sentään. Näin miehenä voin vain nauraa tälle.
Nimenomaan mutta kun olen NAINEN. En mies. Eihän naiselle voi käydä näin ettei miehet lähesty? Eihän? Ap
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole saanut niin paljon miesten huomiota kuin sen yhden kerran kun menin maalausurakan jälkeen työvaatteissa ja tukka maalissa palkitsemaan itseni yhdellä oluella. Totesin että aivan turha laittautua ja odottaa hemaisevana iskuyrityksiä jos seuraa kaipaa. 🤔
Ylimeikattu nainen ei ole viehättävä. Epätäydellisyys viehättää paljon enemmän. Tottakai sait huomiota koska olit helpostilähestyttävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinusta paistaa liian paljon ja kauas se, että nimenomaan etsit? Olin eron jälkeen samassa jamassa kuin sinä, ja sitten kyllästyin ja väsyin ja lakkasin yrittämästä. Jos tuntui siltä saatoin piipahtaa baariin ottamaan yhden ja katselemaan ihmisiä (ihan vain mielenvirkistykseksi kun asuin yksin) ja sitten kotiin ilman mitään ajatustakaan siitä, että "pitäisi" löytää mies. Ja kas kummaa, silloin alkoi tulla juttusille miekkonen jos toinenkin. Epätoivo haisee ihmisestä kauas.
Tuota mietin itsekin että musta varmaan jo loistaa se epätoivo :( Ap
Vierailija kirjoitti:
Töistä löytää moni parisuhteen. Asiakaspalvelutyö missä virtaa paljon potentiaalisia sulhasehdokkaita.
En ikinä kehtaisi iskeä asiakasta. Jotain moraalia, kun tapaat sen sitten myöhemmin taas.
Nyt tiedät miltä meistä miehistä tuntuu.
Kukaan nainen ei koskaan lähesty, joten jos ei itse ole oma-aloitteinen, mitään ei tapahdu.
Ja kun itse tekee aloitteita, niin 99/100 kerroista naiset haluavat sinun katoavan kiven alle.
Kyseessä on peli numeroita vastaan, pitää vaan yrittää ja yrittää ja yrittää ja yrittää, kunnes lopulta tulee vastaan joku jota kiinnostaa.