Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita kodeiiniherkkiä?

Vierailija
18.01.2026 |

Sain hammasoperaation jälkikipuihin Panacodia. Otin yhden (vaikka saisi ottaa kaksikin), ja olo on euforinen kuin olisi jossain aineissa. Miten yleistä tällainen on? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käyttää noita ollenkaan, tulee huono-olo.

Vierailija
2/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee aika yleistä. Siksi sitä(kin) viihdekäytetään, niihin jää koukkuun eikä lekurit mielellään enää edes määrää niitä.

Mulle ei ole ikinä tullut sitä euforista olla tai ai alaan en ole kokenut niin, enempi ahdistaa se höntti olo. Sama muissakin opioideissa vaikka kuulema niistä tulee kiva ja rento fiilis, ei vaan toimi mulla niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran yskänlääkettä, jossa oli kodeiinia ja sama homma, olo euforinen.

Vierailija
4/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tosi päihtynyt olo niistä. Käytän aina silloin tällöin krooniseen kipuun. Äsken otin yhden, kohta olen pöllyssä. 

Lääkäri ei suostu määrämään Tramalia. Niistä ei tule sama päihtymys, ainoastaan huimaus ja paha olo. Lääkärin mukaan on parempi, että syön vaikka 5-6 panacodia, kun yhden Tramalin. 

Vierailija
5/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienee aika yleistä. Siksi sitä(kin) viihdekäytetään, niihin jää koukkuun eikä lekurit mielellään enää edes määrää niitä.

Mulle ei ole ikinä tullut sitä euforista olla tai ai alaan en ole kokenut niin, enempi ahdistaa se höntti olo. Sama muissakin opioideissa vaikka kuulema niistä tulee kiva ja rento fiilis, ei vaan toimi mulla niin.

Toki tämä on myös ahdistavaa, koska ei lääkkeestä ole tarkoitus tulla mitenkään hyvä olo tällä lailla. Taidan jatkossa kieltäytyä tästä lääkkeestä.

-ap

Vierailija
6/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tosi päihtynyt olo niistä. Käytän aina silloin tällöin krooniseen kipuun. Äsken otin yhden, kohta olen pöllyssä. 

Lääkäri ei suostu määrämään Tramalia. Niistä ei tule sama päihtymys, ainoastaan huimaus ja paha olo. Lääkärin mukaan on parempi, että syön vaikka 5-6 panacodia, kun yhden Tramalin. 

Onhan se Tramalkin hirveää myrkkyä. 

Vierailija
7/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi otin kaksi ja nukahdin melkein saman tien.

Vierailija
8/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaan vaihdettiin leikkauksen jälkeen, en pystynyt tuota käyttämään.

Vierailija
9/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on meitä, joilla tuosta ei ole yhtään sen enempää hyötyä kuin parasetamolista. 

Vierailija
10/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että en ole kykenevä tekemään siivoojan hommia. Olen lievästi kehitysvammainen ja esimiehet häpeävät kehitysvammaisia.

Vierailija
11/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitenkään yleistä ole, kodeiiniherkkyys on geenivirhe ja vastaavasti joillain ihmisillä se ei vaikuta ollenkaan. Yleistä on se, että se on ihan hyvä särkylääke

Vierailija
12/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän jotain muuta kun nuo kodeiinit ei auta minulla mihinkään muuhun kuin yskään vähän, kipuun ei minkään vertaa. 

Vierailija
13/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se Tramalkin hirveää myrkkyä. 

No niin on, mutta mielummin otan yhden kapselin, joka oikeasti auttaa, kun monta tablettia, jotka auttaa ainoastaan osittain ja tekee päihtyneen olon. 

Vierailija
14/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulee siitä huono olo. Jo yhdestä. Mutta pakko niitä on ottaa etenkin loppuviikosta.

Aiemmin sivuvaikutuksia ei ollut, onneksi, koska päiväannostus oli 4-6 tablettia.

Vierailija
15/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain Panacodista vain karsean päänsäryn.

Vierailija
16/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono olo ei ole yhdyssana.

Vierailija
17/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono olo ei ole yhdyssana.

Pahoittelut siitä.

Vierailija
18/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodeiinihan siis muuttuu elimistössä morfiiniksi ja siksi oot pilvessä. Itse en voi käyttää tulehduskipulääkkeitä eli kovempaan kipuun joudun ottamaan panacodia. Oon sitten aika pilvessä minäkin, nauran omille vitseilleni (liikaa) ja unet on kamalia, mutta ei kyllä sitten satukaan mihinkään. Onneksi ei ole tarvinnut usein käyttäö, joskus hammassärkyyn ja kiertäjäkalvosinoireyhtymään. 

Vierailija
19/19 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain Panacodista vain karsean päänsäryn.

Eikö ns särkylääkepäänsäryn saa vasta tosi isoista määristä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi