Tuli sitten oltua eilen yksin baarissa ja en mene enää ikinä
Kävi juuri niin kuin pelkäsinkin. Yksin sain olla koko yön ja yksikään mies ei lähestynyt :( Nyt se on sitten viimeistään varmaa: mä olen ruma. Tosiaan kukaan ei tullut juttelemaan joten lopulta rohkaistuin ja menin itse juttelemaan eräälle miehelle joka istui yksin. Ei ehditty jutella kuin noin 10 sekuntia kun hänen kaverinsa tuli siihen ja sanaakaan sanomatta mies jätti mut yksin pöytään ja lähti kaverinsa matkaan. Tuntui niin nololta! Lähdin kotiin ja oli viimeinen kerta yksin baarissa.
Kommentit (166)
Baarissa kuule miehet lähestyy ulkonäöstä huolimatta. Jokainen nainen saa penistä jos haluaa. Ne miehet eivät vaan Ollu tarpeeks kännissä tai sitte oli liikaa varattuja miehiä. Huono tsägä.
Miks sä jostain baarista etsit miehiä? Yök!!!!
Entä jos sulla oli vihainen ilme tai sellainen ilme ettei sua uskalla lähestyä?
Nainen 33 v kirjoitti:
Miehet iskee vain nuoria tyttöjä ja naisia. Jos olet yli 30 vuotias saat itse iskeä miehesi. Nuorena miehet iski paljon ja joka paikassa. Kun ikää ja itsevarmuutta tuli niin ei koskaan...
Minä olin 16-25v finninaamainen, pullea ja hiljainen. Nyt olen mielestäni ihan nätti, kroppa ainakin on timmi ja siro enkä pelkää enää avata suutani.
Ikää vaan on se 30, onpa epäreilua että meni parhaat vuodet ihan hukkaan. :( Ja ikisinkku siis olen.
Vierailija kirjoitti:
Miks sä jostain baarista etsit miehiä? Yök!!!!
Mistä sitten? En keksi muita paikkoja kuin netti ja baarit. Aika moni on löytänyt baarista miehen. Esim paras ystäväni ja äitini. Ap
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sulla oli vihainen ilme tai sellainen ilme ettei sua uskalla lähestyä?
Perus ilmeeni on vihainen mutta mitä nyt baarissa esim tiskillä katselin ihmisiä niin ihan perusilmeillä ja vakavina hekin juomia tilailivat. Ei kukaan yksinään hymyile. Ap
Vierailija kirjoitti:
No toisaalta vähän paremman näköisenä sen ainoan kerran kun baarissa lähestyin miestä kun frendit jumittui juttelemaan ammatistaan, niin tuli heti suoraan, meille vai teille paneen. Eikä suomalaiset miehet lähesty muakaan. Semmosta säälittävää ylpeyttä, et en tarvii naista enkä ees yritä.
Kyllähän se itsetuntoa nostaa ja pistää haluamaan jutella kaikille naisille, kun on kymmenet vuodet saanut ilman kaltaista kohtelua naisilta. Ei sanaakaan vastauksia keskustelunaloituksiin. Ylpeyttä minun taholtani, niin tietysti.
Miehet lähestyy baarissa: Hirveää! Raiskauskulttuuri! #MeToo!
Miehet ei lähesty baarissa: Hirveää! Olen ruma! Kukaanei tykkää!
Voi kunpa homous olisi tarttuvaa...
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet nyt vaan oo sattunut istumaan gay baarissa 😂😂😂
Lahden suosituimmassa baarissa olin. Ap
Tuo Lahti on tuossa se virhe. Miehet ei ehdi seurustella, kun on kiire vetämään huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jackalope on perseestä, siellä on pintaliitoporukka. Vaihda paikka. Irish Pub Vapaudenkadulla. Käyt vetämässä karaoket siinä.
Jaskassa mun mielestä parhaimman näköiset miehet ja muutenkin tykkään siitä baarista eniten. Pubit ei yhtään mun juttu. Ap
Kiitän jumalaa että olin nuorena punkkari ja myöhemmin gootti.
Kyseisissä alakulttuuritapahtumissa saa olla aika hirviö naiseksi (myös luonteeltaan) että joutuu yksin olemaan.
Jos ei miehistä niin naisista (esim sofi oksanen) saa miellyttävää juttuseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jackalope on perseestä, siellä on pintaliitoporukka. Vaihda paikka. Irish Pub Vapaudenkadulla. Käyt vetämässä karaoket siinä.
Jaskassa mun mielestä parhaimman näköiset miehet ja muutenkin tykkään siitä baarista eniten. Pubit ei yhtään mun juttu. Ap
Kiitän jumalaa että olin nuorena punkkari ja myöhemmin gootti.
Kyseisissä alakulttuuritapahtumissa saa olla aika hirviö naiseksi (myös luonteeltaan) että joutuu yksin olemaan.
Jos ei miehistä niin naisista (esim sofi oksanen) saa miellyttävää juttuseuraa.
jatkan vielä...kävin torvessa ysärin alussa..mesta ja ihmiset ok..:)
No nyt ap ainakin tietää tasantarkkaan miltä meistä rumista ja naisten hyljeksimistä miehistä tuntuu. Ainut ero että me ollaan saatu kestää tuollaista jo kymmeniä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuvaile itseäsi?
Ulkonäköäni? Tummat puolipitkät hiukset, 165 cm, 65 kg, päällä baarissa mulla oli mustat pillit, korkkarit ja valkoinen röyhelötoppi. Ap
Ruma-atm kirjoitti:
No nyt ap ainakin tietää tasantarkkaan miltä meistä rumista ja naisten hyljeksimistä miehistä tuntuu. Ainut ero että me ollaan saatu kestää tuollaista jo kymmeniä vuosia.
Tiedän kyllä :( Ei todellakaan tunnu kivalta saada pakkeja ja voin vain kuvitella miltä se tuntuu jos niitä saa kymmeniä. Mulla jo valmiiksi huono itseluottamus niin nuo pakit veti kyllä mielen todella matalaksi. Ap
Gambiassa tai Kuubassa voit hyvin mennä yksin baarin. Ei kestä montaa minuuttia niin tulee ihana lihaksikas suklaamies juttelemaan. Oli kyllä vaikeata jälkeenpäin kun pienimunainen suomi aviomies ei tuntunut miltään sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet nyt vaan oo sattunut istumaan gay baarissa 😂😂😂
Lahden suosituimmassa baarissa olin. Ap
Tuo Lahti on tuossa se virhe. Miehet ei ehdi seurustella, kun on kiire vetämään huumeita.
No vielä enemmän mua olisi harmittanut jos olisin lähtenyt esim Helsinkiin, maksanut hotellihuoneen ja lähtenyt siellä baariin enkä olisi saanut sieltäkään seuraa. Tätäkin olen nimittäin joskus miettinyt että lähtisin. En lähde enää. Ap
Ei teitä naisia kukaan mies nykyään uskalla lähestyä tai tuntemattomille naisille ruveta puhumaan koska #Metoo ja seksuaalinen ahdistelu.
Ruma-atm kirjoitti:
Olisikohan se isoin ero siinä että te ette joudu kuulemaan miten olette vain nirsoja, miten kyllä saisitte aina seuraa ja tavoittelette liian tasokasta kumppania.
Jokohan te miehet voisitte myöntää että ei se puolison löytäminen ole naisena yhtään helpompaa, ei edes tilapäisen juttuseuran.
Rohkea olit kun läksit yksin, hyvä hyvä :) älä lannistu kerrasta, mene toistekin. Ei vaan ollut sun iltas.
Ensi kerralla etsit yksinäisiltä näyttäviä ihmisiä, käy tupakkakopissa(siellä yleensä laidasta laitaan porukkaa jotka juttelee), hanki sytkäri vaikket polttaisi mutta voit tarjota tulta 🤔
Jospa se siitä, pidä itsestäsi niin muutkin pitävät mutta älä ole semmoinen uhriutuva jos saat juttukaveria.