Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli sitten oltua eilen yksin baarissa ja en mene enää ikinä

Vierailija
01.04.2018 |

Kävi juuri niin kuin pelkäsinkin. Yksin sain olla koko yön ja yksikään mies ei lähestynyt :( Nyt se on sitten viimeistään varmaa: mä olen ruma. Tosiaan kukaan ei tullut juttelemaan joten lopulta rohkaistuin ja menin itse juttelemaan eräälle miehelle joka istui yksin. Ei ehditty jutella kuin noin 10 sekuntia kun hänen kaverinsa tuli siihen ja sanaakaan sanomatta mies jätti mut yksin pöytään ja lähti kaverinsa matkaan. Tuntui niin nololta! Lähdin kotiin ja oli viimeinen kerta yksin baarissa.

Kommentit (166)

Vierailija
81/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Kauno 56v. Lähtisin mielelläni sinulle asiantuntijaksi miehen hakuun. Ota yhteyttä.

Saattaa olla Kauno, että olen n. 20 vuotta myöhässä.

Vierailija
82/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaskassa nyt ei edes hyviä miehiä ole. Mene istuman Teerenpeliin niin miehiä tulee juttusille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa kehumatta itseäni olen kaunis, mallinmittainen ja blondi pitkillä hiuksilla. Baareissa joudun useimmiten itse tekemään aloitteen miehille. Joskus tärppää , joskus käy niin kuin sinulle. Useimmiten kuitenkin saan mukavan keskustelun aikaiseksi. Suomalaiset miehet on ujoja jopa kännissä, ei kannata lannistua ekasta feidaajasta. :)

Vierailija
84/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sä etsiä netistä jonkun naisen kuvan joka näyttää sulta niin saadaan hieman selvää onko se ulkonäkö vai ei?

En tiedä ketään niin rumaa kuin minä. Ap

Ootko henkisesti ruma ja? En usko.

Yleensä menee silleen että jollei naamassa anneta niin sitten onneksi on muuta tarjottavaa senkin edestä :) Ottaisin kiljuen kaltaisesi naisen!

Vierailija
85/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet lähesty minuakaan, vaikka en ole ruma. Kauniiksikin on sanottu. Mutta ei todellakaan miehet lähesty! En usko että sinäkään olet ruma.

En sitten tiedä killaisia miehet lähestyvät. Ehkä sellaisia helpostilähestyttävän näköisiä. Iloisia ekstrovertteja.

Mulla resting bitch face ja olen introvertti :( On se vaan epäreilua että joitakin naisia lähestytään montakin kertaa yön aikana ja mja ei vaan lähesty kukaan. Ap

Mulla ihan sama juttu. Et ole yksin!

Vierailija
86/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jackalopessa käy hyvännäköistä ja nuorta porukkaa ja meininki on aikamoista pintaliitoa. Neuvoisin myös siirtymään toisiin baareihin, koska Jackalopeen nyt yleensä mennään kaveriporukalla ja jos siellä joku istuu aina yksin niin se antaa kyseisestä henkilöstä sellaisen kuvan, ettei hänellä ole ystäviä ja nämä pintaliitäjät kiertävät sellaiset kaukaa. On niitä hyvännäköisiä muissakin baareissa :)

Eikö Jacklope ole teinipaikka? Teerenpeli on taas siitten paremmin toimeentuleville hiukan boheemeille keski-ikäisille. Pikkuhanhessa musiikkia ja varhaiskeski iässä olevia kävijöitä. Pubvirasta on alemman keskiluokan budjetti versio Teerenpelistä.

Nimenomaan! Mene Teerenpeliin, Dubliniin tai muuhun tämän tyyppiseen baariin, jossa ihmiset tulevat helpommin juttusille. Niissäkin käy ihan nuorta porukkaa, mutta sellaisia jotka ovat jo kyllästyneet Jackalopen kaltaisiin nuorten klubeihin ja tykkäävät enemmän jutella baareissa. Näistä nuorten klubeista tuskin löydät mitä olet hakemassa, joten rohkeasti ensi kerralla vaan suunta muualle.

Vierailija
87/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas, eilen kolmannen kerran yksin baarissa, sain jälleen aivan liiaksikin miesseuraa. Kaupungin ainoa homobaari kyseessä, ja naisia olin alunperin katselemassa 😂.

Lämpesin sitten lopulta hyvälle ehdokkaalle kuitenkin, sellaiselle joka oli kohtelias ja ei-alfa. Tärkeintä on ap, että et löydä vain jonkun miehen, vaan hyvän miehen. Kun hymyilet ja etsit lämminhenkisen paikan, ei sinun tarvitse kuin vain katsoa päin ja odottaa seuraa. Kaikki naiset ovat kauniita!

N18

Vierailija
88/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen täällä oli oikein sota, että kun nainen ei saa istua yksin baarissa lasillisella, kun heti on joku sanomassa, että hei, älä ole noin myrtsi. Ja eilen enemmistö oli sitä mieltä, että niin on, todella törkeää, kun tullaan jututtamaan, kun nainen haluaa olla rauhassa ja yhtään ei saa olla rauhassa. Nyt tämä luulo tuli viimeistään todistettua vääräksi. Kyllä saa olla rauhassa.

Jännä juttu, ihan kuin naiset olisi jotain yksilöitä jotka haluaa eri asioita ja joilla on erilaisia kokemuksia. 

Vierailija
89/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justhan täällä valitettiin todella, todella monen naisen osalta miten ikävää on mennä baariin, kun ei saa olla rauhassa ja aina ne miehet yrittää tulla juttelemaan, vaikkei kiinnosta. Eli ei ihmekään, ettei miehet uskalla lähestyä, kun naisten asenne on tuo. Oikein suututaan ja valitetaan, kun miehet kehtaakin tulla juttelemaan.

En minäkään enää miehenä uskaltais lähestyä baarissa ketään, kun naisten asenne on muuttunut noin inhottavaksi sen sijaan, että sanois vaan ystävällisesti, että "ei kiitos, en kaipaa seuraa tänään". Kun ei mies saa enää ilman lupaa tulla juttelemaankaan. T. Kolmekymppinen nainen

Ei valitettu lähestymisestä, vaan siitä että kohteliaan torjunnan jälkeen jäädään jankuttamaan ja kyselemään miksi olet myrtsi ja mahdollisesti haukkumaan. Älä vääristele. 

Vierailija
90/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ählylle kelpaa kaikki

Vierailija
91/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku haluaa seuraa, toinen ei halua.

On tilanteita ja toisia tilanteita.

Harmi, että sulle, ap, näin kävi.

Mutta älä heitä hanskoja tiskiin, koska ystävä/ mies voi löytyä ihan muualta kuin baarista.

Vierailija
92/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksi kerta riitä. Itse olin pitkään sinkkuna ja kaverit parisuhteessa. Kävin paljonkin yksin liikenteessä. En ole kovin kummaisen näköinen mutta kyllä oli välillä hauskaakin, välillä kuten ap:n ilta. Ei pidä luovuttaa. Tosin jos ei huvita mennä niin kotonakin voi olla. Itse halusin tavata miehiä, työpaikalla ei juuri ollut ja kaveripiirissäkin vain varattuja. Tulihan niitä tavattua kunnes viimein löysin omani sieltä baarista. Nykyään ei kyllä huvita käydä kun silloin kävin niin paljon.

Vierailija
93/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan toisaalla. Olin Phnom Penhin ihan tavallisessa baarissa ja oli tosi paljon mukavia ihmisiä pöydässä. Keskustelimme, nauroimme, nautimme juomia ja kaivoimme cocktail-tikuilla kotiloista pientä syötävää ennekuin siirryimme paikallisiin hedelmiin. Ilta oli loistava ja baarissa tapaamani ihanan naisen kanssa lähdimme yhtä matkaa. Yö oli huikea ja aamu jälleen loistavan aurinkoinen.

Vierailija
94/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yksin jossain niin eihän siellä sitten muita voi olla

Vierailija
95/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan toisaalla. Olin Phnom Penhin ihan tavallisessa baarissa ja oli tosi paljon mukavia ihmisiä pöydässä. Keskustelimme, nauroimme, nautimme juomia ja kaivoimme cocktail-tikuilla kotiloista pientä syötävää ennekuin siirryimme paikallisiin hedelmiin. Ilta oli loistava ja baarissa tapaamani ihanan naisen kanssa lähdimme yhtä matkaa. Yö oli huikea ja aamu jälleen loistavan aurinkoinen.

Tässä ketjussa ei puhuttu maksullisista, vaan oikeista suhteista.

Vierailija
96/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan en ole saanut niin paljon miesten huomiota kuin sen yhden kerran kun menin maalausurakan jälkeen työvaatteissa ja tukka maalissa palkitsemaan itseni yhdellä oluella. Totesin että aivan turha laittautua ja odottaa hemaisevana iskuyrityksiä jos seuraa kaipaa. 🤔

MInuakin alkoi kiinnostamaan jo pelkän kuvauksen perusteella.

M34

Vierailija
97/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä on kerrottukin, älä mene nuorten ja / tai kermaperseiden pintaliitodiskoteekkeihin, vaan korttelikapakoihin. Jos ei varsinaisesti "räkälä" nappaa (btw, ennen se Torvi oli ihan hyvä savuinen juottola..), niin meet istuskelubaariin, jossa jengi esim. käy töiden jälkeen parilla.

Kun ennen kävin ihan hiton paljon baareissa, homma toimi hienosti myös kun olin liikenteessä yksin. Ajan mittaan mulle muodostui kantapaikkoja, joissa oli usein samoja naamoja, joiden kanssa juttelin ja tutustuin. Aina löyty pöytä, johon mahtui istumaan. Vähitellen olis syntyny ties vaikka mitä suhteita.

(Mä en ole koskaan ollut mikään elvistelijä, vaan sellanen joka ei pidä meteliä itsestään ja tekemisistään. Juttelen ja kuuntelen kyllä mielelläni. Ennen olin kyllä ihan hyvännäköinenkin, mutta en tiedä, oliko sillä mitään vaikutusta mihinkään.)

Lyhyemmän tähtäimen suunnitelma vois olla vaikka visiitti jossain toisessa kaupungissa. Käyt seikkailulla ja esiinnyt itsevarmasti. Runsas alkoholi voi auttaa.

Vierailija
98/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei muakaa naiset lähesty, vaikka oon yli 190 cm pitkä. ja ihan söpön näköseks sanottu, pidän ehkä sit itteeni rumana, kun jotain vikaa on miksei naiset baarissa kiinnostu tai tule juttelemaan.

Vierailija
99/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 33 v kirjoitti:

Miehet iskee vain nuoria tyttöjä ja naisia. Jos olet yli 30 vuotias saat itse iskeä miehesi. Nuorena miehet iski paljon ja joka paikassa. Kun ikää ja itsevarmuutta tuli niin ei koskaan...

Mikset ottanut hyvää miestä omaksesi nuorempana?

Vierailija
100/166 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa ei puhuttu maksullisista, vaan oikeista suhteista.

Siis kuka on mistään maksullisesta kirjoittanut? Pitää olla aika erikoinen, jopa kieroutunut mielikuvitus kun tuollaista kirjoittaa. Tässä tapauksessa kemiat vain sopivat kauniisti yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän