Tuli sitten oltua eilen yksin baarissa ja en mene enää ikinä
Kävi juuri niin kuin pelkäsinkin. Yksin sain olla koko yön ja yksikään mies ei lähestynyt :( Nyt se on sitten viimeistään varmaa: mä olen ruma. Tosiaan kukaan ei tullut juttelemaan joten lopulta rohkaistuin ja menin itse juttelemaan eräälle miehelle joka istui yksin. Ei ehditty jutella kuin noin 10 sekuntia kun hänen kaverinsa tuli siihen ja sanaakaan sanomatta mies jätti mut yksin pöytään ja lähti kaverinsa matkaan. Tuntui niin nololta! Lähdin kotiin ja oli viimeinen kerta yksin baarissa.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jackalopessa käy hyvännäköistä ja nuorta porukkaa ja meininki on aikamoista pintaliitoa. Neuvoisin myös siirtymään toisiin baareihin, koska Jackalopeen nyt yleensä mennään kaveriporukalla ja jos siellä joku istuu aina yksin niin se antaa kyseisestä henkilöstä sellaisen kuvan, ettei hänellä ole ystäviä ja nämä pintaliitäjät kiertävät sellaiset kaukaa. On niitä hyvännäköisiä muissakin baareissa :)
Eikö Jacklope ole teinipaikka? Teerenpeli on taas siitten paremmin toimeentuleville hiukan boheemeille keski-ikäisille. Pikkuhanhessa musiikkia ja varhaiskeski iässä olevia kävijöitä. Pubvirasta on alemman keskiluokan budjetti versio Teerenpelistä.
Nimenomaan! Mene Teerenpeliin, Dubliniin tai muuhun tämän tyyppiseen baariin, jossa ihmiset tulevat helpommin juttusille. Niissäkin käy ihan nuorta porukkaa, mutta sellaisia jotka ovat jo kyllästyneet Jackalopen kaltaisiin nuorten klubeihin ja tykkäävät enemmän jutella baareissa. Näistä nuorten klubeista tuskin löydät mitä olet hakemassa, joten rohkeasti ensi kerralla vaan suunta muualle.
Sopikaa te, jotka olette Ap:stä kiinnostuneita, että menette esim. sinne Teerenpeliin, jossa tapaatte hänet tiettyyn aikaan tietyssä paikassa ja sitten katsotte kuinka käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet nyt vaan oo sattunut istumaan gay baarissa 😂😂😂
Lahden suosituimmassa baarissa olin. Ap
Torvi?
Ite oot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sä etsiä netistä jonkun naisen kuvan joka näyttää sulta niin saadaan hieman selvää onko se ulkonäkö vai ei?
En tiedä ketään niin rumaa kuin minä. Ap
Nyt lopetat. Oon varma, ettet ole ruma. "Pahimmassakin" tapauksessa olet varmaan ihan tavallisen näköinen, mut jostain syystä nykyään miehet ei noteeraa edes taviksia, vaan kaikille pitäis löytyä joku missi/malli-tyyppi. Minkä ikäinen olet? Jos olitkin "vääränikäisten" paikassa. Usein nuo paikkakunnan suosituimmat mestat on juurikin 20-30 vuotiaiden valtaamia ja jos satut olemaan väärän ikäinen, niin seuran löytäminen ei välttämättä onnistu. Ensi kerralla hieman enemmän taustatyötä baarin valinnassa ja hyvä siitä tulee :)
Ensi kertaa ei tule. Tämä riitti mulle. Ikää on jo 29 vuotta eli ei mulla oikeastaan enää olisi aikaakaan käydä nuorille suunnatuissa baareissa, tuntui että eilenkin miehet näyttivät kaikki hyvä jos parikymppisiltä. Toki pari keski-ikäistäkin oli, mutta ne taas ei iske yhtään muhun. Ap
No jos miehet oli kaksikymppiä ja sä olet kolmekymppinen niin olit yksinkertaisesti väärässä paikassa. Reippaasti nyt vaan sinne humppatansseihin, että löydät enemmän ikäistäsi seuraa.
Ei se ole siitä iästä kiinni, itse sain tanssia 40-vuotiaana koko illan 25-vuotiaiden miesten kanssa, kun kerran läksin yksinäni kapakkiin ja saatillekkin pyydettiin pariltakin taholta.
Halusivat kiihkeää puumaa.
Vierailija kirjoitti:
Ählylle kelpaa kaikki
Tämä on totta, sillä heillä onkin allahiinilta saatu "korkea kutsumus" löytää jostakin kuka tahansa s.y.nnytyskone, jonka kautta i.s.lamin k.a.uhut menevät eteenpäin ja länsimaiden v.alloitus voi jatkua.
Rumuus ei ole este, mutta tylsyys on. Kehitä luonnettasi ja vuorovaikutustaitojasi. Käy pukeutumisneuvojalla, meikattavana ja kampaajalla.
Rumia ihmisiä ei ole, on vain persoonattomia ja persoonallisia. Rohkeat ja viisaat miehet etsivät jälkimmäisiä. Typerykset ensimmäisiä, kunhan stereotypia on kohdallaan.
Ei se ole siitä iästä kiinni, itse sain tanssia 40-vuotiaana koko illan 25-vuotiaiden miesten kanssa, kun kerran läksin yksinäni kapakkiin ja saatillekkin pyydettiin pariltakin taholta.