Tuli sitten oltua eilen yksin baarissa ja en mene enää ikinä
Kävi juuri niin kuin pelkäsinkin. Yksin sain olla koko yön ja yksikään mies ei lähestynyt :( Nyt se on sitten viimeistään varmaa: mä olen ruma. Tosiaan kukaan ei tullut juttelemaan joten lopulta rohkaistuin ja menin itse juttelemaan eräälle miehelle joka istui yksin. Ei ehditty jutella kuin noin 10 sekuntia kun hänen kaverinsa tuli siihen ja sanaakaan sanomatta mies jätti mut yksin pöytään ja lähti kaverinsa matkaan. Tuntui niin nololta! Lähdin kotiin ja oli viimeinen kerta yksin baarissa.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
0/5. Provo.
Millähän perusteella? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinusta paistaa liian paljon ja kauas se, että nimenomaan etsit? Olin eron jälkeen samassa jamassa kuin sinä, ja sitten kyllästyin ja väsyin ja lakkasin yrittämästä. Jos tuntui siltä saatoin piipahtaa baariin ottamaan yhden ja katselemaan ihmisiä (ihan vain mielenvirkistykseksi kun asuin yksin) ja sitten kotiin ilman mitään ajatustakaan siitä, että "pitäisi" löytää mies. Ja kas kummaa, silloin alkoi tulla juttusille miekkonen jos toinenkin. Epätoivo haisee ihmisestä kauas.
Tuo pätee vain miehiin.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Provo.
Juuri näin. Asian huomasi viimeistään tuosta viestistä, jossa ap alkoi ruikuttaa, että "eihän naiset voi jäädä ilman lähestymisiä". Joku tylsiintynyt mamma yrittää taas provota siitä, että pariutuminen ei muka olisi naisille noin tuhat kertaa helpompaa kuin miehille, vaikka kaikki mahdolliset indikaattorit kertovat muuta.
Eilen täällä oli oikein sota, että kun nainen ei saa istua yksin baarissa lasillisella, kun heti on joku sanomassa, että hei, älä ole noin myrtsi. Ja eilen enemmistö oli sitä mieltä, että niin on, todella törkeää, kun tullaan jututtamaan, kun nainen haluaa olla rauhassa ja yhtään ei saa olla rauhassa. Nyt tämä luulo tuli viimeistään todistettua vääräksi. Kyllä saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen täällä oli oikein sota, että kun nainen ei saa istua yksin baarissa lasillisella, kun heti on joku sanomassa, että hei, älä ole noin myrtsi. Ja eilen enemmistö oli sitä mieltä, että niin on, todella törkeää, kun tullaan jututtamaan, kun nainen haluaa olla rauhassa ja yhtään ei saa olla rauhassa. Nyt tämä luulo tuli viimeistään todistettua vääräksi. Kyllä saa olla rauhassa.
Ihmiset on erilaisia ja tilanteet ovat erilaisia. Toiset haluaa olla rauhassa ja toiset haluavat seuraa. Ongelma muodostuu just siitä kun ei saa haluamaansa. Ei voi sanoa ettei kukaan koskaan saa mennä juttelemaan baarissa kenellekään-täytyy vaan valita sellainen kohde, joka sitä seuraa kaipaa. Jos tää henkilö ei kaipaa seuraa, hän sanoo siitä ja silloin ei kannata jatkaa. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?
Ehkä et ole helposti lähestyttävä. Et välttämättä ruma ole kuitenkaan.
Minua taas tulevat 50v känniset naiset ahdistelemaan ja pyytään tanssimaan eikä millään uskota sanaa ei.
T: Mies
Määrä olin myös liikenteessä, tanssimassa. Nätti mekko, sanoi naiset naistenhuoneessa. Tiesin että meikki oli OK ja tukkakin.
Mua haettiin kerran. Sitten tuli naisten vuoro hakea. Niiasin miehelle, jota olinkin jo päättänyt hakea. Hän tuumasi heti ensi askeleet otettuamme, ettei olisi itse hakenut mua kun minä olin kuulemma liian nätti ja pelkäsi pakkeja.
Eli seuraavan kerran menen vähissä meikeissä, arkimekko päällä ja tukka saikin sokin.
Seurasikin niitä naisia, joita haettiin koko ajan, että ne oli ihan arkisen näköisiä ja ei todellakaan mitenkään ihmeemmin meikattuja.
Joten: nätit ne vasta saa seinäruusuja ollakin. Ja baarissa ne juttelee tutuille ja kavereilleen. Jos käyt useammin, niin tulet tutuksi ja sitten homma alkaa rulettaa. Itsetunto- kysymys. Siksi me ollaan niin yksinäisiä puolin ja toisin kun ei uskalleta ottaa kontaktia vaan kerrasta lannistutaan ja jäädään kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sä etsiä netistä jonkun naisen kuvan joka näyttää sulta niin saadaan hieman selvää onko se ulkonäkö vai ei?
En tiedä ketään niin rumaa kuin minä. Ap
Nyt lopetat. Oon varma, ettet ole ruma. "Pahimmassakin" tapauksessa olet varmaan ihan tavallisen näköinen, mut jostain syystä nykyään miehet ei noteeraa edes taviksia, vaan kaikille pitäis löytyä joku missi/malli-tyyppi. Minkä ikäinen olet? Jos olitkin "vääränikäisten" paikassa. Usein nuo paikkakunnan suosituimmat mestat on juurikin 20-30 vuotiaiden valtaamia ja jos satut olemaan väärän ikäinen, niin seuran löytäminen ei välttämättä onnistu. Ensi kerralla hieman enemmän taustatyötä baarin valinnassa ja hyvä siitä tulee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet nyt vaan oo sattunut istumaan gay baarissa 😂😂😂
Lahden suosituimmassa baarissa olin. Ap
Torvi?
Jackalope. Ap
Eikö Armas ole se paikka, jonne kaikki seuraa haluavat suuntaavat? Siellä ei yksin tarvitse istuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sä etsiä netistä jonkun naisen kuvan joka näyttää sulta niin saadaan hieman selvää onko se ulkonäkö vai ei?
Nyt lopetat. Oon varma, ettet ole ruma. "Pahimmassakin" tapauksessa olet varmaan ihan tavallisen näköinen, mut jostain syystä nykyään miehet ei noteeraa edes taviksia, vaan kaikille pitäis löytyä joku missi/malli-tyyppi. Minkä ikäinen olet? Jos olitkin "vääränikäisten" paikassa. Usein nuo paikkakunnan suosituimmat mestat on juurikin 20-30 vuotiaiden valtaamia ja jos satut olemaan väärän ikäinen, niin seuran löytäminen ei välttämättä onnistu. Ensi kerralla hieman enemmän taustatyötä baarin valinnassa ja hyvä siitä tulee :)
Ensi kertaa ei tule. Tämä riitti mulle. Ikää on jo 29 vuotta eli ei mulla oikeastaan enää olisi aikaakaan käydä nuorille suunnatuissa baareissa, tuntui että eilenkin miehet näyttivät kaikki hyvä jos parikymppisiltä. Toki pari keski-ikäistäkin oli, mutta ne taas ei iske yhtään muhun. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet nyt vaan oo sattunut istumaan gay baarissa 😂😂😂
Lahden suosituimmassa baarissa olin. Ap
Torvi?
Jackalope. Ap
Eikö Armas ole se paikka, jonne kaikki seuraa haluavat suuntaavat? Siellä ei yksin tarvitse istuu
En tiedä, mutta kuten aiemmin sanoin, Jaska on mun lempi baari Lahessa ja siellä mieluiten käyn. Armaksessa käynyt kerran ja ei iskenyt. Ap
Mee too estää kontaktin oton baarissa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kertaa ei tule. Tämä riitti mulle. Ikää on jo 29 vuotta eli ei mulla oikeastaan enää olisi aikaakaan käydä nuorille suunnatuissa baareissa, tuntui että eilenkin miehet näyttivät kaikki hyvä jos parikymppisiltä. Toki pari keski-ikäistäkin oli, mutta ne taas ei iske yhtään muhun. Ap
No jos miehet oli kaksikymppiä ja sä olet kolmekymppinen niin olit yksinkertaisesti väärässä paikassa. Reippaasti nyt vaan sinne humppatansseihin, että löydät enemmän ikäistäsi seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi noinkin käydä mutta yleisesti ottaen niin on se parempi että tekee itse aloitteen koska silloin saa sentään valita kenen kanssa keskustelee. Jos vaan odottaa että mies lähestyy (varsinkin baarissa jos näin tekee) niin on erittäin todennäköistä että se lähestyvä mies on joku känninen ääliö, joka ei yhtään kiinnosta.
Olen täysin samaa mieltä. Onhan se kivaa kun miehet lähestyy, mutta poikaystäväksi (kotiin) päätyvät olen kyllä aina ihan itse valinnut. Ei tulisi mieleenkää jättää päätöstä miesten käsiin.
Tosin flirttailen ensin, jotta mies voi sitten lähestyä itse. Jos on taas niin väsykkä ettei uskalla lähestyä, ei ole minun tyyppiäni ja annan olla.
Vierailija kirjoitti:
REDp kirjoitti:
Kokeileppa itse lähestyä niitä miehiä. Moni hyvän näköinenkin mies saattaa olla ujo tai introvertti ja pähkäilee saman ongelman kanssa. Ota tavoitteeksi lähestyä vaikka kolmea eri miestä illan aikana...
Mutta kun kaikki miehet ovat kaveriporukoissa, ei siihen kehtaa mennä häiritsemään. :(
T: ei ap, mutta aina olen saanut baarissa olla yksin ilman edes katsekontaktia keltään pl. baarimikko
Minä oon käynyt baareissa 1-4 kertaa kuussa viimeisen 15v ajan ja näistä kerroista ehkä 80% yksin. Eipä ole kertaakaan kukaan nainen lähestynyt
ohis
Vierailija kirjoitti:
Minua taas tulevat 50v känniset naiset ahdistelemaan ja pyytään tanssimaan eikä millään uskota sanaa ei.
T: Mies
Taidat asua samassa käänteisten standardien haavemaailmassa kuin ap.
Provo. Käyt nuorisopaikoissa, vaikka olet lähes 30v. Koita aikuistua. Ei kukaan iske siellä 20-25 vuotiasta esittävää 30:stä naista. Enintään joku leikillään tai hirmu kumarassa oleva nuori. Mene sinne Armakseen.
Nyt vastasit itse, miksi miehet ei lähesty tavallisia naisia.
Käyt väärässä paikassa. Minkätakia luulet itse, että Jackalopessa käy parhaimman näköiset miehet? Kyttäämässä toisiaan tai katselemassa hehkeitä, laitettuja nuoria naikkosia. Ei taida heitä tavikset kiinnostaa.